0سبد خرید
جت هیتر چیست

جت های هیتر در واقع همان هیتر های کوچک المنتی هستند. با این تفاوت که دارای یک موتور قوی، یک هواکش و یک فن بسیار قدرتمند برای انتقال انرژی گرمایشی به محیط هستند. این فن ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. سیستم های گرمایشی مانند هیتر های گازوئیلی توسط گازوئیل سوخت مورد نظر خود را برای تبدیل آن به انرژی گرمایشی تامین می کنند. جت های هیتر در محیط های بسیار بزرگ نظیر مرغداری، گلخانه های پرورش گیاه و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. باید توجه داشت که این هترها ها نباید در محیط های بسیار بسته قرار بگیرند، چراکه گرمای بیش از حد آنها ممکن است موجب مسمومیت ساکنین شود.

نحوه کارکرد جت هیتر

نحوه کارکرد جت هیتر بستگی به نوع سوخت آن دارد. در هیترهای برقی این المنت ها هستند که فرایند تولید گرما را انجام می دهند. فن های موجود در هیتر نیز گرمای تولید شده را به محیط انتقال می دهد. در هیترهای برقی هیچ گونه اشتعالی رخ نداده و گرمای ایجاد شده تنها بر اثر گرم شدن المنت ها تولید می شود. فن های دستگاه هوای سرد را وارد محفظه داخلی کرده و پس از گرم کردن آن توسط المنت ها به محیط بیرونی انتقال می دهد. این امر موجب می‌شود تا امنیت دستگاه به طور فزاینده‌ای بالا رفته و هوای پاک و سالمی به محیط انتقال یابد. اما در هیتر های گازوئیلی سوخت مورد نظر از منبع گازوئیل تامین می شود به گونه ای که دستگاه هیتر به منبع سوخت وصل شده و فرایند تولید گرما را انجام می دهد. در هیتر های گازوئیلی به دلیل وجود اشتعال و تولید گازهایی نظیر دی اکسید کربن هوای نامطبوعی به محیط منتقل می شود. این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به دام و طیور وارد کند و همچنین ساکنین آن را دچار مسمومیت کند. نحوه کارکرد این دستگاه نیز مانند هیتر های برقی است، با این تفاوت که هوای سرد را توسط فرایند احتراق در محفظه دستگاه تولید می کند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت هیتر برقی، هیتر گازی، کولر پلیمری ،کوره هوای گرم و دیگر محصولات با کیفیت نیرو تهویه البرز با کارشناسان فروش نیکاسان تماس بگیرید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده انواع هیتر چون هیتر صنعتی، هیتر برقی، هیتر گازی و... است. شما می توانید انواع هیتر و جت هیتر را با اطمینان خاطر از فروشگاه نیکاسان بخرید.

نحوه کارکرد جت هیتر

نحوه ساخت جت هیتر

دستگاه هیتر نیز مانند سایر تجهیزات صنعتی در کارخانجات تولید می‌شوند. این دستگاه ها دارای قطعات مختلفی هستند که توسط متخصصین به یکدیگر متصل می شوند. ابتدا بدنه دستگاه توسط متخصصین طراحی شده و آماده قرار دادن سایر قطعات می شوند. سپس قطعاتی نظیر المنت، فن، موتور و منبع سوخت در آن تعبیه می شود. شما می توانید این دستگاه ها را از تمامی فروشگاه های معتبر که تحت لیسانس شرکت سازنده هستند، خریداری کنید.

سوخت جت هیتر

همانطور که می دانید هیترهای جت به وسیله گازوئیل و برق تولید گرما می کنند. با توجه به برآورد هزینه ها قطعاً هیترهای گازوئیلی به صرفه تر بوده و نسبت به هیترهای برقی قدرت بیشتری دارند. اما یک عیب بزرگ دارند و آن هم این که هنگام تولید گرما، گازهای گلخانه ای از خود تولید می کنند. در مقابل هیترهای برقی تنها به وسیله برق تولید انرژی کرده و این کار را با داغ کردن المنت ها انجام می دهند به گونه ای که گرمای تولید شده کاملا پاکیزه بوده و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت جت هیتر از طریق سایت نیکاسان اقدام نمایید و با مشاورین با تجربه ما به برای خرید بهترین هیتر جت مشاوره کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن