0سبد خرید
کاتالوگ اگزاست فن

اگزاست فن ها تجهیزاتی هستد که برای ایجاد تهویه مناسب در فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرند. انواع اگزاست فن در تنوع بالایی تولید و به بازار عرضه می شوند که هر نوع آن برای کاربری متفاوتی استفاده می شود. اگزاست فن ها در گروه بندی ای که بر اساس مدل انجام می شود در سه گروه آکسیال، یوتیلیتی و سقفی جای می گیرند. در دسته بندی دیگر که بر اساس نوع فن اگزاست انجام می شود دو گروه کلی فن اگزاست سانتریفیوژ و آکسیال وجود دارد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف اگزاست فن با فروشگاه اینترنتی نیکاسان همراه شوید.

کاتالوگ اگزاست فن

اطلاعات ارائه شده در کاتالوگ اگزاست فن

اطلاعات و مشخصات فنی اگزاست فن های مختلف در کاتالوگ این محصولات قابل مشاهده است اطلاعات مختلف ارائه شده در کاتالوگ این محصولات عبارتند از:

  • ابعاد و اندازه های دستگاه
  • وزن فن
  • مشخصات اجزای مختلف اگزاست فن
  • سرعت و قدرت دستگاه
  • ولتاژ و جریان مصرفی دستگاه
  • سرعت چرخش فن
  • حداکثر ظرفیت هوای خروجی و ...

دانلود کاتالوگ اگزاست فن

شما عزیزان می توانید اطلاعات فنی و تخصصی مدل های مختلف اگزاست فن را در کاتالوگ این محصول مشاهده کنید. برای دریافت و دانلود کاتالوگ اگزاست فن های ارائه شده در نیکاسان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از قیمت انواع فن گلخانه ما را در نیکاسان همراهی کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول کاتالوگ اگزاست فن

چه اطلاعاتی در کاتالوگ اگزاست فن ارائه شده است؟
اطلاعات و مشخصات فنی اگزاست فن های مختلف در کاتالوگ این محصولات قابل مشاهده است که عبارتند از: ابعاد و اندازه های دستگاه، وزن فن، مشخصات اجزای مختلف اگزاست فن، سرعت و قدرت دستگاه، ولتاژ و جریان مصرفی دستگاه، سرعت چرخش فن، حداکثر ظرفیت هوای خروجی و ...
برای دریافت فایل کاتالوگ اگزاست فن و سایر محصولات نیکاسان چه باید کرد؟
شما عزیزان می توانید برای دریافت فایل کاتالوگ اگزاست فن و سایر محصولات نیکاسان با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن