0سبد خرید
لوله بخاری باید سرد باشد یا گرم

با روشن کردن بخاری ها معضل گرم یا سرد بودن لوله بخاری پیش می‌آید. پیش از روشن کردن بخاری اطمینان حاصل کردن از گردش هوا در لوله بخاری و دودکش بسیار مهم است که مسدود نباشد و باعث گازگرفتگی نشود. در هنگام استفاده از بخاری، لوله‌ی آن باید گرم باشد و این به این معنا است که گاز سمی مونوکسیدکربن در حال خروج از طریق دودکش است. در فصول سرد سال حتما هر از گاهی سیستم های گرمایشی منزل را چک کنید تا متوجه خسارت و سانحه‌ای نشوید. یکی از دلایلی که باعث سرد شدن لوله بخاری می‌شود فقدان کلاهک اچ(H) مانند بر روی دودکش است که باعث ورود ذره ذره ی گاز کشنده‌ی مونوکسید به منزل می‌شود که بر اثر همین بی احتیاطی‌ها افراد زیادی جان خود را از دست می‌دهند.

برای ویدئوهای کاربردی و آموزشی و خرید مطمئن‌تر از دیگر صفحه‌های نیکاسان از طریق لینک‌های زیر دیدن فرمایید:

صفحه آپارات

صفحه یوتیوب

صفحه اینستاگرام

رفع مشکل سرد شدن لوله بخاری

قبل از نصب بخاری گازی حتما مسیر دودکش را بررسی کنید و در صورت نبود کلاهک اچ شکل روی دودکش حتما آن را تهیه کنید. در صورت سرمای زیاد و یخبندان ممکن است برای دودکش هایی که اصولی نیستند و یا در گذر زمان پوسیده شده اند، مشکل به وجود بیاید و گازهایی که باید خارج شوند دوباره به بخاری باز گردند و سبب آتش سوزی و مرگ شوند. گاهی اوقات پرندگان نیز در مسیر خروج گاز از دودکش لانه می‌سازند و ما بی خبر از این موضوع اقدام به روشن کردن بخاری می‌کنیم و با سرد بودن لوله بخاری و ورود گازهای کشنده روبرو می‌شویم.

فروشگاه ایترنتی نیکاسان یکی از معتبرترین سایتهای محصولات گرمایشی و سرمایشی در سطح ایران است. برای خرید مطمئن با مشاوران ما در تماس باشید.

رفع مشکل سرد شدن لوله بخاری

نصب اصولی لوله بخاری

وقتی بخاری گازی می خرید حتما برای نصب آن از تکنسین‌های متخصص کمک بگیرید زیرا نصب اشتباه لوله بخاری می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. نصب افقی لوله بخاری باعث مسدود شدن راه خروج گازها می‌شود و رفته رفته رو به سرد شدن می‌رود. تا جایی که امکان دارد لوله را مستقیم وصل کنید و از کمک گرفتن از زانوها پرهیز کنید. در شرایط خاص که سوراخ خروجی بالاتر از حد معمول است می‌توانید طول لوله را افزایش دهید. برای احتیاط بیشتر نسبت به این قضیه بهتر است از سنسورهایی که به این نوع گازها حساس هستند استفاده کنید تا در زمان احساس این گاز مخصوص در شب به شما هشدار دهد. اگر به موقع متوجه سرد شدن لوله بخاری شدید اول از همه اقدام به قطع کردن جریان گاز کرده و به سرعت در و پنجره ها را باز بگذارید و از منزل خارج شوید و در سریع ترین زمان اقدام به رفع عیب کنید. می‌توانید با نمایندگی تماس بگیرید تا سریعا به محل مورد نظر بیایند و عیب یابی کنند.

برای سفارش محصولات گرمایشی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیکاسان اقدام کنید و محصول را به راحتی درب منزل یا محل کاری خود و با قیمت درب کارخانه دریافت کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن