0سبد خرید
 بخاری کارگاهی دست ساز

اگر به دنبال خرید بخاری هستید باید نسبت به ماهیت محصولات موجود، مزایا و معایب آنها آگاهی کامل به دست آورید. امروزه انواع بخاری های کارگاهی که با نام کوره های هوای گرم نیز شناخته می شوند، در اندازه های بسیار بزرگ قابل خریداری هستند. برخلاف بخاری های معمولی که دارای اندازه ای کوچک هستند، طراحی و ساخت بخاری کارگاهی دست ساز به شکلی است که در اندازه های بزرگ می توان آنها را برای محیط های صنعتی و کارگاه ها مورد استفاده قرار داد. برای این که بتوانید روی به طراحی و ساخت بخاری کارگاهی بیاورید، لازم است نکات کلیدی را در این زمینه مد نظر قرار دهید. استفاده از بخاری کارگاهی دست ساز برای محیط های صنعتی مانند مرغداری ها و کارخانجات شما را یاری خواهد کرد تا از راندمان بالای آن ها بتوانید کمک بگیرید. با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کافی به شما ارائه دهیم.

طریقه ساخت بخاری کارگاهی به صورت عملی

همانگونه که عنوان شد، برای محیط های بزرگ، مراکز تجاری و کارخانجات صنعتی باید روی به خرید بخاری های دست ساز با راندمان بالا آورده شود. استفاده از بخاری کارگاهی این امکان را می دهد که بتوانید از گرمایش بالای آنها کمک بگیرید و توان حرارتی بی نظیری را مشاهده نمایید. با توجه به مواردی که عنوان کردیم، می توانید از راهنمای ساخت بخاری کارگاهی کمک بگیرید و روی به طراحی این تجهیزات گرمایشی بیاورید. مجموعه نیکاسان به صورت عملی تلاش کرده است اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد. ساخت انواع بخاری کارگاهی فن دار و هیتر صنعتی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید برای فضاهای مورد نیاز به خوبی از لوازم کاربردی کمک بگیرید.

طریقه ساخت بخاری کارگاهی به صورت عملی

ابعاد بخاری کارگاهی دست ساز

با توجه به اینکه بخاری های کارگاهی را برای محیط های صنعتی و کارخانجات مورد استفاده قرار می دهند، در ساخت آنها باید شرایط محیطی مدنظر قرار گیرد. ابعاد بخاری کارگاهی دست ساز نسبت به بخاری های معمولی بسیار بزرگتر است. در طراحی و ساخت بخاری کارگاهی شرایطی مد نظر قرار می گیرد که بتوان از راندمان بالای آن ها برای فضاهای کارگاهی و صنعتی بهره برد. این سیستم های گرمایشی را در مدل های فن دار و هیتر نفتی می توان طراحی کند. معمولا برای طراحی و ساخت بخاری کارگاهی از فن های بزرگ کمک می گیرند. استفاده از یک فن دمنده موجب می شود که جریان هوای گرم در فضا به بهترین شکل انتقال یابد.

انواع بخاری های کارگاهی دست ساز را می توانید در مدل های گازی گازوئیلی و نفتی خریداری کنید. فراموش نکنید با توجه به فضایی که قصد استفاده از بخاری کارگاهی دست ساز را دارید باید در خرید آن دقت به عمل آورید. ابعاد بزرگ این بخاری به خوبی برای گرم کردن فضاهای گسترده پاسخگوی نیازهای شما هستند. به‌ عنوان‌ مثال بخاری کارگاهی یا کوره هوای گرم انرژی مدل GF از جمله تجهیزاتی به شمار می‌رود که با توان حرارتی 250000 کیلوکالری قادر است محیط های بزرگ را در سریعترین زمان گرم کند. در کنار این مورد فروش بخاری کارگاهی و کوره هوای گرم گاز سوز هواسان نیز مد نظر قرار گرفته است.

ابعاد بخاری کارگاهی دست ساز

این بخاری کارگاهی با توان 300000 کیلوکالری در سایز و ابعاد مناسب برای هر محیطی قابل استفاده خواهد بود. مجموعه نیکاسان با فروش انواع بخاری کارگاهی دست ساز در ابعاد مختلف شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید از قابلیت‌ های این تجهیزات گرمایشی کمک بگیریم.

انواع بخاری کارگاهی دست ساز

در طراحی و ساخت بخاری کارگاهی شرایطی مد نظر قرار می‌گیرد که بتوان از مدل های مختلف این محصول کمک گرفت. بخاری های کارگاهی معمولا با سوخت گازوئیل توان گرم کردن محیط با ابعاد گسترده را خواهند داشت. در این بین انواع بخاری های دست ساز یا کارگاهی با مصرف سوخت گاز نیز قادر هستند که گرمایش لازم را در محیط کارگاهی ایجاد نمایند. بررسی انواع بخاری کارگاهی نشان می دهد که مدل برقی نیز قابل استفاده در محیط های صنعتی، مرغداری و کارگاه ها خواهد بود. فراموش نکنید با توجه به اینکه راندمان بخاری های کارگاهی گازوئیلی بسیار بالا است، می‌ توانید برای محیط های کارگاهی از قابلیت های آن ها کمک بگیرید.

علاوه بر اینکه برای ساخت بخاری کارگاهی دست ساز از استانداردهای مختلف به منظور مصرف سوخت استفاده می شود، امروزه انواع مدل های فن دار و بدون فن نیز در دسترس شما قرار می گیرند. بخاری های کارگاهی دودکش دار و بدون دودکش نیز می توانند در محیط های صنعتی به کار گرفته شوند. هر کدام از این محصولات با قابلیت های خاص پاسخگوی نیازهای شما هستند. انواع بخاری کارگاهی یا کوره هوای گرم گازوئیلی و کوره هوای گرم گازی را ما در نیکاسان به شما عرضه می کنیم.

مزایای بخاری کارگاهی دست ساز

مزایای بخاری کارگاهی دست ساز

با بررسی مزایای بخاری کارگاهی دست ساز متوجه می شویم استفاده از این تجهیزات گرمایشی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در شرایط مختلف باشد. بخاری های کارگاهی دست ساز با توجه به نیاز شما در مدل های نفتی، گازوئیلی و گازی عرضه می شوند. علاوه بر این بدنه مقاوم در برابر حرارت زیاد و همچنین ضد زنگ بودن این محصولات نیز شرایطی به وجود می‌آورد که بدون نگرانی بتوانید از قابلیت های آن ها کمک بگیرید. این پایان کار نیست و بر اساس نیاز مصرف کننده انواع بخاری کارگاهی با استانداردهای مختلف و ظرفیت های متناسب روانه بازار می شود. اگر بخواهیم به معرفی سایر مزایای بخاری کارگاهی دست ساز بپردازیم، گزینه های زیر را می توانیم نام ببریم.

  • مصرف بهینه سوخت
  • راندمان ایده آل با توجه به طراحی استاندارد
  • استفاده از قطعات درجه یک برای طراحی استاندارد
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه نیکاسان
  • استفاده در مکان های مختلف و جاهایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد
  • امکان گرمایش موضعی

معایب بخاری کارگاهی دست ساز

بخاری های دست ساز و کارگاهی را به راحتی می توانید در محیط های مختلف نصب کنید. علاوه بر این قیمت مناسب بخاری کارگاهی در مقایسه با راندمان بالای آنها نیل یک مزیت کاربردی شناخته می شود.

معایب بخاری کارگاهی دست ساز

این بخاری ها هر سوختی هم که داشته باشند نسبت به بخاری کارگاهی که در کارخانه ها ساخته می شوند، گرمایش کمتری دارند. در عین حال با توجه به استفاده از گازوئیل، گازهای سمی که از بخاری های دست ساز کارگاهی تولید می شود، ممکن است موجب مسمومیت افراد شود. به همین علت همواره تاکید ما بر این است که در مکان هایی که از بخاری های گازوئیلی استفاده می‌کنید، استفاده از تهویه و دودکش را به هیچ عنوان از یاد نبرید. این نکته را نیز در نظر بگیرید که رفت و آمد زیاد افراد در محیط های کارگاهی امکان برخورد آنها با بخاری های دست ساز را نیز افزایش می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی نیکاسان با درک نیازهای شما انواع بخاری کارگاهی را با بهترین قیمت عرضه می کند. کارشناسان فروش ما در این زمینه پاسخگوی سوالات شما هستند.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن