0سبد خرید
نصب پمپ جتی

پمپ آب جتی یکی از گزینه هایی است که برای استفاده در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های جتی در انواع مختلف و مدل های گوناگونی برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاع از قیمت انواع پمپ جتی می توانید به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید.

مزایای پمپ جتی

  • تخلیه و پمپ یکنواخت و بدون هوا مایع
  • ارائه انواعی از مدل ها و تنوع در پمپ آب
  • دارای بازدهی بالا
  • استفاده از این نوع پمپ ها در استفاده های متنوع و مصارفی مانند صنعت، کشاورزی، خانگی و ..

از مزایایی که یک پمپ آب جتی دارد می توان به این مطلب اشاره کرد که پمپ های جتی بدون نیاز به اتصالات و لوله کشی می توانند با مکش آب را به بالا بکشند. این نوع از پمپ های آب در صورتی که در محیط کمبود آب وجود داشته باشد می توانند بدون آسیب دیدن منبع باعث مکش آب بشود. از بین بردن هوا در خطوط مربوط به پمپ جتی با استفاده از یک خلا به وجود خواهد آمد. با انجام این عمل آب بدون هوا پمپ خواهد شد. پمپ های آب جتی را با نام پمپ خود مکش نیز در بازار خواهند شناخت. پمپ های جتی امروزه به تولید انبوه خواهد رسید و به همین دلیل در بازار به راحتی قابل دسترس می باشند. در پمپ های جتی که توسط شرکت های معتبر ساخته می شوند به دلیل جنس خوب بدنه امکان فرسودگی و زنگ زندگی بسیار کم می باشد. قطعات و ابزار های این نوع از پمپ ها نسبت به انواع دیگر به راحتی در بازار پیدا خواهند شد به همین دلیل می توان به راحتی این قطعات را تعویض و یا تعمیر نمود. پمپ های جتی خانگی برای نگهداری شامل هزینه هایی می باشند. پمپ های جتی به میزان کمتری به هزینه های نگهداری نیاز دارند. پمپ های جتی هم چنین دارای اندازه بزرگی نمی باشند و حجم زیادی را اشغال نخواهند کرد.

مزایای پمپ جتی

نحوه نصب پمپ جتی

اگر نصب پمپ در مکان سر بسته نباشد و مجبور به نصب آن در فضای سر باز شوید باید از یک وسیله گرمایشی برای جلوگیری از یخ زدگی استفاده کرد. پمپ های جتی که در تاسیسات خاصی استفاده می شوند که دارای سیالات فاقد آب تمیز می باشند از فیلتر هایی برای جلوگیری از عبور مواد و ذرات معلق استفاده خواهد شد.
قبل از نصب پمپ های جتی باید تمام خطوط لازم و انشعاب لوله کشی نصب و چک شوند. لوله مکش باید به گونه ای باشد که در ان فضاهای خالی برای هوا نباشد . در غیر این صورت حباب های هوا درون آب به دام می افتند و باعث خواهند شد که عمل پمپ آب با مشکل مواجه شود. پروانه های پمپ های آب جتی اغلب از جنس برنج تعبیه خواهد شد. برخی از انواع پروانه های این نوع از پمپ ها می توانند از استیل های ضد زنگ یا نوریل باشند. پروانه های استیل ضد زنگ در مناطقی که دارای آب شور و دارای املاح بالا می باشند استفاده می شوند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن