0سبد خرید
تولید کننده پد سلولزی اصفهان

پد سلولزی یا همان پوشال سلولزی؛ برای به کارگیری در کولرهای آبی، دیوار گلخانه و مرغداری ها استفاده می شود. پد سلولزی در مقایسه با پوشال کمتر شناخته شده و گاها افراد حتی اسم و کاربرد آن را نمی دانند. کاربرد وسیع پد سلولزی در صنایع مختلف سبب شده تا تعداد تولید کنندگان این محصول در کشور افزایش یابند. تولیدکنندگان بسیاری در سراسر کشور در زمینه تولید پد سلولزی مشغول فعالیت هستند. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

تولید کننده پد سلولزی اصفهان

نیکاسان تولید کننده پد سلولزی اصفهان

برای آشنایی با تولید کننده های پد سلولزی بهتر است ابتدا با ماهیت پد سلولزی آشنا شوید.
ماده اولیه پدهای سلولزی، سلولز (ماده تشکیل دهنده دیواره گیاهان) است. پدهای سلولزی از چینش لایه های متعدد از جنس کرافت تشکیل شده اند، که چیدمان لایه ها نسبت به یکدیگر سبب شده که پد در برابر آب و مواد شیمیایی مقاومت داشته باشد. مصرف پد سلولزی در کاهش مقدار مصرف انرژی بلند مدت نقش مهمی دارد. تولیدکنندگان دستگاه های ایجاد سرمایش و یا شرکت هایی که از طریق سیستم فن، سرمایش ایجاد می کنند؛ پد سلولزی را جایگزین مناسبی برای پوشال می دانند.
آسایش و راحتی انسان ها در کنار راندمان بالای وسایل، هدف اکثر تولید کنندگان در صنایع مختلف است. پد سلولزی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در صنعت شناخته می شود. پد سلولزی یک صفحه بسیار ضخیم از جنس کرافت است. ایده نوین پد سلولزی در مقایسه با پوشال طرفدار بیشتری داشته و مزیت های بالایی برای راندمان دستگاه های صنعتی و کاربری های گلخانه ای دارد. پد سلولزی متری کاربرد ویژه ای در گلخانه دارد. این پد سلولزی را از فروشگاه نیکاسان بخرید.
نیکاسان تولید کننده پد سلولزی اصفهان است. شرکت نیکاسان هنگامی که کمتر شرکتی به فکر تولید پد سلولزی در اصفهان بود و همه شرکت ها از خارج از کشور و یا تولید کنندگان سایر استان ها، پد سلولزی را خریداری می کردند، در عرصه تولید پد سلولزی برای کاربری های مختلف شروع به فعالیت کرد.
تلاش های شبانه روزی پرسنل کارآمد تولیدی نیکاسان برای تولید با کیفیت سبب شد تا در مدت کمی این شرکت تولیدی، به عنوان تولید کننده پد سلولزی در اصفهان شناخته شود. روند رو به رشد شرکت نیکاسان سعی داشته تا تجهیزات جدید را برای تولید پد سلولزی با کیفیت به کار بگیرند.  برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.
از جمله مزایای استفاده از پدهای سلولزی نیکاسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار منظم پدها به خصوص در ارتفاع همراه با ایستایی کامل
  • قابلیت شست و شو و نصب آسان
  • کاهش ورود ذرات گرد و غبار به دلیل وجود لایه های متعدد در پد
  • سرعت رسوب گذاری پایین
  • مصرف برق کم
  • عمر مفید بیشتر نسبت به پوشال
  • قابلیت تولید در ابعاد و اندازه های مختلف
  • کاهش میزان انتقال آلودگی های محیطی
  • تغییر شکل کمتر نسبت به پوشال
  • بازدهی بالا پدهای سلولزی در خنک سازی فضا

 

نیکاسان تولید کننده پد سلولزی اصفهان

عرضه پد سلولزی اصفهان

پد سلولزی کولر به عنوان بهترین واسطه سرمایش تبخیری شناخته شده که تولید و ساخت آن برای اولین بار در کشورهای اروپایی رخ داده است. پد سلولزی، جزء مهم دستگاه های خنک کننده است. عبور هوا از لایه های مرطوب پد سلولزی به واسطه هر دستگاهی اعم از فن یا ... باشد، در فصل گرما باعث ایجاد سرمایش تبخیری خواهد شد. شما می توانید پد سلولزی برند کولان سل را از فروشگاه نیکاسان بخرید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی کولان سل است.
در صنایعی همچون دامداری، کشاورزی، نساجی، مصارف خانگی (کولر)، تولید برق به جهت پیش سرمایش توربین ها و صنایع تاسیسات از پدهای سلولزی استفاده می کنند. این صنایع به علت کاربری های گسترده ای که دارند؛ همواره به دنبال تولیدکنندگان مطرح پدهای سلولزی بوده، که محصولات با کیفیتی را ارائه کنند.
نیکاسان به عنوان تولید کننده پد سلولزی در اصفهان فعالیت داشته و پدهای سلولزی را در ضخامت و ابعاد گوناگون به بازار عرضه می کنند. عرضه پد سلولزی در اصفهان بیشتر به عنوان سرمایش در گلخانه ها و مرغداری ها به واسطه شرکت های تولیدی صورت می گیرد.
عرضه پد سلولزی گلخانه به صورت اینترنتی از کارخانه های تولید کننده پد سلولزی نیز امکان پذیر است. خریداری پد سلولزی به صورت مستقیم از تولیدی ها، کیفیت بالا و هزینه کمتر محصولات را در پی خواهد داشت. مراکز فروش پد سلولزی، نمونه های متعدد پد را به صورت حضوری و یا اینترنتی عرضه می کنند. نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی کولر،پد سلولزی مرغداری و پد گلخانه ای است. در حیطه عرضه پد سلولزی باید عنوان کرد که علیرغم حجم بالایی که پدها دارند، وزن کمی داشته و هزینه حمل و نقل بالایی دارند؛ از همین جهت بیشتر شرکت کننده های تولیدی پدهای سلولزی ترجیح می دهند که پدها را در کارخانه خود تولید کرده و با توجه به وضعیت بازار، هزینه گزاف حمل و نقل آن را پرداخت نکنند.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن