0سبد خرید
هزینه نصب پمپ آب در آپارتمان

در اصل هزینه نصب پمپ آب با توجه به شرایط و زیرساخت های پروژه تعیین می شود، اگر توجه کرده باشید حتی با نصب پمپ آب خانگی در ساختمان های چند طبقه آب با فشار کافی به طبقات بالاتر نمی رسد و یا پمپ دچار مشکل می شود در نتیجه علاوه بر هزینه های اصلی نصب یک پمپ آب، باید مصرف برق و هزینه تعمیر آن را نیز در نظر گرفت. نصب و راه اندازی پمپ آب در قسمت های تاسیساتی آپارتمان مثل موتورخانه قوانین خاصی دارد که برای این کار باید هزینه های جداگانه ای پرداخت شود، گاهی پمپ دچار آسیب و مشکل می شود که ساکنین باید هزینه تعمیر یا تعویض آن را بدهند اما به طور کلی هزینه خرید یک پمپ به حجم و توان پمپ همچنین میزان دبی و فشار بستگی دارد و با توجه به این عوامل قیمت گذاری خواهد شد.
پمپ های آب به دلیل گسترشی که دارند و برندهای مختلفی که اقدام به ساخت انواع آن ها کرده اند دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند، هر یک از این پمپ ها با توجه به کیفیت، قطعات به کار رفته، میزان حجم، فشار، دبی و ... قیمت گذاری می شوند همین موضوع سبب شده قیمت پمپ های آب خانگی تفاوت های اساسی با هم داشته باشند. با توجه به مشکلات فشار آب، نصب پمپ می تواند مزایای بسیاری داشته باشد که به افزایش فشار آب کمک کرده و از مصرف بی رویه آب جلوگیری می شود. هزینه نصب پمپ و تانک به عوامل گوناگونی چون متراژ ساختمان، تعداد طبقات و ... بستگی دارد، همچنین عواملی مانند شهر محل زندگی و تفاوت در دستمزد متخصصین نصاب می تواند روی قیمت نهایی نصب پمپ تاثیر بگذارد.

وسایل مورد نیاز برای نصب پمپ آب

  • یک عدد پمپ با توجه به کاربرد مورد نیاز
  • مخزن تحت فشار با حجم مورد نیاز
  • شیر یک طرفه
  • شیر فلکه
  • اتومات های الکترونیکی( در صورت استفاده)
  • لوله و اتصالات مورد نیاز نصب
  • مخزن پلی اتیلنی برای ذخیره آب
  • فیلتر برای ورود و خروج آب

زمانی که برای نصب یک پمپ می تواند صرف شود نهایتن یک روز است از این نظر هزینه های جانبی شامل نصب نمی شود.
اگر بخواهید پمپ را روی پشت بام نصب کنید باید هزینه اضافی برای تهیه مخزن یا منبع مناسب آب کنار بگذارید، این مورد علاوه بر افزایش هزینه نصب باید از نظر وزنی نیز سنجیده شود که مشکلی برای ساختمان ایجاد نکند.

نصب پمپ آب

هزینه نصب پمپ آب 

همانطو که گفته شد علاوه بر هزینه های نصب باید هزینه ای برای محافظت و نگهداری آن کنار گذاشته شود.
با توجه به تمام عواملی که در بالا گفته شد قیمت نصب پمپ آب می تواند متغیر باشد، با توجه به نظریه اتحادیه ماشین آلات کشاورزی و صنعتی، هزینه ای که برای نصب پمپ آب در آپارتمان تخمین زده میشود سالانه تغییر خواهد کرد که این هزینه فقط برای الکتروپمپ است و شامل هزینه مخزن آب، ست اتومات و اجرت لوله کش نمی شود.
به طور کلی سه مدل الکتروپمپ ایرانی، چینی و ایتالیایی در حال عرضه هستند که مدل های ایرانی از نظر تیراژ توان کمی دارند در نتیجه بیشتر رقابت بین پمپ های ایتالیایی و چینی است که هر دو وارداتی هستند و قیمت بیشتری نسبت به مدل ایرانی دارند. شرکت نیکاسان بهترین پمپ های آب خانگی ایرانی را به مشتریان خود عرضه می کند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن