0سبد خرید
قیمت کولر آبی سلولزی بدون تسمه + کاربرد

کولر سلولزی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید. کولر سلولزی آبی بدون تسمه یا فن آکسیال یکی از وسایل خنک کننده پر طرفدار است که در آن برای ایجاد هوای خنک، انرژی گرمایی هوا صرف تبخیر آب موجود در کولر می شود. پس از اینکه هوا گرمای خود را از دست داد، توسط دستگاه به داخل فضای مورد نظر دمیده می شود. این نوع کولرها از سیستم رانش مستقیم بهره می گیرند و هوای خروجی را به صورت محوری یا آکسیال به محیط می رسانند. وجه تسمیه این وسایل سرمایشی نیز به دلیل همین ویژگی است.

کولرهای بدون تسمه نیز مانند سایر انواع وسایل خنک کننده در ظرفیت های مختلف به بازار عرضه می شوند تا مصرف کنندگان قادر به انتخاب کالای مورد نیاز خود از بین محصولات موجود باشند. از آنجا که قیمت کولرهای بدون تسمه وابسته به ابعاد و ظرفیت آن است، برای کسب اطلاع دقیق از بهای کولر سلولزی بدون تسمه، باید ابتدا نوع دستگاه مورد نظر به طور دقیق مشخص شود اما به طور کلی می توان گفت که قیمت کولرهای سلولزی بدون تسمه از دیگر کولرهای آبی بیشتر است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات کولر سلولزی انرژی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

مکانیزم عملکرد کولر آبی بدون تسمه

کولرهای آبی سلولزی بدون تسمه قادر به خنک کردن محیط تا 20 درجه سانتیگراد هستند. مکانیزم عملکرد این وسایل سرمایشی بر اساس فرآیند تبخیر طراحی و اجرا شده است. در این محصولات هوای ورودی از محیط وارد پدهای نصب شده بر روی کولر که از جنس سلولز هستند، می شود. هوای محصور شده در کولر، گرمای خود را به آبی که به طور مستمر بر روی پدها چکه می کند داده و خنک می شود. در این مرحله فن آکسیال هوای خنک و مرطوب را با فشار در جهت مستقیم به فضای داخلی می دمد.

تفاوت عملکردی کولرهای بدون تسمه با انواع کولرهای سانتریفیوژ در جهت هوای وارد شده و خروجی است. در کولرهای سانتریفیوژ جهت هوای ورودی و خروجی به صورت عمود بر یکدیگر تعریف می شود. این امر در کولرهای فن آلکسیال به صورت مستقیم می باشد یعنی هوا از همان جهتی که وارد دستگاه می شود خارج نیز می شود و تغییر جهت ندارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

 مکانیزم عملکرد کولر آبی بدون تسمه

کاربردهای کولر آبی بدون تسمه

استفاده از کولرهای آبی بدون تسمه در تمام ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی مجاز است. محدودیت  استفاده از این نوع کولرها صرفا در محیط هایی با هوای شرجی و دارای رطوبت زیاد است. چرا که شرجی بودن مانع جذب رطوبت شده و راندمان را به مقدار زیادی کاهش می دهد. این کولرها بهترین کارایی را در هوای خشک و نیمه خشک دارند.

بکار گیری از این وسیله سرمایشی در مکان هایی که سیستم خنک کننده مرکزی برای آن در نظر گرفته نشده است، اقتصادی و مطلوب خواهد بود. لازم به ذکر است که استفاده همزمان از این نوع کولرها با کولرهای گازی یا ایرکاندیشن ها غیر ممکن است. زیرا مکانیزم عملکرد این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت است. ایرکاندیشن ها رطوبت موجود در هوا را کاهش می دهند در حالیکه کولرهای بدون تسمه سبب افزایش رطوبت و نم موجود در هوا می شوند.

این کولرها در حین کار صدای کمتری نسبت به سایر انواع محصولات مشابه تولید می کنند لذا بکار گیری از آنها در مکان هایی که حساسیت بر روی میزان آلودگی های صوتی وجود دارد مفید و مطلوب است. این وسیله خنک کننده استهلاک کمی دارد و به همین جهت هزینه تعمیر و نگهداری آن کم است. از این رو بکار گیری از آنها رفاه مصرف کننده را حد قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین مصرف انرژی در این کولرها در سطح قابل قبول تعریف می شود. لذا استفاده از این وسیله می تواند مانع از اتلاف انرژی های ارزشمند شده و هزینه های خانوار را کاهش دهد.

شما می توانید کولر آبی سلولزی بدون تسمه را با قیمت مناسب از سایت اینترنتی نیکاسان خریداری فرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن