0سبد خرید
بوی پوشال سلولزی چگونه است؟

کولر سلولزی چیست؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما در نیکاسان همراه باشید. صنعت کولر سازی هر ساله با پیشرفت های چشمگیری مواجه می‌ شود. طراحی کولرهای سلولزی در این زمینه انقلاب بزرگی ایجاد کردند. امروزه جایگزین شدن پوشال های سلولزی به جای استفاده از پوشال های سنتی به خوبی راندمان کولرها را با افزایش همراه کرده اند. علیرغم مزایای گسترده ‌ای که استفاده از کولرهای سلولزی دارند، برخی از خریداران از بوی نامطبوع پوشال های آن ها گله ‌مند هستند. همان‌گونه که می ‌دانید پوشال های معمولی با توجه به این که از نظر بهداشتی به واسطه جذب رطوبت و آب، گزینه مناسبی نیستند، استفاده از پدهای سلولزی به خوبی می ‌تواند معایب آن ها را برطرف کند. پوشال های سلولزی امروزه با استفاده از گالوانیزه، آلومینیوم به همراه سلولز می ‌توانند نسبت به پوشال های چوبی، ۶۰ درصد بیشتر جذب رطوبت را انجام دهند. شرایطی که موجب افزایش راندمان کولر به شکل قابل توجهی می شود. در کنار این مورد با توجه به نوع ساخت پد سلولزی، احتمال جذب آلودگی و میکروب را به پایین ‌ترین حد خواهد رساند. کیفیت بسیار بالای پوشال های سلولزی موجب شده که برخی از معایب موجود در آن ها مانند بوی بد و نامطبوع آن فراموش شود. با این حال امروزه روش های مختلفی وجود دارند که می توانند بوی بد موجود در پد سلولزی را برطرف کنند. دلایل مختلف موجب ایجاد بوی بد در کولرهای سلولزی می شوند. تولید باکتری به واسطه تجمع رطوبت به صورت طولانی مدت بر روی پدهای سلولزی از جمله مهم ترین عوامل ایجاد بوی نامطبوع در پوشال سلولزی محسوب می ‌شود. در کنار این مورد تشکیل رسوب و جلبک نیز به صورت بلند مدت با انباشته شدن آب در محفظه کولر سلولزی، از جمله موارد موثر در ایجاد بوی نامطبوع پوشال سلولزی می تواند بیان شوند.

بوی پوشال سلولزی چگونه است؟

آیا بوی پوشال سلولزی نامطبوع است؟

متاسفانه بویی که از پوشال های سلولزی به بیرون انتقال داده می شود، می تواند برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد. در چنین شرایطی توسعه‌ دهندگان این محصولات، راهکارهای مناسبی برای رفع بوی بد کولر سلولزی ارائه می دهند. استفاده از این راهکارها به خوبی می تواند بخش زیادی از مشکلات موجود در بوی نامطبوع پوشال سلولزی را رفع کند. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای برطرف کردن بوی پوشال سلولزی می توانید مورد استفاده قرار دهید، تخلیه آب کولر خواهد بود. قبل از هر عملی سعی کنید برق دستگاه را قطع نمایید. پس از آن می توانید شیر درون محفظه کولر که در قسمت پایین قرار دارد را باز کرده تا آب درون دستگاه تخلیه شود. مورد دیگری که برای رفع بوی نامطبوع پوشال سلولزی می تواند به شما کمک کند، پاکسازی محفظه کولر است. تمام رسوباتی که درون محفظه کولر سلولزی انباشته هستند را با استفاده از یک برس به خوبی می توانید پاکسازی نمایید. استفاده از سرکه سفید در مناطقی که آب با سختی بالا همراه است، به خوبی اثرگذاری خود را نشان می دهد. شستشوی پدهای سلولزی یکی دیگر از روش ‌هایی به شمار می ‌رود که به خوبی می ‌تواند برای رفع بوی نامطبوع آن ها اثرگذار باشد. پس از جدا کردن پدهای سلولزی از محفظه دستگاه می توانید با استفاده از تجهیزات مختلف، هر دو طرف آن ها را به خوبی شستشو دهید. اگر هر کدام از روش ها را مورد استفاده قرار دادید و به نتیجه دلخواه دست پیدا نکردید، می توانید پوشال های سلولزی کولر را تعویض کنید.

آیا بوی پوشال سلولزی نامطبوع است؟

راهکاری برای بوی نامطبوع پوشال سلولزی

امروزه انواع پوشال سلولزی با کیفیت بالا می توانند مورد استفاده قرار گیرند. خرید پوشال سلولزی با استاندارد لازم، ضمن عملکرد و راندمان بالا، کمترین بوی نامطبوع را ایجاد می کند. برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع پوشال های سلولزی، می توانید یک پوشش دور بدنه کولر قرار دهید. سرویس کولر و تعویض پدهای آن قبل از شروع فصل گرما به عنوان مهم‌ترین راهکار در این زمینه می ‌تواند عنوان شود. مجموعه نیکاسان به واسطه فعالیت گسترده ای که در این زمینه دارد، همواره سعی در پاسخگویی به نیازهای شما داشته است. اگر به دنبال اطلاعات لازم در مورد انواع پد سلولزی هستید و قصد خرید این محصولات را دارید، نیاز خود را با ما در میان بگذارید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن