0سبد خرید
بخاری چه مارکی خوبه

اگر سری به بازار زده باشید، با انبوهی از بخاری‌های مختلف مواجه می‌شوید که هر فروشنده می‌خواهد به شما بفروشد. اما به راستی بخاری چه مارکی خوبه؟ در ادامه این مقاله نیکاسان تعدادی از بهترین تولید کنندگان بخاری در ایران را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

مقایسه بخاری‌های مطرح در بازار

بخاری‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی تولید شده است. برای مثال بخاری‌های برقی برای گرم کردن افراد در محیط‌هایی که گازکشی ندارند تولید شده‌اند. این در حالی است که برای کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ از بخاری‌های گازی، نفتی و… استفاده می‌شود. اما مهم‌ترین نکته هنگام خرید بخاری، انتخاب برند و مارک بخاری است.

بخاری انرژی

برند انرژی یکی از برندهایی است که به تازگی وارد صنعت لوازم گرمایشی و سرمایشی وارد شده است. این برند تولید خود را معطوف به انواع کولرهای آبی، بخاری‌های گازی، بخاری‌های گازوئیلی، بخاری‌های نفتی، هیترهای کارگاهی و کارخانه‌ای و کولرهای سلولزی کرده است. برند انرژی اگرچه سن کمی دارد، اما توانسته است جای خود را میان تولید کنندگان ایرانی باز کند. این برند محصولات خود را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌کند. کافی است با فروشگاه مناسب در ارتباط باشید.

نیرو تهویه البرز

نیرو تهویه البرز بیش از بیست سال سابقه کار موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این برند اعتبار خود را از محصولاتی به دست آورده است که کیفیت آن‌ها به مشتریان ثابت شده است. به طوری که بسیاری از کشورهای اطراف و اروپا، در صف دریافت محصولات این برند هستند.

مقایسه بخاری‌های مطرح در بازار

از جمله این کشورها می‌توان به آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان، ترکمنستان، ازبکستان، پاکستان و هند اشاره کرد. این مجموعه تقدیرنامه‌ها و جوایز بسیاری را برنده شده است. اما مهم‌ترین جایزه‌ای که برند نیرو تهویه البرز از آن خود کرده است، اعتماد مشتریان است. این مجموعه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز صنعت کشاورزی، دامداری، گلخانه‌ها و سالن‌های صنعتی را به شما عزیزان ارائه می‌کند.

بخاری ارشیا

یکی دیگر از برندهایی که در این مقاله به برسی آن می‌پردازیم، برند ارشیاست. این برند از سال ۱۳۸۱ با هدف ارائه کیفیت در لوازم خانگی با عرصه وجود نهاد. این برند با آنکه رقبای بسیاری در بازار ایران داشت، توانست سال‌های سال دوام بیاورد. از این رو می‌توان به کیفیت محصولاتی که این برند ارائه می‌کند، اعتماد کرد.
برند ارشیا محصولات مختلفی را به بازار ارائه می‌کند. اما از جمله مهم‌ترین این محصولات می‌توان به بخاری‌های المنتی و هالوژنی، کرسی‌های هالوژنی، پنکه‌های المنتی و هالوژنی و… اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال خرید محصولات این برند هستید، توصیه می‌کنم سری به صفحه مربوط به این برند در فروشگاه اینترنتی نیکاسان بزنید.

بخاری مهیاسان

شرکت مهیاسان از سال ۱۳۷۸ تا امروز مشغول ارائه انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به شما عزیزان می‌باشد. یکی از نقاط عطفی که این شرکت از آن برخوردار است، مکان کارخانه مهیاسان است که در کلان شهر صنعتی اصفهان واقع شده است. این موضوع موجب شده به مواد اولیه با کیفیت، ارزان و سریع دسترسی داشته باشد.

بخاری پلار
اگر نگوییم تنها، قطعاً مهیاسان یکی از محدود شرکت‌هایی است که علم را در حوزه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به فن گره زده است. این مجموعه طرح‌های بسیاری را جهت کاهش مصرف انرژی، بهبود بهره وری، کاهش هزینه‌های مشتری و کارخانه و… به ثمر رسانه است.

بخاری پلار

آخرین برندی که در این مقاله به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، برند پلار است. این برند نام آشنا از سال ۱۳۳۱ محصولات خود را به بازار ایران و سپس بازار جهانی ارائه کرد. مهندس فضل الله رهنما زمانی که این برند را تاسیس می‌کرد، خواب‌های بسیاری برای آن دید. خواب‌هایی که بسیاری از آن‌ها امروز تعبیر شده‌اند! برند پلار امروز انواع بخاری‌های نفتی و گازی را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌کند. از جمله دیگر محصولات این برند می‌توان به آبگرمکن‌های نفتی و گازی و جاروبرقی اشاره کرد. اما مهم‌ترین نکته درباره این برند، پشتیبانی محصولات پس از فروش است. برند پلار شعبه‌های بسیاری برای پشتیبانی محصولات در سراسر کشور دارد.
با این حال اگر هنوز هم مردد هستید یا نمی‌دانید از کدام برند بخاری کارخانه یا کارگاه خود را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان نیکاسان در ارتباط باشید. این کارشناسان با دسترسی به محصولات ده‌ها کارخانه معتبر، اطلاعات این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند. سپس با استفاده از تخصصی که دارند، بهترین پیشنهاد را برای شما آماده می‌کنند. کافی است با این کارشناسان در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن