0سبد خرید
آنباکسینگ پد سلولزی

پدهای سلولزی به عنوان یکی از اجزای کاربردی در سیستم های سرمایشی با ابعاد و ضخامت های متنوعی تولید و عرضه می شود. پد سلولزی کولر به عنوان یک واسط تبخیری در کولر های سلولزی عمل می کند. جنس پدهای سلولزی از کاغذ کرافت می باشد. در طی فرایند تولید، کاغذهای کرافت به شکل کنگره دار در جهات گوناگون شکل دهی می گردد و سپس با استفاده از چسب رزین به هم متصل می شوند. پس از چسب کاری کاغذهای کرافت را داخل کوره پخت می کنند. پس از پخت در کوره نوبت به برش و بسته بندی محصول می رسد. پدهای سلولزی معمولا در بسته بندی های مرغوب و با کیفیت قرار داده می شوند و برای مصرف روانه بازار می گردند. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

نحوه آنباکسینگ پد سلولزی

برای آنباکسینگ پد سلولزی باید با دقت چسب های روی درب کارتن را برش داد و پس از باز کردن درب بسته بندی به آرامی پد را از داخل کارتن خارج نمود. یکی از نکات مهم که در جابجایی و حمل پدهای سلولزی باید به آن توجه شود مراقبت در جهت عدم برخورد پد با وسایل سخت که امکان دفرمه شدن پد در آن وجود دارد، می باشد. نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی ماینر، پد سلولزی کولر، پد سلولزی مرغداری، پد سلولزی متری و پد گلخانه ای است. نحوه آنباکسینگ هر کدام به یک شکل است.

فیلم آنباکسینگ پد سلولزی

در ادامه ویدئویی که از مراحل آنباکسینگ صحیح پد سولزی توسط پرسنل نیکاسان برای شما عزیزان تهیه شده را قرار می دهیم . امیدواریم با مشاهده این ویدئو با نحوه درست آنباکسینگ پد سلولزی آشنا گردید. در صورت نیاز به مشاوره درباره پدهای سلولزی و چگونگی آنباکسینگ آن با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

 برای اطلاع از هزینه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با نیکاسان همراه شوید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن