0سبد خرید
بهترین پمپ آب

پمپ های آب نمونه هایی هستند که در خانه ها برای مصرف آب روزانه استفاده می شوند. این پمپ ها در مقایسه با پمپ هایی که برای مصارف کشاورزی استفاده می شوند، دبی و توان کمتری دارند، زیرا باید برای مناطق کوچک، آب را پمپ کنند. برای تهیه انواع پمپ آب می توانید به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه نمایید.

بهترین پمپ آب خانگی

داشتن اطلاعات بهتر در مورد ویژگی های مختلف پمپ های آب خانگی بسیار مهم است زیرا به کاهش هزینه ها و کارایی بهتر کمک می کند. پمپ های آب در بسیاری از مارک ها و مدل ها وجود دارند که ویژگی های متفاوتی دارد. برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • توان مناسب: برخی از مصرف کنندگان به اشتباه فکر می کنند که بهترین پمپ آب باید توان وات بالایی داشته باشد. توان وات بالا خوب است اما برای خانه ای با میزان مصرف آب پایین، توان کم پاسخگو باشد.
  • میزان استفاده و تعداد ساختمان ها: با در نظر گرفتن میزان استفاده در روز و اینکه چند نقطه در خانه به آب نیاز دارند باید توان و قدرت پمپ مورد نظر را بررسی کرد. باید موقعیت ها (در محیط داخلی و هم در فضای باز) و لحظاتی که همزمان با ارتفاع ساختمان به پمپ نیاز دارند را بررسی کرد و سپس داده ها را جمع آوری کرده و بهترین اندازه را انتخاب کرد.
  • عملکرد پمپ آب: در بهترین پمپ آب نوع عملکرد تنظیم فشار آب به صورت خودکار است. پمپ آب در دو نوع اصلی وجود دارد: پمپ نوع مخزن با فشار و پمپ فشار ثابت. هر دو مزایا و معایب مختلفی دارند.
  • جنس بدنه پمپ: پمپ های آب دستگاه هایی هستند که معمولاً در سطح زمین نصب می شوند و اغلب تحت تأثیر نور خورشید، باد و باران قرار می گیرند. بهترین پمپ آب بادوام باید بدون زنگ زدگی و طراحی بدون درز برای جلوگیری از نشت باشد. همچنین در نمونه غیر اتومات، باید دارای فن خنک کنندگی باشد.
  • سیستم شناسایی ناهنجاری ها: یک پمپ آب خوب باید فناوری تشخیص ناهنجاری ها و خاموش شدن خودکار، مانند جلوگیری از فشار زیاد لوله های آب اضافی را داشته باشد و در برابر نشتی، سنسور آن عمل می کند.
  • میزان سر و صدا: بهترین نمونه پمپ آب باید تا حد امکان صدای کمتری تولید کند. معمولا سطح صدا 50-60 دسی بل است که برای سلامتی بدن مضر نیست. برخی از مدل ها دارای سطح صدای کمتری هستند که به طور معمول حدود 45 دسی بل، به کاهش آلودگی صوتی بسیار کمک می کند.

بهترین پمپ آب خانگی

مقایسه بهترین پمپ های آب

پمپ های استوانه ای فشار، با استفاده از فشار هوا در پمپ، آب را به قسمت های مختلف ساختمان می کشاند و مزایای دوام مناسب، قیمت ارزان و در دسترس بودن قطعات را دارند اما فشار آب غیریکنواختی ایجاد می کنند. وقتی که به طور همزمان در چند قسمت به آب نیاز باشد، قدرت هر نقطه از آب یکسان نیست. پمپ آب به طور مکرر خاموش می شود، بنابراین شما همیشه باید هوا را چک کنید.
در مقایسه با پمپ  فشار استوانه ای، پمپ فشار ثابت یا اینورتر (به شکل مربع) بهترین پمپ آب است. پمپ آب با فشار ثابت دارای نمای بیرونی مدرن و زیبایی است که فشار آب مداوم را فراهم می کند. این پمپ مناسب برای خانه هایی با چندین نقطه استفاده از آب و دستگاه هایی که به فشار آب مداوم نیاز دارند، مانند ماشین لباسشویی، آبگرمکن و حمام می باشد. از مزایای این نوع پمپ می توان به سبک بودن، اندازه جمع و جور بودن و صرفه جویی در مصرف برق اشاره کرد اما قیمت بالاتری دارد.
پمپ آب با فشار ثابت با عملکرد کنترل پمپ آب هوشمند بهتر از دو نمونه گفته شده می باشد که قادر است به طور خودکار سیستم تغییر فشار آب را بررسی کند. قیمت آن کمی بیشتر است اما مطمئن باشید که برای چند نقطه استفاده حتی اگر به طور همزمان فعال باشد، فشار مناسبی ایجاد می کند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن