0سبد خرید
فروش تجهیزات گلخانه هیدروپونیک

امروزه روش هیدروپونیک بسیار مورد توجه قرار گرفته و باعث رشد بهتر محصول در محیط گلخانه می‌شود. در این روش رشد گیاه به این صورت است که گیاه با بستر آب و بدون نیاز به خاک رشد کرده و گلدانی که ریشه‌های گیاه در آن وجود دارد پر از دانه‌های لیکا یا پلیت شده و پس از آن قسمتی از گلدان برای تغذیه بهتر گیاه در داخل آب همراه با مواد مغذی قرار می‌گیرد. این مورد باعث رشد بهتر محصول یا گیاه شده و شما می‌توانید برای کمتر شدن آسیب به محصولات کشاورزی و جلوگیری هجوم آفت از روش هیدروپونیک استفاده کنید.

معمولا برای استفاده از این روش شما نیاز به تجهیزات ویژه‌ای دارید. این تجهیزات برای خرید در فروشگاه‌ها قیمت‌های بالایی دارند و می‌توانید از طریق مراجعه به پلتفرم‌های مختلف با ارتباط با تولیدکننده این لوازم را به صورت مستقیم خریداری کرده و باعث تجهیز گلخانه خود شوید. سیستم هیدروپونیک در واقع با استفاده از پمپ‌های هوادهی و کنترل جریان آب و هوا در این پمپ‌ها باعث رشد بهتر محصولات کشاورزی می شود. در نتیجه موجب کسب سود بیشتر از طریق فروش محصولات به عمل آمده از روش هیدروپونیک می شود. شما می‌توانید با استفاده از این روش و بدون احتیاج به خاک، مواد مغذی را به گیاه رسانده و باعث صرفه جویی در هزینه‌های مصرف شده برای احداث و تجهیز گلخانه شوید. تولید تجهیزات گلخانه در نیکاسان با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به این سایت و دریافت مشاوره رایگان خریدی مطمئن را تجربه کنید. 

تجهیزات گلخانه هیدروپونیک

برای تاسیس گلخانه هیدروپونیک و ساخت آن شما نیاز به تجهیزات مختلفی دارید که ما سعی کرده‌ایم در این مقاله به چند مورد از لوازم ضروری و مهم برای ایجاد و تاسیس گلخانه اشاره کرده و به شما کمک شایانی برای تهیه این وسایل کنیم. برخی از این تجهیزات به شرح زیر است:

  • چارچوب گلخانه موردی ضروری برای محافظت از گیاهان

چارچوب گلخانه جز اولین و مهم ترین تجهیزات برای احداث گلخانه هیدروپونیک به شمار می آید و باعث استقامت و مقاومت بیشتر برای محافظت از گیاهان و محصولات کشاورزی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و نور شدید خورشید می شود. چارچوب گلخانه معمولاً از جنس پلی استر یا میله‌های آهنی است که برای استقامت و توان بیشتر در برابر طوفان‌های شدید، در هنگام ساخت گلخانه به کار می‌رود.

تجهیزات گلخانه هیدروپونیک

  • پوشش گلخانه برای محافظت از گیاهان در برابر وزش باد

معمولاً باغداران برای مراقبت از گیاهان خود در هنگام احداث گلخانه و پس از قرار دادن چارچوب آن باید پوششی جهت محافظت بیشتر بر روی چارچوب قرار دهند. این پوشش گلخانه هیدروپونیک بیشتر با نایلونی ضخیم با جنس پلی اتیلن بر روی سقف چارچوب قرار گرفته که باعث عایق بندی و محافظت بیشتر از گیاهان در برابر وزش بادهای شدید یا شرایط آب و هوایی مختلف مثل تابش نور خورشید می شود.

  • گلخانه هیدروپونیک و طبقات مجهز برای رشد گیاه در آن

شما پس از تاسیس و احداث گلخانه می‌توانید در شرایط هیدروپونیک گیاهان خود را به صورت عمودی یا افقی برای کشت در داخل آب قرار دهید. یکی از مزیت‌های این روش رشد سریع تر و استفاده بهینه از فضای گلخانه است که باعث صرفه جویی در مساحت می شود. معمولاً این طبقات از لوله‌های پلی استر برای جلوگیری از زنگ زدگی یا سینی‌های پلاستیکی برای رشد بهتر محصولات کشاورزی تشکیل می‌شوند.

وجود مخزن آب در گلخانه هیدروپونیک

گلخانه هیدروپونیک برای رشد بهتر گیاه و صرفه جویی در آب مورد مصرف، نیاز به مخزن آب دارد. امروزه برای جلوگیری از هدر رفتن و صرفه جویی در مصرف آب و رشد بهتر گیاه و افزایش درآمد از طریق فروش محصولات، از گلخانه هیدروپونیک استفاده می شود. شما می‌توانید برای خرید مخزن آب به سایت‌های مختلفی مراجعه کرده و این مخزن پر فایده  و کم مصرف را برای گلخانه هیدروپونیک خود خریداری و استفاده نمایید.

وجود مخزن آب در گلخانه هیدروپونیک

معمولا تجهیزات گلخانه هیدروپونیک در بازار با قیمت‌های بالایی به فروش می رسند. اما شما برای خرید می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین یا کارخانجات تولید این محصولات مراجعه کنید. این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌های خرید لوازم مربوط به گلخانه می شود. معمولاً کارخانجات اندکی نسبت به تولید و فروش محصولات هیدروپونیک اقدام می کنند ولی شما با مراجعه مستقیم به کارخانجات و تولیدکنندگان محصولات گلخانه‌ای هیدروپنیک این لوازم را با قیمت کمتری نسبت به بازار خریداری کرده و موجب صرفه جویی در هزینه‌های تاسیس گلخانه هیدروپونیک خود می شوید. اگر شما امکان مراجعه حضوری برای خرید تجهیزات گلخانه‌ای هیدروپونیک را ندارید می‌توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین از فروشگاه های معتبری همچون نیکاسان، این تجهیزات را خریداری کرده و در گلخانه برای رشد بهتر محصول قرار دهید.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن