0سبد خرید
خدمات پس از فروش انرژی

شرکت انرژی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه عرضه انواع محصولاتی نظیر سرمایشی، گرمایشی، بهارساز، ترموستات، پایه هیتر، پایه کولر، پد سلولزی و ... است، از این رو روزانه افراد زیادی به بازارها مراجعه می کنند تا انواع محصولات این کمپانی را خریداری کنند. اما یک نگرانی که همیشه در زمینه خرید محصولات این چنینی وجود دارد، این است که آیا خدمات پس از فروش برای آنها وجود دارد یا صرفا همکاری کمپانی تولیدکننده با مشتری، به فروش و نهایت نصب آن ها ختم می شود؟
این مجموعه بسیار بزرگ و البته با تجربه از شرکت هایی است که توانسته است با ارائه خدمات پس از فروش عالی روزانه مشتری های زیادی را به خود جذب کند، به همین دلیل برای جلب رضایت مشتری ها پشتیبانی عالی نیز دارد که خدمات پس از فروش انرژی شامل ارائه خدمات نصب، سرویس دهی سالانه و تعمیر است. از آنجاییکه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات، افراد زیادی از محصولات انرژی استفاده می کنند، امروز تصمیم گرفتیم درباره خدمات پس از فروش انواع محصولات این شرکت، بیشتر صحبت کنیم؛ پس با ما در این مقاله از نیکاسان همراه باشید.

شماره تلفن خدمات پس از فروش انرژی

در صورتیکه شما از یکی از محصولات انرژی استفاده می کنید و نیاز به راه اندازی، سرویس و تعمیر محصولات خریداری شده دارید یا قصد دارید آن ها را خریداری کنید یا در مرحله تحقیق کردن هستید، می توانید از روش های مختلفی با این مجموعه تماس بگیرید تا در زمینه خدمات پس از فروش شما را راهنمایی کنند. 02161444 و 02166704444 دو شماره دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه این مجموعه است. کارشناسان این مجموعه می توانند شما را در این زمینه یاری کنند. آدرس این مرکز تهران، پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری (زمرد) پلاک 58 است که از طریق مراجعه به سایت می توانید به لوکیشن آن دسترسی داشته باشید. همچنین با پر کردن فرم خدمات پس از فروش نیز، کارشناسان این مجموعه با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات پس از فروش بخاری انرژی

بخاری انرژی با قدمتی بسیار بالا مشتریان زیادی دارد که شاید تمایل داشته باشند بیشتر با خدمات پس از فروش این بخاری آشنا شوند. خدمات پس از فروش این بخاری شامل تعمیر، سرویس دهی و نصب می شود؛ به این صورت که افراد می توانند پس از خرید بخاری با مراکز نمایندگی یا دفتر فروش مرکزی تماس بگیرند تا شما را راهنمایی کنند و در سریعترین زمان ممکن یکی از کارشناسان خود را برای راه اندازی و نصب، به محل نصب ارسال کنند.
نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد، بخاری ها از جمله سیستم های گرمایشی هستند که به صورت فصلی فعالیت می کنند. از این رو همین مسئله سبب شده است که افراد در فصول سرد نیاز به راه اندازی و در فصول گرم نیاز به جمع کردن آن داشته باشند. خدمات پس از فروش شامل این موارد نیز می شود و این کارشناسان می توانند بخاری شما را راه اندازی کنند و در وقت لازم آن را جمع آوری کنند و شما می توانید از بابت نشتی گاز و ایمنی اطمینان حاصل کنید. همانطور که می دانید نصب و راه اندازی بخاری نیاز به تبحر دارد، به ویژه در بخاری های گازی که امکان هر گونه نشتی گاز وجود دارد و ممکن است به مرگ افراد ختم شود. در صورتیکه بخاری شما نیاز به تعمیر داشته باشد نیز می توانید با مراکز پشتیبانی بخاری انرژی تماس بگیرید تا پس از عیب یابی دقیق در صدد رفع آن بربیایند.

خدمات پس از فروش بخاری انرژی

خدمات پس از فروش کولر انرژی

کولر انرژی نیز از سیستم های سرمایشی محبوبی است که در مدل های مختلف عرضه می شود. از آنجاییکه کولر نیز همچون بخاری فصلی است باید در هر فصلی که به آن نیاز داریم سرویس دهی شود، به ویژه اینکه راه اندازی کولر بسیار دشوارتر از بخاری است. شرکت انرژی جدا از عرضه انواع کولر، تجهیزات آن را نیز عرضه می کند، پس شما با تماس با پشتیبانی این مرکز می توانید از این بابت مطمئن باشید که قطعات استفاده شده در هر بار تعمیر و سرویس دهی کولر شما اصل و اورجینال هستند. در صورتیکه در حین فعالیت، کولر شما دچار هر نقصی شود نیز، کارشناسان این مجموعه شما را یاری می کنند.

خدمات پس از فروش کولر انرژی

خدمات پس از فروش شرکت انرژی

شرکت انرژی علاوه بر عرضه انواع دستگاه های سرمایشی و گرمایشی، انواع تجهیزات و قطعات مورد نیاز را نیز موجود کرده است. از طرفی کارشناسان این مجموعه کاملاً دوره دیده اند و به دلیل فعالیت های متوالی و ممتد در زمینه راه اندازی، سرویس دهی، تعمیر و ... از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند، به همین خاطر می توانند به خوبی از پس خدماتی که به شما ارائه می دهند بربیایند.
همچنین این مجموعه با در نظر گرفتن تمامی سؤال های رایج در زمینه محصولات فروش رفته، سعی بر این نموده است تا آن ها را لیست کرده و در سایت خود در قسمت خدمات پس از فروش ارائه نماید. به همین دلیل چه از سیستم های سرمایشی گرمایشی برای منزل خود استفاده می کنید، چه محل کار، مرغداری و استخر؛ می توانید قبل از تماس با پشتیبانی و درخواست حضور کارشناسان در محل شما، ابتدا سری به این قسمت بیاندازید تا شاید مشکل خود را بیابید و رفع نمایید. البته این مسئله درباره مشکلات جزئی است، برای تعمیرهای اساسی باید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش شرکت انرژی


این مجموعه پس از سؤال و پرس و جو درباره مشکل شما، عیب یابی و تعیین هزینه حدودی، نزدیکترین و بهترین کارشناس را در زمینه مشکل شما به محل اعزام می کنند. یکی از مزایای استفاده از خدمات پس از فروش این شرکت نسبت به بهره گیری از کارشناسان بازار آزاد، این است که بر روی فعالیت آنان نظارت وجود دارد و از همه مهمتر تمامی آن ها درباره دستگاه های برند انرژی دوره دیده اند. از طرفی تمامی قطعات مورد نیاز توسط تولیدکننده های این دستگاه ها تولید می شوند، به همین خاطر هر گونه تجهیزات مورد نیاز کاملاً برای دستگاه شما ساخته شده است و می تواند به خوبی برای شما کار کند.
هزینه سرویس دهی، تعمیر و دیگر فعالیت هایی که زیر مجموعه پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت انرژی هستند نیز نسبت به بازار آزاد بسیار مناسب تر است و از همه مهمتر تعرفه مشخصی برای آن تعریف شده است. به همین خاطر شما می توانید با خیال راحت از این محصولات خریداری کنید و از این خدمات بهره ببرید.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن