0سبد خرید
بهترین بخاری گازی کم مصرف

برای گرم کردن اتاق پذیرایی و اتاق خواب گزینه های مختلفی پیش روی شما خواهند بود؛ اما در میان تمامی این گزینه ها، بخاری های گازی و بخاری های برقی گزینه های بهتری برای شما محسوب می شوند. اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می دهند که با توجه به مزایای بخاری های برقی، از این بخاری ها استفاده کنند؛ اما واقعیت این است که بخاری های برقی دارای مصرف برق بسیار زیادی می باشند و این موضوع می تواند یک بحران جدی برای مصرف برق منزل شما باشد. به همین خاطر، بخاری گازی کم مصرف گزینه بهتری برای گرم کردن یک اتاق پذیرایی، سالن و اتاق خواب است.
بخاری های گازی نیز دارای تنوع بسیار زیادی اند و می توان بر اساس سلیقه، هر یک از انواع این بخاری ها را انتخاب و خریداری کرد. البته به غیر از اینکه باید به ظاهر بخاری های گازی توجه شود، لازم است که حتما به میزان گرمادهی و موضوعات دیگر نیز توجه داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با راهنمای خرید بخاری گازی کم مصرف آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید این بخاری ها را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

راهنمای خرید بخاری گازی کم مصرف با ظرفیت گرمادهی فوق العاده

در صورتی که مصرف گاز برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، بد نیست که قبل از خرید بخاری گازی به کم مصرف بودن آن توجه زیادی داشته باشید. هر یک از انواع بخاری های گازی موجود در بازار کشور ایران دارای مشخصات خاصی هستند و بدیهی است که انتخاب بهترین بخاری گازی، باید بر اساس بودجه و مشخصات بخاری انجام شود. برای اینکه بتوانید دقیق تر مراحل خرید بخاری گازی کم مصرف را انجام دهید، در ادامه مقاله یک راهنمای دقیق برای خرید بخاری گازی را به شما ارائه می کنیم.
راهنمای خرید بخاری گازی کم مصرف با ظرفیت گرمادهی فوق العاده

توجه به ظرفیت گرمادهی بخاری های گازی

اگر قصد خرید بخاری گازی کم مصرف با ظرفیت گرمادهی فوق العاده را دارید، باید به ظرفیت گرمادهی بخاری های گازی توجه داشته باشید. به طور کلی، روی همه بخاری های گازی ظرفیت گرمادهی مشخصی درج می دهد که نشان می دهد آن بخاری می تواند تا چه اندازه یک اتاق را گرم کند. برای اینکه دقیق تر بتوانید یک بخاری گازی با ظرفیت گرمادهی مناسب را خریداری کنید، نیاز به داشتن ابعاد منزل خودتان دارید.
برای این کار لازم است که ابعاد فضای مد نظر خود را بر اساس متر مربع در عدد 3 ضرب کنید. هر عددی که بدست آمد باید متناسب با ظرفیت گرمادهی بخاری تقسیم بر 4 باشد. به طور مثال، اگر اتاق خواب شما دارای 12 متر مربع مساحت است، می توانید آن را در عدد 3 ضرب کنید که حاصل 36 می شود. بنابراین، یک بخاری که دارای ظرفیت گرمادهی 120 متر می باشد، می تواند گزینه خوبی برای اتاق خواب شما محسوب شود. چرا که عدد 120 تقسیم بر 4 مساوی است با 30 و نزدیک به عدد 36 می باشد.

توجه به برچسب انرژی بخاری های گازی

هیچ چیز مانند یک برچسب انرژی بخاری گازی نمی تواند میزان مصرف یک بخاری را به صورت دقیق به شما نشان دهد. همانطور که می دانید، کمترین رده مصرف انرژی در این بخاری ها مربوط به A است که با رنگ سبز در برچسب نشان داده می شود.

 توجه به ظرفیت گرمادهی بخاری های گازی

ساخت یک بخاری گازی که دارای رده انرژی A باشد، چندان کار ساده ای نیست و تقریبا می توان گف که خرید این بخاری ها در کشور ایران کار ساده ای نخواهد بود. اما با دقت به برچسب انرژی بخاری های گازی، می توان تا حد ممکن بخاری را خریداری کرد که دارای رده مصرف انرژی بسیار پایین تری است. بخاری های گازی که دارای رده انرژی پایین تری می باشند، می توانند گزینه ایده آل تری برای ساختمان های مسکونی نیز محسوب شوند.

توجه به قیمت بخاری گازی و متناسب بودن آن با بودجه

بعد از اینکه به ظرفیت گرمادهی و همچنین رده مصرف انرژی بخاری گازی توجه کردید، نوبت به آن رسیده که به قیمت بخاری گازی نیز توجه داشته باشید. بخاری های گازی با تنوع قیمت زیادی به فروش می روند. بنابراین، توصیه می شود که هر یک از آن ها را متناسب با بودجه خودتان انتخاب کنید.
نیکاسان به عنوان یکی از بهترین فروشندگان بخاری گازی شناخته می شود که امکان خرید بخاری گازی با کیفیت را با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می کند. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره رایگان برای خرید بهترین بخاری گازی کم مصرف را داشتید، می توانید با کارشناسان نیکاسان در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن