0سبد خرید
رفع بوی بد پد سلولزی

استفاده از پد سلولزی برای افزایش راندمان سیستم های سرمایشی یک راهکار بی نظیر شناخته می شود. با این حال یکی از مشکلاتی که همواره کاربران به هنگام نصب پوشال های سلولزی با آن مواجه می شوند، بوی بد ایجاد شده از آن ها است. پس از روشن کردن کولر سلولزی آبی، مواجهه با بوی بد پدهای سلولزی برای افراد می‌تواند آزار دهنده باشد. عوامل مختلفی می توانند برای ایجاد بوی بد در پدهای سلولزی تاثیر گذار باشند. با این وجود فعالان در این زمینه با استفاده از روش های اصولی به خوبی می توانند بوی بد تولید شده در پدهای سلولزی را برطرف کنند. با توجه به اینکه پدهای سلولزی به مانند پوشال های به کار رفته در کولرهای آبی به طور دائم در معرض رطوبت و آب قرار می ‌گیرند، بستری مناسب برای رشد باکتری ‌ها فراهم خواهد شد. به همین علت بوی بد و نامطلوب تولید شده در پدهای سلولزی شبیه به ماهی گندیده، برای افراد مشکل ساز می شود. ما در این مطلب به بررسی رفع بوی پد سلولزی کولر و به طور کلی پد گلخانه ای، پد سلولزی متری، پد سلولزی مرغداری و... می پردازیم. برای کسب اطلاعات در باره رفع بوی بد هرگونه پد سلولزی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

علت بوی بد کولر سلولزی و راه حل آن

علت بوی بد کولر سلولزی و راه حل آن

همانگونه که عنوان کردیم با توجه به اینکه پدهای سلولزی به طور مداوم در معرض آب و رطوبت قرار دارند، باید منتظر تجمع باکتری ها در این محیط باشیم. بدون تردید استفاده از آب در کولرهای آبی را تحت هیچ شرایطی نمی توان کنار زد. عدم تعویض آب و جمع شدن طولانی مدت در کف کولرها، یکی دیگر از مواردی به شمار می رود که موجب ایجاد بوی بد کولر سلولزی خواهد شد. جمع شدن آب در کولرهای آبی، مکانی مناسب برای تشکیل رسوب و ایجاد جلبک فراهم خواهد کرد. باکتری ها در کنار جلبک ‌ها ترکیبی ایجاد می کنند که بوی بسیار بدی در کولرهای سلولزی به مشام افراد خواهد خورد. در کنار تمام این موارد دلایل دیگری نیز می توانند موجب ایجاد بوی بد در کولرهای سلولزی شوند. آلوده شدن آب درون مخزن، محل نامناسب نصب کولر گازی و خرابی پوشال و پدهای سلولزی از دیگر مواردی محسوب می شوند که موجب ایجاد بوی بد در کولرهای سلولزی خواهند شد. قیمت پد سلولزی کولر 7000 را می توانید در سایت نیکاسان مشاهده و خرید خود را از این سایت انجام دهید. پد سلولزی کولان سل بهترین پد سلولزی کولر است که در نیکاسان عرضه می شود. پد سلولزی کولان سل را از نیکاسان بخرید.

علت بوی بد کولر سلولزی و راه حل آن

رفع کامل بوی بد پد سلولزی

خوشبختانه برای رفع این مشکل و برطرف کردن بوی بد پد سلولزی راهکارهای مختلفی می توانید مورد استفاده قرار دهید:

  • تخلیه آب کولر سلولزی: هنگامی که با بوی بد در کولر سلولزی مواجه شدید، در نخستین گام برای بهبود شرایط می توانید آب درون محفظه را تخلیه کنید. فراموش نکنید برای طی کردن این مرحله باید دستگاه را از منبع برق جدا نمایید. پس از آن می توانید با باز کردن شیر پایین محفظه کولر، موجبات تخلیه آب درون دستگاه را فراهم کنید.
  • پاکسازی محفظه کولر سلولزی: هنگامی که آب موجود در محفظه به خوبی تخلیه شد، می توانید تمام رسوبات موجود در کف محفظه را با استفاده از یک برس، پاکسازی کنید. استفاده از جرم گیرها و سرکه سفید نیز به‌خوبی می‌ تواند این مرحله را برای شما با کیفیت بالا طی کند.
  • خوشبو کردن کولر سلولزی: گاهی اوقات هنگام شستشوی کولر سلولزی با حجم بالایی از کپک و قارچ بر روی محفظه و پدها مواجه می ‌شوید. این شرایط نشان می‌ دهد که کولر را به خوبی و در زمان مناسب سرویس نکرده اید. با این حال برای جلوگیری از پخش شدن بوی کپک و قارچ می توانید از مواد خوشبو کننده بهره ببرید. استفاده از قطره های گیاهی در کنار عصاره پرتقال، نعنا و لیمو و قرار دادن آن ها در بطری اسپری، راهکاری مناسب به شناخته می شود.  برای خرید انواع پد سلولزی از جمله پد سلولزی 5 سانت در نیکاسان همراه باشید.
  • شستشوی پدهای سلولزی: گاهی اوقات با شرایطی مواجه می شوید که پدهای سلولزی هیچگونه علامت مبنی بر وجود کپک و قارچ بر روی خود نشان نمی دهند. در این شرایط می ‌توانید با شستشوی پدهای سلولزی، بوی نامطبوع ایجاد شده را به خوبی برطرف کنید. پدها را پس از جداسازی به دیوار تکیه داده و با استفاده از آب پر فشار، هر دور طرف آن ها را به خوبی مورد شستشو قرار دهید.
    • تعویض پدهای سلولزی:اگر تمام راهکارها را طی کردید و همچنان بوی بد پد سلولزی برای شما آزار دهنده است، باید با تعویض آن ها محصولی با کیفیت مورد استفاده قرار دهید.

اگر به دنبال تعویض پد سلولزی ماینر، پد سلولزی گلخانه، پد سلولزی کولر، پد سلولزی متری و ...  هستید یا قصد خرید پد سلولزی با کیفیت و استاندارد لازم را دارید، ما در نیکاسان این محصولات را در ابعاد و ضخامت های مختلف در اختیار شما قرار می دهیم.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن