0سبد خرید
مقایسه انواع برندهای مختلف بخاری کارگاهی

در هنگام خرید انواع مختلف بخاری کارگاهی یکی از مهم ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که بخاری کارگاهی را با چه برندی بخریم؟ امروزه برندهای داخلی  زیادی از بخاری کارگاهی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته اند که از جمله برندهای مختلف آن می‌توان به برند انرژی، پلار و غیره اشاره کرد که هر یک از آنها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف این بخاری‌ها را بررسی کنیم و مقایسه کاملی در مورد این بخاری‌ها به شما ارائه دهیم. برای خرید و مشاهده قیمت بخاری کارگاهی می توانید محصولات نیکاسان پخش را مشاهده کنید.

بخاری کارگاهی انرژی
بخاری کارگاهی انرژی

هیتر و بخاری کارگاهی انرژی، یکی از انواع بخاری کارگاهی شناخته شده موجود در بازار است که مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. حتی در برخی از موارد افرادی که بودجه کافی برای خرید بخاری کارگاهی انرژی نو را ندارند سعی می کنند با خرید انواع دست دوم آن فضای کارگاه را گرم کنند. شرکت تولیدکننده بخاری کارگاهی انرژی یکی از اولین تولیدکننده بخاری گازسوز گازوئیل سوز و حتی نفت سوز در داخل کشور ایران می باشد و به صورت کلی می‌توان گفت بخاری کارگاهی انرژی بهترین برند در کشور ایران است که هرساله مقادیر بسیار زیادی از آن به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می شود.
شرکت تولیدی انرژی در سال ۱۳۴۸ تاسیس شد و تا سال ۱۳۶۸ با تولید محصولات بی نظیر به یکی از شناخته شده ترین برندها در داخل کشور ایران تبدیل شد. یکی از مهمترین مزایای خرید انواع مختلف بخاری کارگاهی انرژی این است که انواع متفاوت این محصولات دارای ۲۵ ماه ضمانت نامه و گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند و همین مورد باعث می شود از کیفیت محصولات تولید شده در برند انرژی اطمینان خاطر داشته باشیم.
با توجه به اینکه برند انرژی در داخل کشور ایران تولید می شود، قیمت آن نسبت به نمونه های خارجی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و به علاوه در صورت خراب شدن بعد از ضمانت نامه و گارانتی قطعات آن به راحتی در داخل کشور ایران یافت می شود و می توانید با هزینه کم محصول را به راحتی تعمیر کنید‌. اگر بخواهیم محصولات تولید شده توسط این گروه تولیدی را در دسته بندی های جداگانه قرار بدهیم می توان آنها را بر اساس عملکرد در سه دسته بندی هیتر فن دار، هیتر بدون فن و هیتر تابشی قرار داد. هیتر تابشی معمولاً زیر سقف فضاهای بزرگ نصب می شود و دارای قابلیت پرتاب حرارت تا ارتفاع ۴ تا ۶ متر است.

بخاری کارگاهی مهیاسان

بخاری کارگاهی مهیاسان

گروه تولیدی مهیاسان در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود انواع متفاوتی از هیتر کولر و بخاری را تولید و روانه بازار کرد. انواع بخاری کارگاهی مهیاسان با انواع متفاوت فن خارجی و داخلی تولید و روانه بازار می شود که متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود انواع متنوع آن را خریداری کنند به علاوه به دلیل گستردگی ابعاد این محصول به راحتی می توان برای فضاهای بزرگ و یا کوچک از بخاری کارگاهی مهیاسان استفاده کرد.
برند تولیدی مهیاسان انواع مختلف بخاری هایی را تولید می‌کند که با استفاده از گاز، گازوئیل و برق کار می کنند و برای مکان های مختلف کاملا مناسب هستند برای مثال در مکان‌هایی که لوله کشی گاز وجود ندارد می‌توان از نیروی برق برای گرم کردن محیط استفاده کرد. از جمله مهم‌ترین مزایای خرید بخاری کارگاهی از برند مهیاسان می‌توان به مواردی مانند دارا بودن پوشش ضد زنگ، ایمنی بالا، پوشش رنگ نسوز امکان استفاده در فضای صنعتی باز اشاره نمود. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بخاری کارگاهی فن دار را بخوانید.

بخاری کارگاهی پلار

بخاری کارگاهی پلار

بخاری کارگاهی پلار با داشتن راندمان بسیار بالا در بین افراد مختلف شناخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. بخاری های تولید شده در برند پلار با دارا بودن کیفیت بسیار بالا و ابعاد متنوع می توانند برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. حتی یک بخاری می‌تواند برای ابعاد ۹۰۰ متر مکعب کاملاً پاسخگو باشد و فضا را گرم نماید.
کارخانه تولیدی بخاری پلار انواع مختلف بخاری های با سوخت گاز، گازوئیل، نفت، برق و غیره را در اختیار مصرف کنندگان در سراسر نقاط ایران قرار می دهد. یکی از مهمترین مزایای خرید انواع مختلف بخاری کارگاهی پلار را می توان قیمت کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه این محصولات دانست، به علاوه در صورتی که افراد توان مالی مورد نظر برای خرید محصول را نداشته باشند می توانند بخاری کارگاهی پلار را به صورت اقساطی خریداری کنند. شما می‌ توانید هر یک از این بخاری های کارگاهی را از طریق سایت نیکاسان  بزرگترین مرکز فروش بخاری کارگاهی خریداری نمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن