0سبد خرید
جنس کاغذ پد سلولزی از چیست؟

یکی از تکنیک های کاربردی و کارآمد در سیستم های سرمایشی مانند کولر آبی، استفاده از پد سلولزی کولر به شمار می ‌رود. کاغذهای سلولزی به کار رفته برای تولید این پدها بسیار یکپارچه و منظم در هم تنیده می شوند. کیفیت بالای این متریال موجب می شود که خاصیت و ویژگی ترشدگی به مقدار قابل توجهی افزایش یابد. علاوه بر این، کاغذهای سلولزی به واسطه نوع چینش و کیفیت مواد به کار رفته در آن ها می توانند مقاومت بالایی در برابر فساد و مواد شیمیایی از خود نشان دهند. در کنار این موارد مزایای گسترده دیگری با بهره گیری از کاغذ پد سلولزی در سیستم های سرمایشی و گرمایشی می توانید در اختیار داشته باشید. کاغذ کرافت به عنوان یک محصول بی نظیر در پدهای سلولزی به کار گرفته می شود. پد سلولزی می تواند به عنوان یک واسطه سرمایش تبخیری، کیفیت کار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال در کولرهای آبی سنتی و کلاسیک به منظور خنک سازی، همچنان از پوشال استفاده می شود. با این حال به کار بردن پد سلولزی به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارد کمک می کند تا برای ایجاد سرمایش، نیاز به تعویض کل ساختار سیستم وجود نداشته باشد. تنها کافیست پد سلولزی را به جای واسط خنک کننده میانی قرار دهید. صفحات مشبک مقوایی سلولزی به عنوان مهم ترین اجزای تشکیل دهنده پد سلولزی شناخته می شود. این صفحات بسیار کاربردی تر نسبت به سایر متریال، عملکرد خود را نشان می دهند. بازدهی بیشتر پد سلولزی در مقایسه با سیستم های سرمایشی قدیمی کمک می کند تا محیط را به بهترین شکل بتوانید خنک کنید.

جنس کاغذ پد سلولزی از چیست؟

کاغذ کرافت چیست؟

کاغذ کرافت به نوعی کاغذ گفته می ‌شود که از سولفات خمیر پالپ با مقاومت بسیار بالا تهیه می ‌شود. تنوع بسیار بالایی در تولید کاغذهای کرافت مشاهده شده که برای استفاده در تجهیزات مختلف می تواند عملکرد خود را نشان دهند. دوام بسیار بالای کاغذ کرافت موجب شده که از این محصولات برای استفاده در سیستم های سرمایشی و پدهای سلولزی و همچنین بسته بندی پاکت کارتن و جعبه، بهترین گزینه شناخته شود. در مقایسه با سایر کاغذها، این مدل می تواند لینگین بسیار پایین تری داشته باشد. علاوه بر این کیفیت بالای کاغذ کرافت با گرماژ بیش از 40 گرم موجب شده که در کارخانه های تولید ورق کارتن و همچنین تولید ساک کاغذی به همراه استفاده از آن ها برای پاکت سیمان گزینه ای مناسب عنوان شود. مقاومت بالا در برابر پارگی و زردی به عنوان ویژگی های خاص دیگر این محصول شناخته می شوند. در سیستم‌ های سرمایشی و کولرهای آبی راهکارهای مختلفی به منظور کاهش مصرف آب، مورد بحث قرار می گیرند. یکی از این موارد استفاده از کاغذ کرافت در پدهای سلولزی است. ساختار یکپارچه این محصول و بهره گیری از کاغذ کرافت به خوبی می تواند جذب آب را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. شرایطی که کمک می کند تا از هدر رفت آب در مناطقی که با بحران کم آبی مواجه هستند، از محصول کاربردی بتوان بهره برد. تمام انواع پد سلولزی چون  پد سلولزی ماینر، پد سلولزی کولر، پد سلولزی مرغداری، پد سلولزی متری و پد گلخانه ای از جنس کاغذ کرافت است.

کاغذ کرافت چیست؟

کاربرد کاغذ کرافت در پد سلولزی

همانگونه که عنوان کردیم پدهای سلولزی به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارند، می ‌توانند نسبت به پوشال های به کار رفته در کولرهای کلاسیک، بهترین گزینه شناخته شوند. در این بین به کار بردن کاغذ کرافت در پد سلولزی، کیفیت کار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. استفاده از کاغذ کرافت به عنوان مواد اولیه در پد سلولزی کمک می کند تا درصد جذب آب به میزان قابل توجهی افزایش یابد. با توجه به اینکه کولر سلولزی آبی نیاز به توزیع یکنواخت آب برای خنک سازی محیط در سطح پد سلولزی دارند، کاغذ کرافت به واسطه خاصیت مویینگی بی نظیری که دارد می تواند این فرآیند را به بهترین شکل انجام دهد. ویژگی ها و مزایای استفاده از کاغذ کرافت در پدهای سلولزی به این موارد ختم نمی ‌شوند. با توجه به مانایی بسیار بالا و کیفیت مناسبی که کاغذ کرافت از خود نشان می دهد و به واسطه خاصیت ایستایی بی نظیر این محصول، بهره گیری از آن در کولرهای آبی به عنوان بهترین گزینه می تواند راندمان کار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مواد اولیه مرغوب به کار رفته برای تهیه کاغذ کرافت، موجب افزایش طول عمر این محصول می شود.
اگر به دنبال خرید و استفاده از پد سلولزی متری، پد سلولزی کولر، پد سلولزی متری، پد سلولزی گلخانه و... با کیفیت بسیار بالا هستید، مجموعه نیکاسان در این زمینه به شما کمک می کند تا بتوانید از محصولی کاربردی بهره گیرید. شما می توانید پد سلولزی از برند کولان سل را از نیکاسان بخرید. پد سلولزی کولان سل را از نیکاسان بخرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن