0سبد خرید
همه چیز در مورد مزایای بخاری کارگاهی - آنچه نمیدانید

بخاری کارگاهی یا همان کوره‌های هوای گرم محصولات مهمی هستند که صنعت بدون وجود آن‌ها نمی‌تواند بقا پیدا کند. این محصولات ابعاد بزرگی دارند که باعث شده تنها در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها بتوان از آن‌ها استفاده کرد. اما این ابعاد بزرگ تنها یکی از دلایلی است که در محیط‌های صنعتی باید از بخاری کارگاهی استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل دیگر تمایل به استفاده از این بخاری‌ها را مورد برسی قرار دهیم.
بخاری‌های کارگاهی محصولاتی هستند که هوای کارگاه را به هوای گرم تبدیل می‌کنند. این بخاری‌ها با سوخت‌های مختلف کار می‌کنند. اما آنچه آن‌ها را با بخاری‌های خانگی متفاوت کرده است، حجم هوای گرم شده و ابعاد این دستگاه هاست. این دستگاه‌ها قیمت بالاتری هم دارند. بخاری‌های کارگاهی انواع مختلفی دارند که براساس آنچه نیاز دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این دسته بندی‌ها براساس ظاهر، نوع سوخت مصرفی و… صورت گرفته است. شایع‌ترین دسته بندی در بازار، دسته بندی براساس نوع سوخت مصرفی این دستگاه‌ها است.
بخاری‌های کارگاهی در مکان‌هایی به کار گرفته می‌شوند که احتمال ضربه یا شکستگی در آن‌ها بسیار بیشتر است. از این رو بدنه این بخاری‌ها را طوری می‌سازند که مقاومت خوبی داشته باشد. از سوی دیگر بدنه این دستگاه‌ها باید طوری باشد که بتواند گرما را به خوبی منتقل کند.

دلایل تمایل به استفاده از بخاری کارگاهی چیست

دلایل تمایل به استفاده از بخاری کارگاهی چیست

بنابراین ظاهر آن‌ها دارای پره‌هایی است که به بیرون زده اند. در بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که می‌تواند باعث زنگ زدن فلزات شود. به طور کلی بدنه بخاری‌های کارگاهی باید در برابر این مواد شیمیایی نیز مقاوم شده باشد. به طور معمول از رنگ روی فلز این دستگاه استفاده می‌شود. با این حال اگر از مواد خاصی استفاده می‌کنید، می‌توان بخاری را عایق بندی کرد.
همانطور که اشاره کردیم مهم‌ترین تفاوت بخاری‌های کارگاهی با بخاری‌های معمولی ظرفیت این بخاری هاست. درباره بخاری‌های کارگاهی باید گفت که ظرفیت این بخاری‌ها قابل انتخاب است. در واقع یکی از اطلاعاتی که حتماً پیش از خرید بخاری کارگاهی باید بدانید، ظرفیتی است که کارگاه شما به آن نیاز دارد. از سوی دیگر بخاری‌های کارگاهی باید از نظر امنیت بهینه سازی شده باشند. تعداد حادثه‌هایی که بر اثر نشت گاز یا بهینه نبودن لوله‌های بخاری رخ داده است، آنقدر زیاد است که کارشناسان و مهندسان به فکر رفع این مشکل باشند. از این رو بخاری‌های کارگاهی با بیشترین میزان ایمنی طراحی شده اند.
کاهش هزینه‌ها یکی از کارهایی است که به هر کارگاهی کمک می‌کند وضعیت بهتری داشته باشد. بخاری‌های کارگاهی که راندمان بالایی دارند، می‌توانند در مصرف سوخت صرفه جویی کنند. این بخاری‌ها فضای بیشتری را نسبت به مقدار سوخت مصرفی گرم می‌کنند. بخاری‌های خانگی طراحی شده‌‌اند تا فضای منازل شما را گرم کنند. از این رو نیازی نیست پشت آن‌ها که دیوار است گرم شود. طراحی بخاری‌های کارگاهی به شکلی است که به صورت ۳۶۰ درجه فضا را گرم می‌کند. شکل استوانه‌‌ای با پره‌های بیرون زده این دستگاه‌ها بیشترین راندمان را برای شما به همراه می‌آورد.
مدل‌های کارگاهی بخاری‌ها می‌توانند در مکان‌های مختلف با انرژی‌های مختلف به کار گرفته شوند. در مکان‌هایی که برق کشی وجود ندارد، بسیاری از صنایع نمی‌توانند به خوبی خود را گرم کنند. اینجاست که بخاری‌های کارگاهی گازوئیلی به داد این کارگاه‌ها و کارخانه‌ها می‌رسد. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره مرکز فروش بخاری کارگاهی را بخوانید.

دلایل تمایل به استفاده از بخاری کارگاهی چیست

نیکاسان عرضه انواع بخاری کارگاهی

اگر بخواهیم از دید زیست محیطی هم به این بخاری‌ها نگاهی بیندازیم، بخاری‌های کارگاهی به نسبت گرمایی که ارائه می‌کنند آلودگی‌های کمتری دارند. این آلودگی‌ها از آلودگی هوا گرفته تا آلودگی آبی مورد برسی قرار گرفته اند. میزان آسیب این بخاری‌ها به طبیعت بسیار کمتر است. البته برخی هنوز از بخاری‌های نفتی استفاده می‌کنند که نسبت به دیگر مدل‌ها آلودگی بیشتری دارند. از سال ۱۳۸۱ تا به امروز روزی نبوده است که فعالان برند نیکاسان به فکر ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود نباشند! همین تلاش بی‌وقفه موجب شده این برند امروز به ارائه بهترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی صنعتی شهرت داشته باشد.
بخاری‌های کارگاهی همانطور که اشاره کردیم، دارای انواع مختلفی هستند. از بخاری‌های نفتی گرفته تا بخاری‌های گازوئیلی صنعتی با ظرفیت‌های گوناگون را هم اکنون می‌توانید از این برند تهیه کنید. برند نیکاسان تنها یک توزیع کننده تجهیزات سرمایشی گرمایشی کارخانه نیست. این برند با ارائه مقالات، ویدئوها و پادکست‌های تخصصی، به پیشرفت تولید این محصولات در ایران کمک شایانی کرده است. از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی، لوازم تاسیسات ساختمانی، لوازم خانگی، تجهیزات تهویه مطبوع و لوازم جانبی و قطعات پر مصرف آن‌ها از برندهای معتبر و خوشنام اشاره کرد.
اگر شما هم تمایل دارید به روز‌ترین مدل‌های بخاری کارگاهی را از بهترین برندها تهیه کنید، کافی است با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید. ما آماده ارائه مشاوره رایگان و محصولات با کیفیت به شما عزیزان هستیم. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بخاری کارگاهی فن دار را بخوانید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن