0سبد خرید
ساخت اگزاست فن

ساخت اگزاست فن برای به گردش در آوردن هوای فضاهای بسته بسیار حائز اهمیت است، این محصولات برای محیط های صنعتی، ساده و ... کاربرد دارند که بسته به شرایط محیط در دو مدل دمنده و مکنده ساخته می شوند. ساخت اگزاست فن ها کار آسانی نیست و نیازمند تخصص است که با توجه به نوع کاربرد در ساختارهای متفاوتی طراحی می شود. ساخت انواع اگزاست فن اغلب به صورت سقفی، آکسیال، سانتریفیوژی و یوتیلیتی است و هدف اصلی از ساخت آن ها برای ایجاد هوای مطبوع و خارج کردن هوای راکد است. شرکت های بسیاری وجود دارند که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، نیروی کار متخصص، ماشین آلات مجهز و ... بهترین و با کیفیت ترین اگزاست فن ها را تولید می کنند.
در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و ... ساخت اگزاست فن ها به صورت حرفه ای انجام می شود که با استفاده از کارشناسان مجرب به شما کمک می کنند تا بهترین دستگاه تهویه را خریداری نمایید. کاربرد اگزاست فن برای تخلیه دود پارکینگ، تهویه هوای فضاهای زیر زمینی، مصارف خانگی، تعویض هوای موتور خانه و ... است که برای عملکردی بهتر باید در ساخت آن ها دقت کرد و با محاسبات دقیق آن را انجام داد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده کاتالوگ اگزاست فن های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی نیکاسان با ما همراه شوید.

طراحی اگزاست فن

طراحی اگزاست فن

طراحی اگزاست فن بسیار مهم است و جزء اقدامت اولیه ای است که برای ساخت اگزاست فن باید آن را در نظر داشت، در واقع باید با توجه به نوع کاربرد اگزاست فن ظرفیت دستگاه را متناسب با نیاز طراحی کرد. طراحی اگزاست فن کار تخصصی است که با در نظر گرفتن نوع تهویه می توان مدل و ظرفیت آن را با دقت بیشتری طراحی کرد. در طراحی این دستگاه ها باید ابعاد فن، متراژ کانال، تعداد زانوها، قطر کانال و ... را در نظر داشت و با محاسبه ای دقیق به طراحی آن پرداخت تا دستگاه مناسب محیط و فعالیتی که در فضا انجام می شود عملکرد مثبتی از خود نشان دهد.
اولین قسمت برای طراحی اگزاست فن آشنایی با انواع آن ها است زیرا هر کدام از این دستگاه ها کاربردهای متفاوتی دارند و بسته به نوع کاربرد طراحی و تولید می شوند، پس از انتخاب نوع اگزاست فن باید به نوع تهویه هوا دقت کنید یعنی محل نصب را در نظر داشته باشید و با توجه به آن بهترین نوع تهویه را (موضعی یا محیطی) انتخاب نمایید. در کل برای طراحی اگزاست فن باید از افراد متخصص و با تجربه کمک گرفت تا بهترین و مناسب ترین دستگاه را طراحی و تولید کرد.

ساخت اگزاست فن

ساخت اگزاست فن

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد ساخت اگزاست فن بسیار تخصصی است و توسط شرکت هایی انجام می شود که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند و با سابقه ای درخشان بهترین و با کیفیت ترین اگزاست فن ها را طراحی و تولید می کنند. تولید کنندگانی که اگزاست فن را می سازند در تلاش اند که با رعایت استانداردهای ملی و به روزترین تکنولوژی ها محصولات با کیفیت و کاربردی را به بازار عرضه کنند. دقت داشته باشید که ساخت اگزاست فن ها در بیشتر مواقع بر اساس شرایط اقلیمی انجام می شود به عنوان مثال در محیط های شرجی ( شمال و جنوب کشور) این محصولات به صورت کابین دار، یوتیلیتی یا فولی تسمه ساخته می شوند.
علاوه بر این برای انتقال بخارات اسیدی باید بدنه آن ها از پی وی سی یا استیل باشد. با این تفاسیر برای طراحی و ساخت اگزاست فن باید ابتدا از سازندگان این دستگاه ها و کارشناسان مجرب مشاوره گرفت تا با در نظر گرفتن تمامی شرایط بهترین اگزاست فن برای شما طراحی و ساخته شود. برای اطلاع از قیمت انواع فن گلخانه ما را در نیکاسان همراهی کنید.

سازنده اگزاست فن مکنده و دمنده

سازنده اگزاست فن مکنده و دمنده

در کل اگزاست فن یک دستگاه تخصصی است که سبب گردش هوا می شود و به دو صورت مکنده و دمنده تولید می شود. اگزاست فن های دمنده به خارج شدن گرما، چربی، آلودگی ها و ... محیط کمک می کنند در واقع این عوامل را از محیط می دمند و به بیرون منتقل می کنند. اگزاست فن های مکنده نیز با مکش قوی هوای راکد محیط را گرفته و به بیرون انتقال می دهند. ساخت هر یک از این اگزاست فن ها نیازمند تخصص خاصی است و باید با طراحی و محاسبات دقیق انجام شود، در کل سازنده اگزاست فن مکنده و دمنده با طراحی مناسب این دستگاه ها تمامی مراحل ساخت را مانند جوشکاری، برشکاری و ... را به بهترین شکل انجام می دهند و با استفاده از نیروی متخصص و کاربلد، تجهیزات پیشرفته، روش های نوین، رعایت استانداردها و ... بهترین و با کیفیت ترین اگزاست فن های مکنده و دمنده را طراحی و تولید می کنند.
شرکت های بسیاری در ایران فعالیت دارند که به صورت تخصصی جزء سازندگان اگزاست فن مکنده و دمنده محسوب می شوند و انواع این دستگاه ها را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کنند. با نیکاسان با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. شما می توانید انواع اگزاست فن چون اگزاست فن پشت بامی را از فروشگاه معتبر نیکاسان خریداری کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن