0سبد خرید
پد سلولزی کولر چیست و چه کاربردهایی دارد

روزهای گرم تابستان و حس کلافگی از شدت گرما، باعث می شود زیبایی های این فصل با طراوت کمتر به دل افراد بنشیند اما با استفاده از کولر در هوای گرم تابستان می توان خاطراتی خوب را در ذهن افراد خانواده ماندگار کند. یکی از کولرهایی که در روزهای گرم، قدرت خنک کنندگی دلنشینی دارد، کولر سلولزی می باشد. استفاده از پدهای سلولزی با کیفیت در این کولرها باعث افزایش راندمان کولر می شود. در این مقاله از نیکاسان به بررسی پد سلولزی و مزایای آن می پردازیم.

پد سلولزی چیست

پد سلولزی در حقیقت یک واسط تبخیری می باشد که از کاغذ کرافت تولید شده است. در کارخانه های تولید پد سلولزی، رول های کاغذ کرافت را در خط تولید بصورت کنگره ای و در زوایای مختلف شکل دهی کرده و به صورت ضربدری با استفاده از چسب و رزین به یکدیگر می چسبانند. این پد ها داخل کوره رفته و پس از آماده شدن در ابعاد مختلف برش زده می شوند. پد سلولزی کاربرد مختلفی دارد و به عنوان پد گلخانه ای، پد کولر، پد سلولزی مرغداری، پد سلولزی متری، پد سلولزی ماینر و... شناخته می شوند. در کولرهای قدیمی، پوشال نقش واسط تبخیری را برعهده دارد. این پوشال ها بر روی درب های کولر نصب شده است. در هنگام روشن کردن کولر، سیستم آب رسانی آن شروع به کار کرده و آب داخل مخزن کولر را با استفاده از پمپ و لوله های تعبیه شده به ناودان های نصب شده در قسمت بالای درب های کولر منتقل می کند. آب از داخل این ناودان ها بر روی پوشال ها ریخته و با خنک کردن فضای داخل کولر، فن هوای خنک داخل محفظه را از طریق دریچه و کانال ها به داخل ساختمان انتقال می دهد. از معایب پوشال کولر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • احتمال پرتاب قطرات آب به داخل موتور کولر و آسیب دیدن آن
  • پایین آمدن راندمان کولر در دماهای بالاتر از 35 درجه

متخصیین در زمینه طراحی و تولید دستگاه های خنک کننده با ساخت پد سلولزی کولر این معایب را مرتفع نمودند به طوری که با استفاده از این پدهای سلولزی در کولرهای آبی باعث افزایش چشمگیر راندمان این محصول می باشیم. بهترین برند پد سلولزی کولر کولان سل است. پد سلولزی کولان سل را از فروشگاه نیکاسان بخرید.

پد سلولزی چیست

کاربرد پد سلولزی کولر چیست

در کشور ما دمای هوا در فصول گرم سال معمولا به بالاتر از 35 درجه سانتیگراد می رسد. کولرهای پوشالی تا دمای 35 درجه راندمان خوبی دارند اما در دماهای بالاتر بازدهی قابل قبولی نخواهند داشت و به همین دلیل است که گاهی برخی از مصرف کنندگان این محصول از دم کردن خانه در هنگام استفاده از کولر پوشالی و یا عدم تولید هوای خنک توسط این کولرها در روزهای تابستان، شکایت دارند. راهکار موجود برای رفع این مشکلات، استفاده از پد سلولزی کولر می باشد. پدهای سلولزی در دماهای بالاتر از 35 درجه سانتیگراد راندمان مطلوب خود را حفظ کرده و علاوه بر آن در دمای کمتر از 35 درجه تا 30 % نسبت به کولرهای پوشالی راندمان بالاتری دارد. پد سلولزی با داشتن خاصیت مویینگی باعث انتقال یکنواخت آب در سطح پد شده و در نتیجه انتقال هوای خنک به شکلی یکنواخت صورت می گیرد. نیکاسان عرضه کننده تنوع بالایی از ابعاد پد سلولزی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پوشال سلولزی با ابعاد مورد نظر را بخرید.

کاربرد پد سلولزی کولر چیست  

آیا امکان استفاده از پد سلولزی در کولر پوشالی وجود دارد

پدهای سلولزی دارای ابعاد استاندارد با تنوع بالا هستند که برای سایزهای استاندارد کولر کاربرد دارند. ضخامت این پدها 7.5 سانتیمتر است و برای جایگزینی پد به جای پوشال در کولرهای قدیمی بهتر است از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید. شما عزیزان می توانید برای خرید پد سلولزی کولر و دریافت مشاوره درباره امکان تبدیل کولر پوشالی به سلولزی با مشاورین فروشگاه اینترنتی نیکاسان تماس حاصل نمایید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده کولر سلولزی گلخانه از بهترین برندها چون برند کولان سل است. پد سلولزی کولان سل را از فروشگاه نیکاسان بخرید.

پد سلولزی کولر آبی چیست؟

پد سلولزی کولر آبی از لایه های با تعداد بالا از ورق هایی با جنس کاغذ کرافت ساخته شده است. این ورق ها نازک و موج دار هستند و ویژگی جذب آب بسیار بالایی دارند. پد سلولزی کولر به دلیل اینکه بافت منظم و مرتبی دارد، باعث می شود آب به همه بخش های پد و کولر وارد شود و سطح تماس آب را افزایش می دهد و در نتیجه باعث می شود جریان هوایی که عبور می کند، خنک شود و هوای مطلوب و بدون باکتری مضر را در اختیار شما قرار می دهد. با کمک پد سلولزی کولر هوا در میان لایه های خیس پد حرکت می کند و بدون اینکه قطرات آب را به فضای سرمایش حمل کند، درصد بیشتری از آب را تبخیر می کند و در نتیجه خنکای مطلوبی را به وجود می آورد. همچنین خاصیت ویژه پد سلولزی کولر آبی این است که همچون یک فیلتر عمل می کند و از عبور غبار و حشرات و باکتری های مضر و... جلوگیری می کند. در نتیجه علاوه بر اینکه هوای خنکی را به وجود می آورد، هوای سالمی را نیز مهیا می کند.
اگر برایتان سوال شده است که آیا پد سلولزی کولر همان پوشال کولر آبی است، باید خدمتتان عرض کنیم که خیر. تفاوت میان پد سلولزی کولر و پوشال کولر بسیار زیاد است و اصلا قابل قیاس با یکدیگر نیستند. پوشال کولر طول عمر بسیار کمی دارد و کارآیی بسیار ناچیزی از خود ارائه می دهد و از تراشه و خاشاک چوب و الیاف مصنوعی تشکیل شده است که این خود دلیلی بر مفید نبودن این محصول است. در حالی که پد سلولزی کولر آبی از مواد سلولزی تشکیل شده است و طول عمر بسیار بالایی دارند و کارکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند. درست است که قیمت پوشال کولر نسبت به پد سلولزی کولر اقتصادی تر است، اما نسبت به خصوصیات پد سلولزی کولر هزینه آن بسیار به صرفه است.
طول عمر پد سلولزی از سه سال تا پنج سال بسته به میزان مراقبت شما است و همچنین به دلیل اینکه مواد اولیه به کار رفته در این پدها بسیار درجه یک هستند، خاصیت ایستایی بسیار بالایی دارند. پدهای سلولزی کولر آبی بستری را فراهم می کنند که از رشد هر گونه قارچ و باکتری های مضر پیشگیری می کند. سلولز ماده ای است که از دیواره های سلول های گیاهی فرآورده می شوند و از این رو می توان بابت سلامت این پدها اطمینان حاصل کرد. پد سلولزی کولر آبی در سایت نیکاسان با بالاترین کیفیت ممکن و ساخته شده از مرغوب ترین متریال موجود است و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. می توانید در قیمت محصولات این پد را خریداری کنید و سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید. همچنین اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه احتیاج دارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه نیکاسان تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.  

استفاده از پد سلولزی کولر برای اولین بار

قبل از نصب پد سلولزی را کاملا با آب شست و شو دهید تا خاک اره حاصل از برش کاملا شسته شود و سپس به روش زیر کولر را راه اندازی نمائید. ابتدا پد سلولز ی شسته شده را در جای خود قرار داده و منبع کولر را پر آب کنید. حال برای رفع بوی مواد موجود در پد سلولزی پمپ کولر را به مدت 15 الی 25 دقیقه با توجه به سایز کولر در وضعیت روشن قرار دهید تا پد ها کاملا شسته شود(موتور خاموش باشد). پس از گذشت زمان مورد نظر پمپ را خاموش کرده ، آب مخزن را تخلیه نموده و مجددا آبگیری نمایید . حال میتوانید برای مدت طولانی و با خیال آسوده از کولر استفاده کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن