0سبد خرید
بخاری کارگاهی گازوئیلی و نفتی چه کاربردی دارد؟

بخاری کارگاهی گازوئیلی و نفتی جزء وسایل گرمایشی صنعتی محسوب می شوند که برای محیط های صنعتی و کارگاهی بسیار مناسب می باشند. برخی از محیط های کارگاهی و صنعتی در مناطقی واقع شده اند که دسترسی به گاز شهری ندارند. در چنین شرایطی گرم کردن محیط های بزرگ صنعتی کار دشواری است. بنابراین برای گرم کردن محیط باید به سراغ بخاری هایی رفت که با سوخت هایی مانند گازوئیل، نفت یا برق کار می کنند. بخاری های کارگاهی گازوئیلی و نفتی از جمله وسایلی هستند که برای تامین گرمای چنین محیط هایی ساخته شده اند. این نوع وسایل گرمایشی با توان حرارتی بالایی تولید شده اند به طوری که بتوانند محیط های بزرگ با مساحت های زیاد را به راحتی گرم کنند.
در محیط هایی با مساخت 500 تا 1000 متر می توان از این نوع بخاری ها استفاده کرد. علاوه بر این هزینه تامین سوخت در بخاری هایی گازوئیلی و نفتی پایین تر از هزینه های گاز و برق می باشد. بنابراین اغلب کارگاه ها و مناطق صنعتی از این نوع سیستم های گرمایشی استفاده می کنند. در اینجا قصد داریم با بخاری گازوئیلی و نفتی و کاربردهای آن ها بیشتر آشنا شویم. اگر به دنبال خرید بخاری گازوئیلی یا نفتی برای کارگاه خود هستید، با سایت نیکاسان همراه باشید.

کاربردهای بخاری کارگاهی گازوئیلی
کاربردهای بخاری کارگاهی گازوئیلی

بخاری کارگاهی گازوئیلی یکی از متداول ترین نوع بخاری های کارگاهی است که با استفاده از گازوئیل کار می کند. در این بخاری برای گرمادهی مناسب، مخزن سوخت 28 لیتری در نظر گرفته شده است. بازده بخاری کارگاهی گازوئیلی بسیار زیاد است، به طوری که در مدت زمان کوتاهی می تواند یک محیط بزرگ را گرم کند. به خصوص بخاری کارگاهی گازوئیلی فن دار با سرعت زیادی می تواند گرما را در یک محیط صنعتی بزرگ، توزیع کند. بدنه این بخاری از فلز ساخته شده است و بسیار مستحکم می باشد. علاوه بر این بدنه بخاری به صورت ضد زنگ تولید می شود تا در مناطق مرطوب نیز کارایی خوبی داشته باشد و دچار زنگ زدگی نشود. در درون آن یه مشعل با کیفیت استفاده شده است که با روشن کردن آن، بخاری شروع به کار می کند.
این نوع بخاری به صورت بدون دودکش و دودکش دار تولید شده است. مدل های بدون دودکش باید در محیط هایی استفاده شوند که تهویه مناسبی در آن وجود داشته باشد. بخاری کارگاهی از نوع گازوئیلی برای استفاده در مناطق دور افتاده و مناطقی که به گاز شهری دسترسی ندارند، بسیار مناسب است. کاربردهای بخاری کارگاهی گازوئیلی در مناطق صنعتی، کارگاه ها، مرغداری ها، گلخانه ها، ساختمان های نیمه کاره و مناطق روستایی به وفور دیده می شود. این نوع بخاری با مصرف بهینه انرژی می تواند گرمای لازم برای محیط های کارگاهی و صنعتی را تامین نماید. در نتیجه هزینه های مربوط به گرمایش کارگاه را افزایش نمی دهد. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره مرکز فروش بخاری کارگاهی و بخاری کارگاهی فن دار را بخوانید.

کاربردهای بخاری کارگاهی نفتی

کاربردهای بخاری کارگاهی نفتی

بخاری کارگاهی نفتی نوع دیگری از سیستم های گرمایشی است که برای محیط های دور دست استفاده می شود. سوخت اصلی این بخاری، نفت بوده و جزء قدیمی ترین وسایل گرمایشی به شمار می آید. کاربردهای بخاری کارگاهی نفتی در مناطقی که به گاز دسترسی ندارند، کارگاه ها، مرغداری ها، کارخانجات و حتی مساجد، مشهود است. در مناطق فاقد گاز شهری، بخاری نفتی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و دلیل اصلی آن در دسترس بودن نفت است. معمولا توصیه می شود برای محیط هایی با مساحت زیاد حتما از مدل های فن دار این بخاری استفاده شود تا توزیع گرما به خوبی انجام شود. در بخاری های کارگاهی نفتی از نوع فن دار، گرما به صورت 360 درجه توزیع می شود.
بنابراین کل محیط گرم می شود. توزیع مناسب گرما در یک محیط موجب صرفه جویی در مصرف سوخت می شود. به دلیل اینکه هوای محیط به طور یکنواخت گرم می شود و نیازی به گرمای بیشتر نخواهد بود. در پایان باید گفت: بخاری کارگاهی گازوئیلی و نفتی هر دو برای کاربردهای صنعتی یکسانی استفاده می شوند. با توجه به این که تامین سوخت چه نوع بخاری برای منطقه مورد نظر آسان تر است، باید در مورد خرید بخاری گازوئیلی یا نفتی تصمیم گیری کرد. همچنین باید از بخاری های کارگاهی فن دار برای محیط های بزرگ استفاده کرد تا بازده بهتری داشته باشند. پیشنهاد می شود جهت خرید و مشاهده قیمت بخاری کارگاهی در فروشگاه اینترنتی نیکاسان کلیک کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن