0سبد خرید
نمایندگی انرژی

انرژی یکی از برندهای محبوب ایرانی است که نه تنها حجم زیادی از محصولات بازارهای داخلی را شامل می شود، بلکه کالاهای تولیدی آن به سرتاسر جهان نیز صادر می شوند. این کارخانه که فعالیت خود را در ابتدای دهه 50 شروع کرده است، هم اکنون نقش مهمی در تأمین وسایل سرمایشی و گرمایشی ما دارد و یکی از قدیمی ترین های این عرصه است که با تکیه بر تجربه خود و بهترین کارشناسان و متخصصان توانسته است محصولاتی تولید کند که با نمونه های خارجی رقابت می کنند. به همین خاطر این برند بسیار شناخته شده می باشد و همواره انتخاب افراد زیادی است، از این رو است که روزانه اشخاص زیادی برای خرید این وسایل راهی بازارها می شوند. اما همیشه امن ترین مقصد برای خرید هر برندی، نمایندگی آن مرکز است. ولی منظور از نمایندگی چیست و یا نمایندگی چه خدماتی ارائه می دهد؟
نمایندگی انرژی به عنوان نماینده برند انرژی فعالیت می کند و به مشتریان خدمات رسانی گوناگونی دارد. از آنجایی که این مراکز در صورتی که مجوز رسمی داشته باشند، همیشه مورد اعتماد هستند از استقبال افراد زیادی برخوردار هستند. از این رو است که افراد زیادی به جای فعالیت در بازار آزاد، تمایل دارند که نمایندگی رسمی مجموعه انرژی را دریافت کنند تا بدون پرداخت هزینه ای اضافه، از همان ابتدای کار، اعتبار و اطمینان مشتری را به خود جلب کرده باشند. شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تمایل دارید یکی از نمایندگی های محصولات انرژی را دریافت کنید. به فروش یکی از کالاهای انرژی یا چندتا از تولیدات آن بپردازید، به همین خاطر امروز تصمیم داریم در این مقاله از نیکاسان درباره این موضوع به شما اطلاعات بدهیم.

مراحل گرفتن نمایندگی انرژی

برای اینکه بتوانید نمایندگی کالاهای مختلفی انرژی را دریافت کنید، باید به صورت حضوری در مراکز اصلی و یا به صورت آنلاین با پر کردن فرم؛ اقدام به این کار کنید. راحت ترین راه برای گرفتن نمایندگی انرژی، پر کردن فرم آنلاین است که اکنون با آن آشنا می شویم.
ابتدا شما باید در فرم مورد نظر اطلاعات شخصی خود را به طور دقیق وارد نمایید، این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات شناسایی همچون کد ملی، شماره شناسنامه و ...، تحصیلات و دیگر موارد مشابه است. پس از آن باید مدارکی را ارائه دهید که نشان دهنده این موضوع باشند که شما مکانی معتبر با مجوز رسمی برای فعالیت دارید. برای مثال شما یک شرکت ثبت کرده اید و قصد دارید از طریق همان شرکت به فروش محصولات انرژی بپردازید، باید اسم شرکت را به همراه امکاناتی که در آن شرکت دارید، نوع مالکیت، کد اقتصادی، انواع جواز کسب، وضعیت ابزار آلات و دیگر مشخصات مکان فعالیتتان ارائه دهید.

مراحل گرفتن نمایندگی انرژی


پس از آن وقت آن است که شما اطلاعاتی نظیر توانایی و مهارت های خود را نشان دهید، به این صورت که شما باید به طور دقیق مشخص کنید که در زمینه نصب و تعمیر کدام محصولات این برند توانایی دارید؟ محصولاتی نظیر مشعل، یخچال، کولر آبی، کولر گازی، جت هیتر، پکیج گاز سوز، ماشین لباسشویی و ... . سپس میزان توانایی و مهارت خود را ذکر کنید.
برای دریافت نمایندگی برند انرژی، پس از ارائه اطلاعات بالا نیاز است که شما دو معرف داشته باشید، ترجیحا این دو معرف باید در حوزه کاری مرتبط متبحر باشند و خودشان در این زمینه ها سابقه کاری داشته باشند. باید اطلاعات شخصی و محل آدرس این دو معرف را ذکر کنید.
سپس نیاز است که سوابق همکاری با خدمات پس از فروش شرکت ها را به طور دقیق ذکر کنید، اینکه برای نصب و تعمیر چه محصولی از چه شرکتی فعالیت می کردید؟ اگر شما نیرویی داشته اید که زیر نظر شما کار می کرده است باید اطلاعات نیروهای فنی تحت سرپرستتان را قید کنید، این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی و میزان مهارت آنان است.

و در آخر اگر که به صورت آنلاین اقدام کرده باشید نیاز است که عکس کارت ملی، عکس شناسنامه، جواز کسب، مدارک آموزشی، اجاره نامه یا سند مالکیت، نمایندگی دیگر مراکز یا شرکت ها، تصویر بیرون و داخل واحد صنفی، کارت پایان خدمت یا معافیت و آخرین مدرک تحصیلی خود را ضمیمه اطلاعات کنید و آنان را در بخش های مربوطه که مشخص شده است آپلود کنید.

مراحل گرفتن نمایندگی انرژی

مراحل گرفتن نمایندگی انرژی برای کالاهای مختلف

در بسیاری از موارد، افراد تنها در حوزه ای مشخص مهارت دارند، برای مثال فرد می تواند یخچال تعمیر کند یا در راه اندازی، سرویس و تعمیر جت هیتر حازق است. به همین دلیل اغلب افراد خواهان گرفتن نمایندگی تنها یک کالا هستند. اما اگر در چند دستگاه مهارت دارید می توانید نمایندگی چندتا از این دستگاه ها را داشته باشید، به این صورت که هنگام پر کردن فرم باید قید کنید که مهارت لازم در دستگاه های مورد نظر خود را دارید.

نماینده انرژی در شهر های مختلف ایران

انرژی در شهرهای مختلف ایران نمایندگی دارد و به مشتریان خود خدمات رسانی می کند، به همین خاطر است که افراد زیادی به دلیل سهولت در استفاده از خدمات خرید و پس از فروش محصولات انرژی، تمایل دارند که از این برند و تولیدکننده خرید کنند. نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف ایران هم اکنون در حال فعالیت هستند، در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و همه آن ها فعالیت مشابه ندارند.

نماینده انرژی در شهر های مختلف ایران


برای مثال برخی از آن ها در زمینه جت هیترها و سیستم های سرمایشی گرمایشی مراکز بسیار بزرگ مانند مرغداری، گلخانه، مراکز صنعتی و ... فعالیت می کنند، برخی دیگر تنها در زمینه وسایل گرمایشی سرمایشی منزل و به عبارتی دستگاه های خانگی و نه صنعتی فعالیت دارند. از این رو می توانیم بگوییم که اغلب نمایندگی های برند انرژی هر کدام تنها در زمینه ای که مهارت دارند فعالیت می کنند تا بتوانند به صورت تخصصی خدمت رسانی داشته باشند و خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهند.
مسئله مهم دیگری که وجود دارد این است که شما در هر شهری از ایران که باشید می توانید یکی از نمایندگی های برند انرژی را داشته باشید، تنها باید شرایطتان مورد تأیید این تولیدکننده باشد. گرفتن نمایندگی های برند انرژی یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد است، زیرا بدون انجام تبلیغات خاص خواهید توانست به فروش محصولاتی بپردازید که شهرت بسیار زیادی دارند و فوق العاده شناخته شده هستند.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن