0سبد خرید
نصب و راه اندازی هیتر گازسوز در 3 دقیقه + ویدئو آموزشی

هیتر گازسوز از سری وسایل گرمایشی بسیار پرکاربرد است. نصب آن به راحتی انجام می شود و پیچیدگی خاصی ندارد، حتی راه‌اندازی آن هم بسیار ساده است و در این مقاله این روش را به شما آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید. این هیترهای گازسوز نسبت به دیگر هیترها کم صدا هستند و می‌توانند فضاهای بسیار بزرگ را نیز گرم کنند. مدلهای  هیتر گازی که با فن آلمانی ارائه می‌شود بسیار کم صدا است. هیتر گازسوز در سایزهای مختلفی وجود دارد و برای سالن‌ها، ورزشگاه‌ها، مساجد و نمازخانه‌ها، کارخانه‌ها و... کاربردی است. ما مرحله به مرحله به شما روشن کردن این محصول را آموزش می‌دهیم و شما را راهنمایی می‌کنیم. اگر به مشکلی برخورد کردید، با کارشناسان ما در مجموعه نیکاسان تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از قیمت هیتر گلخانه و انواع تجهیزات گلخانه می‌توانید به سایت نیکاسان مراجعه کنید. برای خرید انواع هیتر گرمایشی از طریق سایت نیکاسان اقدام کنید و این محصولات را با قیمت مصوب کارخانه دریافت کنید.نیکاسان نماینده‌ی هیتر انرژی در سراسر ایران است.

چگونه هیتر گازسوز را در 3 دقیقه نصب کنیم و راه بیندازیم؟

اگر قصد راه اندازی و نصب  یونیت هیتر  گازسوز را دارید، پله به پله با ما پیش بیایید، راه‌اندازی هیتر گازسوز را تنها در سه دقیقه به شما آموزش می‌دهیم. در ابتدا تعداد مراحل را برای شما ذکر می‌کنیم و سپس جزئیات و توضیحات بیشتر برای انجام آن را برای شما شرح می‌دهیم:

  • وصل کردن شیلنگ گاز به کاربراتور
  • قرار دادن پیچ روی حالت پیلوت
  • در حین نگه داشتن پیلوت دکمه جرقه زن را فشار می‌دهیم تا شمعک روشن شود.
  • بعد از روشن شدن شمعک دکمه پیلوت را روی حالت on قرار می‌دهیم.
  • روشن کردن کلید مینیاتوری (وارد کردن برق به دستگاه)
  • روشن کردن کلید خودکار مشعل و فن
  • تنظیم پیچ پلاستیکی
  • روشن شدن هیتر پس از سه دقیقه
  • نکته مهم: خروجی دودکش حتما نصب شود.

در ابتدا شیلنگ گاز را به کاربراتور برقی یا شیر برقی متصل کنید و به کمک بست و سایر وسایل اتصالی آن را محکم کنید و بابت اتصال درست آن اطمینان حاصل کنید. بعد از آن که گاز وارد سیستم هیتر شد، به سراغ روشن کردن هیتر می‌رویم. در نزدیکی کاربراتور یک پیچ وجود دارد که 3 حالت on (روشن)، off (خاموش) و pilot (پیلوت) دارد. در ابتدا پیچ را بر روی حالت پیلوت قرار می‌دهیم و آن را فشار می‌دهیم. در این حین چند جرقه می‌زنیم و زمانی که هیتر روشن شد (از داخل محفظه مشخص است) پیچ را رها می‌کنیم و روی حالت on قرار می‌دهیم. پس از آن باید مطمئن شویم که برق وارد سیستم شده و به تبع وارد دو کلید سمت راست می‌شود(کلید مشعل و کلید فن)، بنابراین کلید مینیاتوری را روشن، و برق  به دستگاه وارد می‌شود. به یکی از دو کلید(کلید فن) موجود نباید دست بزنیم، اما کلید موردنظر را فشار می‌دهیم(کلید مشعل)، مشعل روشن شده  و فن بعد از چند دقیقه به طور خودکار روشن می‌شود وشروع به کار می‌کند. پس از این که کوره یا رادیاتور گرم شد، فن گرما را به فضای بیرونی منتشر می‌کند. برای خاموش کردن  کلید مشعل را خاموش می‌کنیم (فن مدتی روشن می‌ماند تا سیستم کمی خنک شود و سپس هیتر را کاملا خاموش می‌کند). نکته مهمی که هست این است که پیچی روی کاربراتور(شیربرقی) وجود دارد که اگر احساس کردید شعله مشعل شما کم است، باید آن را باز کرده و سپس پیچ پلاستیکی که در آنجا وجود دارد را تا آخر پیچانده و سفت کنید. به طور کلی باید متناسب با میزان گاز تنظیم شود. این روش ساده‌ترین روش برای روشن کردن هیتر است که در زمان بسیار کمی انجام می‌شود. شما از طریق سایت نیکاسان می‌توانید به راحتی این محصولات گرمایشی را تهیه کنید. در ادامه برای مشاهده‌ی فیلم آموزشی با ما همراه باشید.

ویدئو آموزشی نصب و راه اندازی هیتر گازسوز

ویدئو آموزشی نصب هیتر گازسوز را برای شما در ادامه قرار داده ایم، اما مهم ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در خروجی دستگاه باید حتما دودکشی قرار بگیرد تا گاز دی اکسید کربن را به خارج محیط هدایت کند. از درست بودن مسیر خروجی مطمئن شوید زیرا گاز بسیار خطرناکی در محیط جمع می شود و به سلامتی شما آسیب می رساند و ممکن است منجر به مرگ شود. هیتر گازی، هیتر برقی، هیتر کارگاهی و... را می توانید با کیفیت بسیار بالایی از نیکاسان تهیه کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن