0سبد خرید

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه خرید کولرهای سلولزی تبدیل به یک دغدغه بزرگ برای افراد شده است. از این رو، آنها در فکر آن هستند تا کولرهای آبی پوشالی خود را تبدیل به مدل های سلولزی کنند. اما نه با خرید کولر سلولزی بلکه با خرید پد سلولزی کولر و جایگزین کردن آن به جای پوشال طبیعی که این امر نیاز به کمی تخصص دارد. تبدیل کولر آبی پوشالی به کولر سلولزی بسیار ساده بوده و تنها با طی کردن چند گام محقق می‌شود. قطعات به کار رفته در مدلهای پوشالی و سلولزی خصوصا دربها تا حدود زیادی شبیه به هم هستند؛ با این تفاوت که در مدل‌های سلولزی به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده شده است، این امکان وجود دارد که بتوان به آسانی پد را جایگزین پوشال کرد. با ما در این مقاله از نیکاسان همراه باشید تا به تمامی سوالاتی که ممکن است در ذهن شما شکل گرفته باشد پاسخ دهیم.

برای مشاهده ی ویدیوی تبدیل کولر پوشالی به سلولزی کلیک کنید: مشاهده ی ویدیو

آیا تبدیل کردن کولر پوشالی به سلولزی نیاز به تخصص دارد

اگر کمی با مسائل فنی آشنا باشید، فرایند انجام این کار بسیار ساده بوده و تنها نیاز به تعویض پوشال و جایگذاری پد سلولز و کمی محکم کاری دارد که این کار با یک تسمه گالوانیزه قابل انجام شدن است. بهتر است قبل از شروع کار ابعاد بدنه کولر را اندازه‌گیری کرده و با توجه به آن اقدام به خرید پد سلولزی کنید. خوشبختانه امکان برش دادن طول و عرض پد سلولزی وجود دارد. از آن جایی که بدنه کولرهای آبی با یکدیگر متفاوت است نمی‌توان اندازه استانداردی برای آنها در نظر گرفت. از این رو، باید توانایی برش دادن پدها و جفت و جور کردن بدنه کولر را داشت. اگر کولر شما از مدلهای خیلی قدیمی باشد و نیاز به اندازه کردن پدها باشد، شما به راحتی با یک کاتر یا تیغ موکت‌بری می‌توانید اندازه‌ها را طبق دریچه‌ها سایز کنید. هرچند که در سالهای اخیر ابعادی استاندارد و نزدیک به کولرهای موجود تولید شده و به دربهای کولرها می‌خورد و به راحتی نصب می‌شود.برای اینکه از ابعاد کولر و پوشال خود مطمئن شوید میتوانید روی نوشته‌ی از کجا بفهمیم کولر آبی چندهزار است کلیک کنید.

 

آیا تبدیل کردن کولر پوشالی به سلولزی نیاز به تخصص دارد

آیا تبدیل کولر پوشالی به سلولزی مقرون به صرفه است

بله! پدهای سلولزی به دلیل جذب رطوبت زیاد و عدم نفوذ باکتری در آن ها خیلی سریع محیط را خنک می‌کنند به گونه‌‌ای که مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش خواهند داد، چون به دلیل جذب آب بالا خنکی بیشتری ایجاد کرده و نیازی نیست تا شما در برخی مواقع از دور تند کولر استفاده کنید و این امر مصرف برق را کاهش می‌دهد. همچنین، پدهای سلولزی طول عمر بسیار بالایی داشته و تا 5 سال و حتی در مناطقی عمر بیشتری دارد و قابلیت استفاده بدون تعویض را دارند اما به یاد داشته باشید که عدم شست و شو و نگهداری درست می‌تواند آنها را بد بو کند و عمر آن را کاهش دهد. به طوری که تجمع آب در کولر و آلاینده های موجود در آن می‌تواند بوی نامطبوعی ایجاد کند.

میزان رضایت افرادی که این کار را کرده‌اند چقدر است

جالب است بدانید که مزایای کولرهای سلولزی به قدری زیاد است که تمام افرادی که اقدام به این کار کرده‌اند از کرده خود پشیمان نیستند. با توجه به کاهش مصرف انرژی و بازدهی بالا، تبدیل کولر پوشالی به سلولزی کاملا عقلانی بوده و بهتر است شما نیز هر چه زودتر اقدام به انجام آن کنید.
کولرهای آبی سلولزی دارای انواع و طرح های مختلفی هستند که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. قیمت این کولرها بستگی به ابعاد، میزان رطوبت پذیری، نوع پد سلولزی، نوع موتور، برند و ضخامت بدنه دارد. با توجه به نوسانات بازار و افزایش نرخ ارز نمی‌توان قیمت دقیقی برای محصولات سرمایشی در نظر گرفت؛ از این رو، بهتر است برای کسب اطلاع از آخرین قیمت ها با واحد پشتیبانی سایت نیکاسان تماس گرفته و با کارشناسان مجرب ما در این باره صحبت کنید. 

پد سلولزی جایگزین پوشال کولر

پد سلولزی را می‌توان یک واسطه‌ی سرمایش تبخیری دانست که بطور کلی جایگزین بسیار مناسبی برای پوشال است. پدهای سلولوز با توجه به نوع و جنس، شکل هندسی، استقرار زوایا، پخش آب به صورت یکنواخت در سرتاسر پد و سطح تماس بالا با جریان عبوری هوا بازدهی قابل توجهی دارد، که با مراجعه به مقالات دیگر سایت نیکاسان مزایا و محسنات آن را می‌توانید مطالعه و بررسی کنید و برای خرید آن از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی نیکاسان اقدام کنید.

نیکاسان پخش عمده پدهای سلولزی

نیکاسان از جمله شرکت های فعال در زمینه فروش انواع تجهیزات سرمایش و گرمایش و برودتی می‌باشد. سابقه طولانی مدت نیکاسان در فروش این تجهیزات موجب شده است تا فرایند خرید توسط خریداران با بالاترین کیفیت و دقت صورت پذیرد. نیکاسان با کمک متخصصین صنعت لوازم خانگی و با اتکا بر اعتماد مشتریان محترم در تلاش است تا خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه دهد و امکان خرید راحت و بی دغدغه را برای شما عزیزان فراهم کند. نیکاسان یکی از بهترین مجموعه‌های پخش عمده‌ی پدهای سلولزی می باشد و نماینده‌ی معتبرترین شرکتهای پدسازی مثل کولانسل و هواسلولز می‌باشد که بهترین قیمت بازار را ارائه می‌دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول تبدیل کولر پوشالی به سلولزی

آیا تبدیل کردن کولر پوشالی به سلولزی نیاز به تخصص دارد؟

فرایند انجام این کار بسیار ساده بوده و تنها نیاز به تعویض بدنه و کمی محکم کاری دارد. بهتر است قبل از شروع کار ابعاد بدنه کولر را محاسبه کرده و با توجه به آن اقدام به خرید پد سلولزی کنید.

آیا پد سلولزی جایگزین پوشال کولر می باشد؟

پد سلولزی بهترین جایگزین پوشال کولر می باشد که با خرید پد سلولزی باکیفیت می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن