0سبد خرید
پد سلولزی متری + خرید، قیمت پد سلولزی متری

به منظور خنک سازی محیط در سالن های مرغداری و گلخانه ها، استفاده از سیستم های سرمایشی مختلف مد نظر قرار می ‌گیرد. امروزه با پیشرفت در زمینه تولید تجهیزات و محصولات کاربردی برای افزایش راندمان و خنک سازی محیط در سالن های بزرگ، پد سلولزی به عنوان کاربردی ترین گزینه در سیستم ‌های سرمایشی به کار برده می شود. این محصولات را می‌توان در ابعاد متفاوت و با ضخامت های گوناگون مورد استفاده قرار داد. بهره گیری از کاغذ کرافت با کیفیت بسیار بالا این امکان را می دهد که بتوانید از محصولی کاربردی برای افزایش بازدهی و بهبود عملکرد سیستم سرمایشی، از قابلیت های آن استفاده کنید. با توجه به اینکه کولرهای آبی در ابعاد مختلف و با توان گوناگون تولید می شوند، پدهای سلولزی باید متناسب با این اندازه آن ها به کار گرفته شوند. در عین حال مجموعه نیکاسان شرایطی فراهم کرده که بتوانید پدهای سلولزی را به صورت متری خریداری کنید. خرید پد سلولزی متری این امکان را می دهد که بسته به تجهیزات خود، بتوانید آن ها را در اندازه های مختلف جدا کنید. با توجه به اینکه برای فروش پدهای سلولزی علاوه بر ضخامت، ابعاد این محصول نیز تاثیر خود را در قیمت گذاری آن نشان می دهند، قیمت پد سلولزی متری نیز با توجه به متراژ خریداری شده اعلام خواهد شد. اگر به دنبال بهره گیری از محصولی با مواد اولیه با کیفیت هستید و قصد دارید سیستم های سرمایشی به کار رفته در سالن های بزرگ مانند مرغداری و گلخانه ها را به بهترین شکل تجهیز کنید، فروشگاه نیکاسان انواع پد سلولزی کولر، پد سلولزی مرغداری، پد سلولزی ماینر، پد گلخانه ای و... را در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز شما در ضخامت های گوناگون عرضه می کند. پد کولان سل یکی از بهترین پد های سلولزی است که فروشگاه نیکاسان عرضه می کند. پد سلولزی برند کولان سل برترین پد سلولزی کولر است که در نیکاسان عرضه می شود.

پد سلولزی متری + خرید، قیمت پد سلولزی متری

پد سلولزی متری چیست؟

پد سلولزی چیست و آیا استفاده از آن مقرون به صرفه است؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران کولرهای آبی دارند. هنگامی که به دنبال خرید پد سلولزی هستید، توان و ابعاد کولر آبی را در نظر خواهید گرفت. به عنوان مثال برای خرید پوشال یا پد سلولزی کولرهای 4500، استفاده از این محصول با ابعاد 80×72×6 گزینه ای کاربردی شناخته می شود. این شرایط برای تمام کولرهای آبی باید در نظر گرفته شود و هنگام خرید پوشال سلولزی ابعاد مورد نیاز را انتخاب کنید. با این حال امروزه به لطف تولید پدهای سلولزی یکپارچه، این شرایط فراهم شده که بتوانید پد‌های سلولزی را در متراژ بالا خریداری کنید. پس از خرید پد سلولزی متری برای به کار بردن در تجهیزات سرمایشی می توانید متناسب با نیاز خود، ابعاد مورد نظر را مشخص کنید و از این محصولات در سیستم های سرمایشی بهره گیرید. به منظور افزایش کیفیت پوشال های سلولزی و به کارگیری آن ها در سیستم‌ های سرمایشی، توصیه ما به شما استفاده از شمش آلومینیوم یا ورق گالوانیزه برای قاب پد سلولز است. بهره گیری از قاب و به کار بردن آن در پوشال های سلولزی می تواند به خوبی علاوه بر جلوگیری از خم شدن، به استحکام این محصولات در طولانی مدت کمک کنند. از جمله مزایایی که با خرید پد سلولزی متری می ‌توانید در اختیار داشته باشید، به کار بردن آن در تجهیزات با ابعاد بزرگ و کولرهای آبی با توان بالا محسوب می شود. علاوه بر این بسته به نیاز خود می توانید این محصولات را در اندازه های کوچک نیز مورد استفاده قرار دهید. پدهای متری برای گلخانه و مرغداری ها و استفاده به عنوان پد سلولزی ماینر گزینه ای مناسب هستند.

پد سلولزی متری چیست؟

خرید پد سلولزی متری امکان دارد؟

برای انواع سیستم های سرمایشی و کولرهای آبی، پدهای سلولزی به صورت پیش فرض و در ارتفاع، عرض و ضخامت استاندارد تولید می شوند. با این حال گاهی اوقات شرایط به گونه ‌ای است که مصرف کننده قصد خرید پد سلولزی با متراژ بالا را دارد. شرکت نیکاسان به عنوان نخستین مجموعه فعال در زمینه فروش انواع تجهیزات سرمایشی، گامی بلند در زمینه تولید پد سلولزی متری برداشته است. تولید و فروش پد سلولزی متری به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای خرید این محصول با بالاترین کیفیت، اقدام نمایید. برای اطلاع از آخرین قیمت پد سلولزی از پیش آماده و همچنین اطلاع قیمت پد سلولزی متری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. در هر ابعادی که نیاز دارید و با هر ضخامتی که در نظر گرفته اید، می توانید پدهای سلولزی را به صورت متری خریداری کنید. برای خرید انواع پد سلولزی از جمله پد سلولزی 5 سانت با ما در نیکاسان همراه باشید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول پد سلولزی متری + خرید، قیمت پد سلولزی متری

پد سلولزی متری چیست؟

پدهای سلولزی هم به صورت آماده و در ابعاد طولی، عرضی و ارتفاعی مشخص به فروش می رسند و هم به صورت متری. در فروش پد سلولزی متری نه تنها در هزینه ها صرفه جویی می شود بلکه این امکان را به شما می دهد تا در هر ابعادی که نیاز دارید از پدهای خود استفاده کنید. 

پد سلولزی متری را از کجا می توان تهیه کرد؟

با افتخار مجموعه نیکاسان به اطلاع می رساند که به عنوان اولین مجموعه حرفه ای و فعال در زمینه خرید و فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به فروش پدهای سلولزی متری نیز می پردازد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان نیکاسان مشاوره رایگان دریافت کنید و ثبت سفارش خود را انجام دهید. 

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن