0سبد خرید
کولر سلولزی چیست؟ معرفی انواع کولرهای سلولزی

کولرهای آبی انواعی از وسایل سرمایشی هستند که سالیان درازی در خدمت بشر بوده اند. تحقیقات زیادی توسط متخصصان و کارشناسان بر روی این لوازم خنک کننده صورت گرفته است تا عیب آن‌ها را مرتفع و قابلیت های محصول را بهبود بخشند. کولر سلولزی، در حقیقت از نژاد همان کولرهای آبی قدیمی هستند که در طراحی و ساخت آن‌ها از فناوری های نوین امروزی استفاده شده است. این دستگاه ها در حدود 30 درصد بازدهی بیشتری نسبت به انواع قدیمی دارند و بکارگیری از آن‌ها موجب انتشار آلاینده ها و آسیب به محیط زیست نمی شود. کولرهای سلولزی موجود در بازار دارای ابعاد و انواع مختلفی هستند تا متقاضیان بتوانند بهترین وسیله مورد نیاز خویش را از میان مدل های ارائه شده انتخاب نمایند، از این رو آشنایی با انواع کولرهای سلولزی موجود و ویژگی های اختصاصی هر یک کاملا ضروری خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

کولر سلولزی چیست؟ معرفی انواع کولرهای سلولزی

کولر سلولزی چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از لوازم خنک کننده تولید و در بازار عرضه می شوند که علاوه بر برخورداری از کارایی بیشتر، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند و از اتلاف منابع ارزشمند و کمیاب جلوگیری می کنند. کولرهای سلولزی نسل جدید کولرهای آبی هستند که در آن‌ها پدهای سلولزی جایگزین پوشال شده است. پدها واسط تبخیری در کولر هستند که با عبور آب و باد از روی آن‌ها و انجام فرآیند تبخیر، خنکای مورد نیاز را فراهم می آورند. سطح همگن این پدها موجب توزیع یکنواخت آب در آن و افزایش راندمان کولر می شود. استفاده از این وسیله خنک کننده برای افرادی که درگیر آلرژی و مشکلات ناشی از آن هستند، ایده آل و مناسب است، چرا که احتمال بروز شکست در پد مورد استفاده در این محصول وجود ندارد. درنتیجه هوای خروجی مبرا از آلودگی های ناشی از بکار گیری پوشال خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده کولر سلولزی نیرو تهویه البرز است. با اطمینان خاطر کولر سلولزی از بهترین برندها را از نیکاسان بخرید.

کولر سلولزی چیست؟

انواع کولرهای سلولزی کدام اند؟

هر فرد متقاضی خرید کولر در زمان تهیه این وسیله، ابتدا انواع لوازم سرمایشی موجود در بازار را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند با آگاهی کافی در این مورد، بهترین محصول موجود که با شرایط ویژه و منحصر به فرد وی همخوانی داشته باشد را انتخاب کند. صرف زمان برای انجام این کار، منجر به رضایت نهایی از خرید می شود، لذا توصیه می گردد که مصرف کنندگان با مشورت با کارشناسان، انتخابی آگاهانه را برای خویش رقم بزنند. به طور کلی کولرهای آبی سلولزی دارای انواع صنعتی، هوشمند، بغل زن، بالا زن و پایین زن است که بکار گیری از هر یک از مدل ها، در محیط های خاص و شرایط ویژه ای مطلوب و مناسب است. انواع کولرهای سلولزی بالا زن برای بهره گیری در محیط هایی مطلوب هستند که محل نصب کولر، داخل بالکن و یا مکان دیگری نظیر آن باشد نه در پشت بام. کولرهای بغل زن یا روبروزن برای نصب در بام ها و سایر نقاطی که محل قرار گیری کولر مرتفع تر از فضای مورد نظر کاربر باشد، ساخته و تولید شده اند. در انواع هوشمند کولرهای سلولزی سیستم آبرسانی دستخوش تغییر می شود و با حذف شناورهای قدیمی و جایگزین کردن سنسورهایی برای تشخیص آب و استفاده از برد الکتریک، بهترین کولر آبی حال حاضر تولید شده است. در این کولرها احتمال سوختن پمپ دستگاه به دلیل نرسیدن آب منفی است. کولرهای بهارساز با برخورداری از سیستم سرمایشی تبخیری و گرمایش با استفاده از سوخت گاز، برای بکار گیری در تمامی ساختمان ها با انواع گوناگون کاربری ایده آل می باشند. انواع صنعتی کولرهای سلولزی، همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، برای استفاده در محیط های صنعتی که دارای سالن های با مساحت زیاد هستند، مناسب و ایده آل است. در مورد این کولرها چنانچه نیاز به کانال کشی با طول بیشتر از 20 متر باشد نیز کارایی و بازدهی محصول تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت. تمامی کولرهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، دارای ظرفیت اسمی و ابعاد مختلفی هستند، به عنوان مثال کولرهای صنعتی سلولزی را می توان در ابعاد 11000، 15000، 18000، 25000 و 60000 تهیه نمود. در مورد سایر مدل ها نیز این گونه تقسیم بندی ها لحاظ شده است. به استثناء کولرهای صنعتی، البته در چندمورد (مدل 60000) استفاده از سایر انواع کولرهایی که قبلا بیان شد در تمامی فضاها از قبیل منازل، ساختمان های اداری، مدارس، کارخانه جات و غیره مجاز است. شما می توانید انواع کولر سلولزی را از فروشگاه نیکاسان بخرید. نیکاسان فروشگاه معتبری است که بهترین کولر سلولزی را برای شما عرضه می کند. برای کسب اطلاعات به وب سایت نیکاسان مراجعه کنید یا با کارشناسان ان در ارتباط باشید.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول کولر سلولزی چیست؟

کولر سلولزی چیست؟

کولر سلولزی در واقع همان کولر آبی معمولی است که در آن، به جای پوشال از پد سلولزی استفاده می‌شود. پدهای سلولزی از جنس تراشه های چوب، الیاف مصنوعی و چسب هستند که سطح همگن این پدها موجب توزیع یکنواخت آب در آن و افزایش راندمان کولر می شود.

کولرهای سلولزی را از کجا می توان خرید؟

به دلیل استقبال فراوان از کولرهای سلولزی این کولرها در برندها و قیمت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. ما به شما سایت نیکاسان را برای خرید انواع کولر سلولزی پیشنهاد می کنیم. نه تنها انواع برند کولر سلولزی در این سایت موجود هست بلکه شما این امکان را دارید تا از طریق تماس با کارشناسان مجموعه نیکاسان مشاوره رایگان دریافت کرده و خریدی مطمئن داشته باشید. 

آیا قیمت کولرهای سلولزی در سایت نیکاسان بروز است؟

قیمت ها به صورت روزانه یا به محض اعمال تغییراتی در سایت نیکاسان توسط کارشناسان بروز می شود. شما می توانید در صورت داشتن هرگونه ابهامی در قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. 

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن