0سبد خرید
راهنمای خرید بخاری کارگاهی فن دار و هیتر

خرید بخاری کارگاهی فن دار و هیتر یکی از نیازهای ضروری محیط های کارگاهی و صنعتی می باشد. با شروع فصل سرما تقاضاها برای خرید این محصول رواج بیشتری پیدا می کند. در اینجا قصد داریم با ویژگی‌ها و مشخصات بخاری کارگاهی فن دار و هیتر نفنی آشنا شویم. علاوه بر این راهنمای خرید بخاری کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی) و هیتر را به خریداران این محصول ارائه دهیم. با ما همراه باشید. 

برای ویدئوهای کاربردی و آموزشی و خرید مطمئن‌تر از دیگر صفحه‌های نیکاسان از طریق لینک‌های زیر دیدن فرمایید:

صفحه آپارات

صفحه یوتیوب

صفحه اینستاگرام

ویژگی و مشخصات بخاری کارگاهی فن دار

بخاری کارگاهی فن دار (بخاری گازوئیلی کارگاهی)یکی از سیستم های گرمایشی کارگاهی است که برای استفاده در مناطق صنعتی و کارگاهی تولید شده است. بدنه کلیه بخاری های کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی) از جنس فلز بوده و تمامی آن ها دارای ظاهری استوانه‌ای شکل هستند. وزن این محصول با توجه به مدل آن از 50 تا 100 کیلوگرم است. بخاری کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی) در ظرفیت‌ها و توان‌های حرارتی مختلفی از 32000 تا 50000 کیلوکالری بر ساعت تولید می‌شود. فضای قابل گرمایش توسط بخاری کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی کارگاهی) به توان حرارتی آن بستگی دارد؛ اما به طور کل می تواند از 500 تا 1000 متر مکعب را گرم کند.  

بخاری کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی کارگاهی) از ایمنی بالایی برخوردار بوده و آلودگی کمتری نسبت به سایر بخاری‌ها ایجاد می‌کند. توان حرارتی و بازدهی این محصول بسیار بالاست و نوع گرمایش آن به صورت  360 درجه  است  و پیرامون خود را به خوبی گرم کند. پیشنهاد می‌شود مقاله دیگر ما درباره مرکز فروش بخاری کارگاهی را بخوانید.

ویژگی و مشخصات بخاری کارگاهی فن دار

مزیت مهم دیگر این سیستم گرمایشی این است که برخی از نمونه های آن وابسته برق نیستند و در مکان های فاقد برق نیز می توانند کار کنند. علاوه بر این هزینه سوخت در بخاری کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی کارگاهی) کمتر از سایر محصولات مشابه است. بنابرای برای محیط های صنعتی انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. 

راهنمای خرید بخاری کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی)

1. هنگام خرید بخاری کارگاهی فن دار توجه داشته باشید که توان حرارتی آن برای چه متراژی مناسب است.

2. نوع سوخت مصرفی بخاری کارگاهی را بررسی کنید. بخاری های کارگاهی در انواع مختلف مانند: برقی، گازی، گازوئیلی و نفتی تولید می‌شوند.

3. بخاری‌های کارگاهی در انواع دودکش‌دار تولید می‌شوند. در نتیجه هنگام نصب بخاری کارگاهی فن دار(بخاری گازوئیلی)، وضعیت دودکش آن را بررسی کنید.

4. میزان مصرف انرژی بخاری کارگاهی را به دقت بررسی کنید.

5. هنگام خرید بررسی کنید که بخاری کارگاهی دارای سویپچ Tip Over باشد تا در مواقع خاموشی، هیتر را خودکار خاموش کند. 

ویژگی و مشخصات هیتر نفتی

هیتر نفتی یکی دیگر از وسایل گرمایشی است که برای مناطقی که به گاز و برق دسترسی ندارند بسیار کاربردی می باشد. این محصول از قدیم الایام در مکان های عمومی مورد استفاده بوده است. اما هم اکنون نیز در مناطق دور افتاده، مناطق روستایی و بناهایی در حال احداث و برخی از مرغداری ها از هیتر نفتی استفاده می شود.

هیتر نفتی همانطور که از نامش مشخص است از نفت به عنوان سوخت استفاده می کند و گرمایش قابل توجهی به وجود می آورد.

ویژگی و مشخصات هیتر نفتی

علاوه بر این صداهای آزاردهنده در این نوع وسایل گرمایشی شنیده نمی‌شود. حمل و نقل هیترهای نفتی به آسانی انجام می شود و جزء محصولات کاربردی در مناطق فاقد گاز شهری است. هیتر نفتی به شکل  استوانه تولید می‌شود و ظرفیت‌ها و توان‌های حرارتی مختلفی برای آن در نظر گرفته می‌شود. این محصول را با توان حرارتی 32000 تا 50000 کیلو کالری در ساعت می توان در بازار پیدا کرد. با چنین توان حرارتی می‌توان گرمای لازم برای محیطی با ابعاد 500 تا 800 متر مکعب را تامین کرد. در محیط‌هایی که گاز شهری و امکانات گرمایشی مناسبی وجود ندارد، هیتر نفتی یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است. 

راهنمای خرید هیتر نفتی

1. هنگام خرید هیتر نفتی ابتدا توان حرارتی آن را بررسی کنید. توان هیتر باید متناسب با مساحت مکان مورد نظر باشد تا بتواند گرمای لازم را تامین کند. 

2. میزان نفت مورد نیاز برای بازدهی هیتر را مورد توجه قرار دهید. 

3. هیترهای نفتی به صورت فن دار  تولید می‌شوند. در صورتی که مساحت مکان مورد نظر بزرگ باشد؛ توصیه می‌شود از هیتر نفتی فن دار استفاده شود تا توزیع گرما در محیط به خوبی انجام شود. 

شما می‌توانید بخاری کارگاهی مد نظر خود را بصورت اینترنتی از طریق سایت نیکاسان خریداری نمایید. 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول راهنمای خرید بخاری کارگاهی فن دار و هیتر

بخاری کارگاهی فن دار چه ویژگی هایی دارد؟

بدنه کلیه بخاری های کارگاهی فن دار از جنس فلز بوده و تمامی آن ها دارای ظاهری استوانه ای شکل هستند. وزن این محصول با توجه به مدل آن از 50 تا 100 کیلوگرم است. بخاری کارگاهی فن دار در ظرفیت ها و توان های حرارتی مختلفی از 32000 تا 50000 کیلوکالری بر ساعت تولید می شود. فضای قابل گرمایش توسط بخاری کارگاهی فن دار به توان حرارتی آن بستگی دارد؛ اما به طور کل می تواند از 500 تا 1000 متر مکعب را گرم کند.

هنگام تهیه بخاری کارگاهی فن دار به چه نکاتی باید توجه داشت؟

توان حرارتی بخاری - نوع سوخت مصرفی - بررسی وضعیت دودکش - میزان مصرف انرژی بخاری کارگاهی.

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن