0سبد خرید
ابعاد پوشال سلولزی

کولر سلولزی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید. کولر به عنوان یکی از سیستم های سرمایشی کاربردی در مناطق مختلف شناخته می شود. قطعات مختلفی فرآیند تولید سرما در این دستگاه را انجام می ‌دهند. پد سلولزی و پوشال سلولزی به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات می ‌تواند کیفیت عملکرد این سیستم های سرمایشی را افزایش دهد. امروزه ابعاد پد سلولزی تنوع بسیار بالایی دارد. با توجه به این‌که پوشال سلولزی به خوبی می ‌تواند موجب جلوگیری از انتقال باکتری های مضر برای افراد شود، استقبال گسترده ‌ای از آن ها به منظور استفاده در کولرهای آبی صورت گرفته است. شرکت های تولید کننده پوشال سلولزی به منظور بهینه سازی عملکرد کولرهای آبی و استفاده از این محصولات در شرایط مختلف، تنوع بالایی برای تولید پدهای سلولزی به لحاظ ابعاد، در نظر می‌ گیرند. با توجه به نیاز مشتریان، هنگامی که قصد خرید پد سلولزی را دارند، ابعاد پد سلولزی درخواستی خود را می‌ توانند ارائه دهند. در این شرایط قیمت پوشال سلولزی متناسب با ابعاد درخواستی محاسبه خواهد شد. بسته به مکان های مختلفی که از کولرهای آبی استفاده می شود، باید برای خرید پوشال سلولزی، ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید، به عنوان مثال در برخی از مکان ها مانند مرغداری و گلخانه ها از کولرهای آبی با ابعاد و فن های بزرگتر استفاده می شود. این شرایط نشان می دهد که باید برای خرید پوشال سلولزی، ابعاد گسترده تری را درخواست دهید. مجموعه نیکاسان به واسطه فعالیت گسترده‌ ای که در زمینه تولید و فروش انواع پدهای سلولزی انجام می دهد، با بررسی شرایط، انواع ابعاد پد سلولزی را در تنوع کوچک تا بزرگ به بازار عرضه می کند.

ابعاد پوشال سلولزی

معرفی تمام ابعاد پوشال سلولزی

همان‌گونه که عنوان کردیم، امروزه طیف گسترده‌ ای از پوشال های سلولزی در ابعاد مختلف روانه بازار می ‌شوند، به عنوان مثال گاهی اوقات کولرهای آبی نیاز به استفاده از پوشال سلولزی در ابعاد 75×510×600 دارند. استانداردهای مختلف دیگری برای استفاده در مکان های مختلف و بر روی تجهیزات گوناگون برای تولید پوشال سلولزی مد نظر قرار می گیرد، به عنوان مثال پوشال سلولزی با ارتفاع 2000 میلی متر و عرض 600 میلی متر و ضخامت 100 میلیمتری می ‌تواند برای تجهیزات بزرگتر عملکرد مناسبی داشته باشد. در کنار این مورد کولرهای آبی ۷۰۰۰ می ‌توانند از پوشال سلولزی در ابعاد 75×660×900 برای خنک سازی مکان های مختلف بهره ببرند. این استاندارد برای کولرهای با توان کمتر، تغییراتی خواهد داشت، به عنوان مثال گاهی اوقات نیاز به استفاده از کولر آبی با توان ۳۵۰۰ در مکان های کوچکتر وجود دارد. در این شرایط می ‌توان ابعاد پد سلولزی که بر روی این محصول قرار می ‌گیرند را 75×510×600 در نظر گرفت. برخی از محصولات ارائه شده در مجموعه نیکاسان به واسطه چند لایه بودن، می ‌توانند عملکرد بی‌ نظیری برای جلوگیری از ورود گرد و غبار از خود نشان دهند. این محصولات با کیفیت بسیار بالا در شرایط خاص می توانند مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این کیفیت عملکرد پوشال های سلولزی به شکلی است که نسبت به پوشال های معمولی می توانند تا ۳۰ درصد بیشتر، فرآیند خنک سازی را برای شما انجام دهند. برای اطلاع از ابعاد مختلف پوشال سلولزی می ‌توانید جدول ارائه شده در مجموعه نیکاسان را به دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر به دنبال خرید انواع پد سلولزی هستید، مجموعه نیکاسان تمام محصولات را با بالاترین استاندارد و قیمت مناسب به شما عرضه می کند.

معرفی تمام ابعاد پوشال سلولزی

خرید پوشال سلولزی با ابعاد مختلف

اگر برای ماینرهای خود به دنبال خرید و استفاده از پوشال سلولزی هستید، باید ابعاد استاندارد این محصول را به دقت مورد نظر قرار دهید. با توجه به فرآیندی که ماینرها برای استخراج طی می کنند، خنک سازی تجهیزات آن ها اهمیت بالایی دارد. پد سلولزی ماینر به خوبی می ‌تواند ضمن جلوگیری از ورود گرد و غبار به ماینرها، موجب افزایش عمر مفید این تجهیزات شود. در کنار این مورد برای خرید پوشال سلولزی به منظور نصب در گلخانه ها و مکان ‌های دیگر می ‌توانید ابعاد مورد نظر خود را از فروشگاه نیکاسان دریافت کنید. نیکاسان فروشگاه عرضه تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است. به وب سایت آن مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول ابعاد پوشال سلولزی

استاندارد ابعاد پد سلولزی چقدر است؟
ابعاد استاندارد برای پد سلولزی با توجه به موارد کاربرد پد سلولزی تعیین می شود.
ضخامت استاندارد پد سلولزی چقدر است؟
پدهای سلولزی با ضخامت های مختلف برای کاربردهای متفاوت به بازار عرضه می شوند که رایج ترین ضخامت آن 7.5 تا 10 سانتیمتر است.
ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن