0سبد خرید
ساخت پد سلولزی کولر

چند سالی می‌شود که پد سلولزی کولر جایگزین پوشال در کولرهای آبی شده‌اند. این امر موجب شده است تا راندمان کاری کولر بالا برود؛ زیرا پد سلولزی رطوبت را به خوبی در خود جذب کرده و هوای خنک و مطبوع تری را به داخل محیط انتقال می‌دهد. در مواقعی که دمای هوا بالا می‌رود، به تبع میزان رطوبت نیز کاهش یافته و همین امر موجب انتقال باد گرم به محیط می‌شود. پدهای سلولزی این مشکل را با جذب قابل توجهی از رطوبت تا حد زیادی برطرف کرده و توجه‌ها را به سمت خود جلب نموده‌اند. انواع پد مناسب برای کولر سلولزی در فروشگاه اینترنتی نیکاسان با قیمت درب کارخانه موجود می باشد. یکی از باکیفیت ترین پد سلولزی ارائه شده در نیکاسان پد سلولزی کولان سل است. با اطمینان خاطر این پد سلولزی را از نیکاسان بخرید.

چرا باید از پدهای سلولزی استفاده کرد

ضرورت استفاده از پدهای سلولزی به این دلیل است که مصرف آب را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همانطور که گفتیم با جذب رطوبت بیشتر (جذب و ذخیره حداکثر 100 لیتر آب در یک متر مربع) موجب سرمایش بیشتر هوا و کاهش مصرف انرژی می‌شود. همچنین، در یک بررسی به عمل آمده مشخص شده است که راندمان کولرهای آبی با پدهای سلولزی تا 80 درصد افزایش پیدا کرده و این امر رضایت اکثر مصرف کنندگان را به همراه داشته است. پدهای سلولزی به دلیل ساختار یکنواخت و منظم خود باعث بالا رفتن سطح تماس آب با هوای گرم شده و میزان انتقال حرارت را کاهش می‌دهند. از طرفی این امر موجب افزایش میزان تبخیر آب و بازدهی سرمایش خواهد شد. با توجه به ساختار منظم و یکنواخت پدهای سلولزی دیگر شاهد خرابی و تغییر شکل آنها تا مدت ها نخواهیم بود. جنس اغلب این پدها از لایه‌های کاغذ سلولز است. این لایه‌ها مقاومت خوبی در برابر نفوذ و سرریز شدن آب دارند و مقدار آب اضافی را جذب خود می‌کنند. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

چرا باید از پدهای سلولزی استفاده کرد

نحوه ساخت پدهای سلولزی

پدهای سلولزی ابتدا در ورق های بلند تهیه شده و برای رگلاژ شدن و یکنواخت سازی وارد غلتک‌های مخصوص می‌شوند. این غلتک‌ها پدهای سلولزی را تا جایی که می‌شود می‌کشند و آنها را آماده برش می‌کنند. قبل از برش، پدها وارد قسمت هاشوردهی شده و توسط تجهیزات مدرن شبیه به پوشال‌های طبیعی می‌شوند. با این تفاوت که تمامی هاشورها مانند کندوهای عسل منظم بوده و با فاصله‌های معین در کنار هم قرار می‌گیرند.شکل هندسی و بافت منظم پد سلولزی حاصل استقرار زوایا و طول موجهای متفاوت لایه‌های کاغذ کرافت بر روی هم است. پس از فرایند هاشوردهی پدها وارد اتاق کنترل کیفی شده و توسط کارشناسان مورد بازبینی قرار می‌گیرند. در صورت تایید، فرایند گالوانیزاسیون و ضد میکروبی آنها آغاز می‌شود.این کاغذ به وسیله ترکیبات رزین جهت جلوگیری از فاسد شدن و تجزیه شدن در مواجهه با آب اشباع می‌شود.همانطور که از مزایای این پدها گفتیم، بهتر است اطلاعاتی در خصوص معایب آن نیز مطرح کنیم. این پدها از پوشال معمولی  قیمت  بیشتری دارد. البته بازدهی و خنکی بالاتر آن نسبت به پوشال باعث این شده که مشتریان هر ساله بیشتر برای خرید آن اقدام کنند. پد سلولزی کولان سل مدل 3500 از نمونه های پرطرفدار این محصولات می باشد که شما می توانید در صفحه محصولات مشاهده کنید.
بهتر است هنگام خرید از کیفیت و ساختار پدها اطمینان حاصل کنید. پد گلخانه ای، پد کولر، پد مرغداری، پد سلولزی متری و... نیکاسان یکی از بهترین پدهای سلولزی تولید شده در کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پدهای سلولزی می‌توانید با واحد پشتیبانی سایت نیکاسان تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن