0سبد خرید
پد سلولزی مرغداری اصفهان

یکی از مشکلات عمده صنایع مرغداری ها، نگهداری از طیور در فصل تابستان است. طیور نسبت به گرما حساس بوده و در اکثر اوقات عدم توجه به گرمای محیطی سبب از بین رفتن مرغ ها می شود. برای رفع این مشکل در صنعت طیور، سعی شده تا از سیستم های سرمایش تبخیری استفاده شده تا کاهش دما به طور یکنواخت و مطلوب در تمام محیط مرغداری صورت گیرد.
پد سلولزی مرغداری یک ایده نوین برای سیستم های سرمایش تبخیری است. در فرایند سرمایش تبخیری لازم است از یک فن یا دستگاه مکش دیگر در کنار پدهای سلولزی که رطوبت را در خود ذخیره می کنند، استفاده شود. ایده پد سلولزی مرغداری در جهت کاهش هزینه و راندمان بالا برای سالن های بزرگ مرغداری، بسیار مناسب است. پد سلولزی مرغداری در کارخانجات سراسر کشور به خصوص در اصفهان (یکی از قطب های اصلی تولید پد سلولزی در کشور) تولید می شود.

پد سلولزی مرغداری در اصفهان

هدف از ساخت پد سلولزی مرغداری، ایجاد یک ورق واسطه بوده که سطح رطوبت بسیار بالایی را تولید نماید. استفاده از روش های سنتی همانند پوشال، سرعت فرسایش بالایی داشته و هر ساله نیاز به تعویض دارد؛ در صورتی که پد سلولزی این سرعت فرسایش را کاهش داده و سطح کارایی پد را افزایش خواهد داد.
تولید پدهای سلولزی مرغداری باید برای جلوگیری از فاسد یا تجزیه شدن ورق ها باید از لایه ای رزین به عنوان یک لایه محافظ استفاده شود. بافت منظم ورق های پد با فرم هندسی خاص آن سبب شده تا هوا به طور یکنواخت در فضا توزیع شود. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

پد سلولزی مرغداری در اصفهان 

پد سلولزی مرغداری اصفهان مزایای بسیاری نسبت به پوشال داشته که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب حداکثری آب پد سلولزی مرغداری سبب خنک سازی محیط می شود.
  • ساختار پد سلولزی مرغداری غیر قابل نفوذ بوده و از رشد باکتری ها و حشرات موذی جلوگیری می شود.
  • مصرف آب کمتر و در نهایت صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه دارد.
  • پد سلولزی مرغداری خاصیت تمیز شوندگی داشته و رسوب گذاری بر روی سطح پد امکان پذیر نمی باشد.
  • پدهای سلولزی مرغداری طول عمر بالایی دارند.
  • ضریب مقاومت پد سلولزی در برابر نفوذ گرد و غبار بالاست.
  • ورق های سلولزی حجم کم و قیمت پایینی دارند.

شما می توانید برای خرید پد سلولزی مرغداری در اصفهان با ما در فروشگاه اینترنتی نیکاسان، برترین تولید کننده پد سلولزی اصفهان، همراه باشید.

نیکاسان عرضه پد سلولزی مرغداری اصفهان 

نیکاسان عرضه پد سلولزی مرغداری اصفهان

هوای سالن های مرغداری برای تامین اکسیژن و تعادل دمایی باید به طور مرتب جریان داشته باشد. جریان هوا در سالن های مرغداری باید به صورت یکنواخت و از یک سمت انجام گیرد. استفاده از پد سلولزی مرغداری بدلیل کارایی بسیار زیاد آن، در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. نوع کارکرد پدهای سلولزی مرغداری همانند پوشال های سنتی بوده اما مزایا و فواید بسیار بیشتری نسبت به آن ها دارد. محیط های صنعتی از جمله مرغداری ها که نیازمند تهویه هوا و سرمایش بسیار دارند، خریداران عمده پدهای سلولزی مرغداری ها هستند.
بسیاری از افراد که برای خرید پد سلولزی مرغداری اقدام می کنند، نگرش کامل بر نوع پد سلولزی مرغداری و نحوه استفاده از آن را ندارند. فروشگاه نیکاسان، عرضه کننده پد گلخانه ای، پدسلولزی کولر، پد سلولزی متری، پدسلولزی مرغداری و... اصفهان است که با هدف ارتقاء سطح کیفی واسط های تبخیری به عنوان یک برند مطرح در کشور شناخته می شود. پد سلولزی کولان سل بهترین پد سلولزی کولر است که در نیکاسان عرضه می شود.
پد سلولزی عرضه شده توسط متخصصان ما دارای طراحی منحصر به فردی بوده که فرم خاص آن سبب تسهیل پخش آب در تمامی بدنه پد شده و رطوبت خارجی را عاری از هرگونه باکتری و قارچ و گرد و غبار در سالن مرغداری پخش می کند. جنس فریم دیواره پدهای سلولزی مطابق با سفارش مشتری قابل انتخاب بوده و امکان نصب فریم های آلومینیومی و گالوانیزه برای دیواره ها وجود دارد. پدهای سلولزی مرغداری نیکاسان که فریم آلومینیومی دارند، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی نشان می دهند. برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن