0سبد خرید
زمان تعویض پد سلولزی کولر

سوال اصلی این است که پد سلولزی چیست ؟ پد سلولزی جهت قرار گرفتن در فضای درب‌های کولر می‌باشد که هوای گرم  را گرفته و با تبخیر آب به بیرون، هوای خنکی ایجاد می‌کند. دفعات تعویض و جایگزینی پدهای سلولزی خنک کننده (که به آن پدهای خنک کننده تبخیری نیز می گویند) به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، شما چند بار و برای چه مدت کولر خود را روشن می کنید و چه مقدار از آن پد استفاده می‌کنید؟ کیفیت و سطح آبرسانی به قسمت‌های مختلف پد چگونه است؟
همیشه باید ابتدا دفترچه راهنما را بررسی کنید و مطمئن شوید که پدهای کولر خود را دقیقاً طبق دستورالعمل کار می‌کنید. این کتابچه راهنما همچنین به شما یک برنامه ایده‌آل برای نگهداری می دهد. اما در اینجا برخی اطلاعات اضافی در مورد تعویض پدهای خنک کننده برای شما وجود دارد. در فروشگاه اینترنتی نیکاسان انواع پد سلولزی کولر موجود می باشد. پد سلولزی کولر برند کولان سل را از فروشگاه نیکاسان بخرید.

طول عمر پد سلولزی کولر

پد سلولزی کولر دارای طول عمرهای متفاوتی هستند که بیشتر به نوع استفاده از آنها بستگی دارد. با این حال، کیفیت تأمین آب نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. به عنوان یک قاعده‌ی کلی، به محض ایجاد گرفتگی‌هایی در حفره‌های آن، باید پد سلولزی خود را تعویض کنید، اما تخمین زمان واقعی به عهده شما و با توجه به بازدهی خنکی آن است. باید به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر از این پدها استفاده کنید، بیشتر اوقات نیاز به تعویض بیشتر خواهید داشت. مارک‌های مختلف پد خنک کننده نیز طول عمر متفاوتی دارند، به طور کلی باید در ابتدای هر فصل یا شاید زودتر عوض شوند، این بستگی به این دارد که چه مقدار رسوبات معدنی روی آنها نشسته است. معمولا زمانی که باد کولر سرد نباشد نیاز به بررسی دارد، که ممکن است آب به خوبی به قسمت های مختلف پد سلولزی نمی‌رسد ویا در اثر رسوبات و یا گرفتگی باشد. پدهای سلولزی به گونه‌ای طراحی شده اند که نسبت به پوشالها بیشتر دوام می‌آورند. شاید لازم باشد فقط هر سه تا شش سال آنها را تعویض کرد. البته در برخی مناطق تا 10 و حتی 12 سال هم از پدها استفاده شده و تعویض نشده است. اگر نمی‌دانید چه مارک پد خنک کننده‌ای دارید، می توانید اطلاعات مربوط به تعویض را در برگه‌ی ضمانت‌نامه آن پیدا کنید. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است. با مراجعه به وب سایت این مجموعه ومشاوره با کارشناسان ما، پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را خریداری کنید. پد سلولزی کولر، پد سلولزی مرغداری، پد سلولزی گلخانه، پد سلولزی ماینر و... در فروشگاه نیکاسان موجود است. بهترین پد سلولزی عرضه شده در نیکاسان پد کولان سل است. .این پد باکیفیت را برای کولر خود تهیه کنید.نیکاسان نماینده‌ی فروش کولانسل در استانهای اصفهان، کرمان و خوزستان است.

طول عمر پد سلولزی کولر

روش های افزایش طول عمر پد سلولزی کولر

روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید عمر پد سلولزی خنک کننده خود را افزایش دهید، از جمله:

  • 1. هر زمان که از سیستم استفاده نمی کنید، کولر را خاموش کنید. به این معنی که پمپ آب کولر را خاموش کنید تا موتور بدون پمپ کار کند و پدها را خشک نماید.(توجه داشته باشید در این حال هیچ مشکلی برای موتور به وجود نمی‌آید)
  • 2. اگر در منطقه‌ای هستید که ec یا سختی یا شوری آب بالاست کفی کولر را هر چند هفته یک بار با توجه به نیاز آن تخلیه و آب جدید جایگزین کنید.
  • 3. در آخر فصل و همراه با جمع‌آوری کولر پدها را با یک جاروی نرم بشویید و شوره‌ها را از بین ببرید.
  • 4. از قرص‌های تصفیه آب استفاده کنید. اگر سیستم شما به استفاده از آنها نیاز دارد، حتماً از آنها به طور مرتب استفاده کنید تا از تجمع رسوبات معدنی جلوگیری کنید.
  • 5. مخزن یا تشتک آب را به محض راه‌اندازی کولر سلولزی برای استفاده در بهار و تابستان تمیز کنید، مخصوصاً اگر می‌دانید که در منطقه خود آب سخت دارید.
  • 6. قسمت های بیرونی تشتک را هر چند هفته یک بار تمیز کنید تا در صورت وجود شوره و گرفتگی، کارایی و توانایی خنک کنندگی آن بهبود یابد.
  • 7. تا حد ممکن از برخورد آفتاب به پد سلولزی جلوگیری شود تا دچار پوسیدگی نشود.

جهت مشاهده ی فیلم آموزشی تبدیل کولر پوشالی به سلولزی و چگونگی تعویض پد ها، کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره ی رایگان جهت خرید پدسلولزی مناسب با کولر خود با شماره های مندرج در سایت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 


  برای مشاهده ی ویدیوهای آموزشی و کاربردی می توانید صفحه های ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دسترسی به صفحات روی عبارات کلیک کنید.

"صفحه آپارات نیکاسان"

"صفحه اینستاگرام نیکاسان"

"صفحه یوتیوب نیکاسان"

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن