0سبد خرید
از کجا بفهمیم بخاری چند هزار است

زمانی که صحبت از خرید بخاری میشود، یکی از مهمترین موضوعاتی که افراد باید به آن توجه کنند توان بخاری است. در اکثر موارد در هنگام خرید بخاری یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که از کجا بفهمیم بخاری چند هزار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تنها راه برای پی بردن به این موضوع این است که به برچسب روی بخاری دقت کنید و راه دیگری برای محاسبه توان بخاری وجود ندارد.

نکات مهم و راهنمای جامع در خرید بخاری گازی

در هنگام خرید بخاری دقت به نکات و راهنمایی های زیر می تواند کمک کننده باشد:

  • در هنگام خرید بخاری به نشان استاندارد بخاری توجه داشته باشید. بخاری هایی که نشان استاندارد ندارند در برخی از موارد ممکن است با نشتی گاز جان افراد را به خطر بیندازند، به همین دلیل داشتن استاندارد ملی از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • میزان مصرف انرژی یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید بخاری باید به آن توجه داشت. بخاری هایی که با رده بندی انرژی A در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند بهترین انواع بخاری هستند و در مدت زمان کوتاه با مصرف میزان گاز کمتر می‌توانند هزینه پرداخت شده را به شما باز گردانند.
  • قبل از خرید بخاری به معیار هایی مانند متراژ فضای مورد استفاده، داشتن پرده در فضای استفاده از بخاری، دارا بودن پنجره و غیره دقت کنید. تمامی این فاکتور ها می توانند بر بزرگی و کوچکی و توان بخاری مورد نیاز تاثیرگذار باشند.

نکات مهم و راهنمای جامع در خرید بخاری گازی

  • اگر می خواهید در مورد انتخاب خود در خرید بخاری مطمئن باشید بهتر است انواع بخاری هایی را انتخاب کنید که دارای معیار برای سنجش مونوکسید کربن و اکسیژن در فضا هستند. این بخاری ها می‌توانند در صورت نشت گاز و یا خرابی لوله بخاری به شما هشدار دهند و بالا بودن میزان مونوکسید کربن در فضا را به شما اعلام کنند.
  • برای خرید بخاری مناسب دقت به برند بخاری می‌تواند تا حدود زیادی کمک کننده باشد. به صورت کلی پیشنهاد می‌شود افراد استفاده از برندهای داخلی کشور ایران را در اولویت کار خود قرار دهند زیرا با میزان فشار گاز درون کشور کاملاً منطبق هستند. در سال های اخیر برندهای مختلف ایرانی اقدام به تولید بخاری گازی با توان های مختلف کرده اند و به راحتی می‌توان از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کرد.

فرمول محاسبه؛ از کجا بفهمیم بخاری چند هزار است؟

همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شد فرمول دقیق برای محاسبه توان بخاری وجود ندارد و نمی توانیم بدون خواندن اطلاعات مندرج روی شناسنامه بخاری بفهمیم که بخاری چند هزار است. یکی از بهترین راه هایی که با استفاده از آن می توان فهمید بخاری چند هزار است، این است که این محصول را از برندهای معتبر خریداری کنید. درصورت خرید محصول از برندهای معتبر به راحتی می توان به شناسنامه مندرج روی بخاری اطمینان کرد و با خواندن اطلاعات آن به توان بخاری دسترسی پیدا کرد.

بعد از خواندن شناسنامه مندرج روی بخاری در برخی از موارد افراد نمی دانند که آیا بخاری برای فضای مورد نظر آنها مناسب است یا خیر. در این باره باید گفت فرمولی برای محاسبه توان بخاری مطابق با اندازه اتاقی که بخاری در آن استفاده می شود وجود دارد. برای اینکه متوجه شوید که توان بخاری برای اتاق شما مناسب است یا خیر در ابتدا متراژ فضای مورد استفاده بخاری را ضربدر سه کنید. در نهایت توان بخاری را تقسیم بر ۲۴ کنید، اگر این دو عدد به هم نزدیک باشند می توانید متوجه شوید که توان بخاری برای اتاق مناسب است.

فرمول محاسبه؛ از کجا بفهمیم بخاری چند هزار است؟

برای مثال فرض کنید سعی دارید در اتاقی به اندازه حدودی ۱۸ متر از یک بخاری استفاده کنید. در این صورت باید عدد ۱۸ را ضربدر سه کنید. متوجه می شوید که در نهایت عدد ۵۴ به دست می آید. بعد از به دست آوردن عدد ۵۴، این عدد را در ۲۴ ضرب کنید.‌ عددی که به دست می آید، عدد ۱۲۹۴ است.

با توجه به مورد بالا به راحتی می توانید متوجه شوید که بخاری هایی که دارای توان ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ هستند برای فضای مورد نظر شما کاملاً مناسب هستند. با استفاده از فرمول بالا می توانید در تمامی اتاق ها با متراژهای مختلف توان بخاری مورد نیاز را به راحتی متوجه شوید و یک بخاری متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

برای خرید انواع بخاری با بهترین قیمت ها به بخش جستجوی سایت نیکاسان مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سرچ کنید.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن