0سبد خرید
پرفروش ترین بخاری گازی

هنگامی که فصل سرد سال از راه می رسد، بازار خرید و فروش بخاری گازی رونق زیادی پیدا می‌کند. در این بین انتخاب یک بخاری گازی مناسب و استاندارد حائز اهمیت است. برای خرید بهترین بخاری گازی باید چند فاکتور اساسی را در نظر بگیرید. بدون تردید چنانچه قصد داشته باشید بهترین محصول موجود در بازار را انتخاب کنید، در ابتدا باید میزان گرما دهی آن را بررسی کنید. علاوه بر این، نوع سوخت مصرفی از دیگر فاکتورهایی به شمار می‌رود که در انتخاب و خرید بهترین بخاری می تواند در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه برندهای مختلف امروزه انواع بخاری گازی را روانه بازار می‌کنند، باید بتوانید بهترین مدل را از محبوب ترین و پرفروش ترین برند برگزینید. این پایان کار نیست و برای معرفی لیست پرفروش ترین بخاری های گازی باید ترموستات و تجهیزات جانبی آن را نیز در نظر گرفت. با بررسی فاکتورهای موجود در انواع بخاری های گازی، ما در مجموعه نیکاسان به سراغ لیست پرفروش ترین بخاری های گازی رفته ایم تا به شما کمک کنیم که بتوانید انتخابی مناسب برای گرم نگه داشتن فضای خانه خود انجام دهید.

10 بخاری گازی پرفروش و محبوب در سال ۱۴۰۱

مجموعه نیکاسان انواع بخاری گازی و بخاری نفت سوز را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال با بررسی لیست پرفروش ترین بخاری های گازی می توانید گزینه متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. محصولات زیر به عنوان پرفروش ترین بخاری های گازی در سال ۱۴۰۱ معرفی شده اند.

  • بخاری گازی مروارید سوز شرق طرح شومینه رویال ۲۸۰۰۰

بررسی لیست پرفروش ترین بخاری گازی در سال ۱۴۰۱ نشان می دهد که این محصول از برند مروارید سوز شرق می‌تواند انتخابی بی‌نظیر باشد. استفاده از جدیدترین استانداردها برای تولید این بخاری گازسوز موجب شده است تا بتوان هر فضایی را در سریعترین زمان گرم کرد. این بخاری با ابعاد مناسبی که دارد به خوبی می تواند برای گرم کردن محیط در سریع ترین زمان عمل کند. در ساخت این بخاری گازسوز از جدیدترین استانداردها پیروی شده است. بدنه مقاوم و حرارت دیده این بخاری ارائه شده توسط برند مروارید سوز شرق موجب شده است که از طول عمر بالایی برخوردار شود.

  • بخاری بدون دودکش پلار ۴۵۰۰، مدل 3PN

یکی دیگر از پرفروش ترین بخاری های گازسوز در سال ۱۴۰۱، این محصول از برند محبوب پلار است. راندمان بسیار بالا، استفاده از پیلوت ods و همچنین بدنه مستحکم از جمله ویژگی های این بخاری گاز سوز به شمار می‌روند. چنانچه به دنبال گرم کردن فروشگاه ها، بانک، سالن های ورزشی و رستوران هستید، می توانید روی به خرید بخاری بدون دودکش پلار ۴۵۰۰ مدل 3PN بیاورید. این مدل بخاری را علاوه بر قرار دادن بر روی زمین می توانید روی دیوار نیز نصب کنید.

10 بخاری گازی پرفروش و محبوب در سال ۱۴۰۱

  • بخاری گازی مشهد دوام مدل ۷۵۰۰ طرح کودک

اگر برای اتاق کودکان خود به دنبال خرید بهترین بخاری گازی هستید، توصیه ما به شما انتخاب بخاری گازی مشهد دوام مدل ۷۵۰۰ است. استفاده از جدیدترین استانداردها برای تولید این بخاری موجب شده است بدون کم‌ترین دغدغه بتوانید روی به بهره‌گیری از قابلیت‌های آن بیاورید. این بخاری به شکلی طراحی شده است که از سیستم کنترل کمبود اکسیژن بهره‌مند بوده و با توان گرمایی بالا می تواند در سریع ترین زمان برای بالا بردن دمای محیط کاربرد خود را نشان دهد. از جمله ویژگی های این بخاری می توان به استفاده از شیشه مقاوم حرارتی نیز اشاره نمود.

  • بخاری گازی مشهد دوام مدل MD312

یکی دیگر از پرفروش ترین بخاری های گازی سال ۱۴۰۱ که توسط مجموعه نیکاسان عرضه میشود، بخاری گازی مشهد دوام مدل MD312 است. این محصول نیز به شکلی طراحی شده است که در صورت بروز نشتی می‌تواند از یک تکنولوژی خودکار کمک گرفته و با کم شدن اکسیژن محیط به صورت اتوماتیک جریان گاز را قطع کند. استفاده از طرح های خاص برای تولید این محصول و همچنین تولید شده تحت استانداردهای بین المللی موجب افزایش فروش این بخاری شده است.

10 بخاری گازی پرفروش و محبوب در سال ۱۴۰۱

  • بخاری بدون دودکش پلار ۴۵۰۰ مدل 3PL

اگر قصد خرید بهترین بخاری گازی سال ۱۴۰۱ با قیمت اقتصادی را دارید، می توانید به سراغ این محصول از برند پلار بروید. بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل ۴۵۰۰ مدل 3PL از جمله گزینه هایی است که راندمان حرارتی فوق العاده ای دارد. علاوه بر این استفاده از فلز مقاوم برای تولید این بخاری موجب شده است که در بلند مدت هیچگونه آسیبی به این محصول وارد نشود.

  • بخاری بدون دودکش پلار ۷۰۰۰ مدل 30KN

معرفی یک بخاری کوچک با راندمان ۱۰۰ درصد حقیقی می تواند شما را ترغیب کند تا روی به خرید آن بیاورید. بخاری بدون دودکش پلار ۷۰۰۰ مدل 30KN از جمله محصولات بی نظیر ارائه شده توسط فروشگاه نیکاسان است. این بخاری می‌تواند از طریق گاز مایع گرمای بی نظیری تولید کند. استفاده از بخاری بدون دودکش ارائه شده توسط پلار با کمترین فشار گاز امکان‌ پذیر خواهد بود. برای بالا بردن کیفیت ساخت این محصول از پوشش کروم استفاده شده است.

شومینه های پرفروش و محبوب در سال ۱۴۰۱

  • شومینه گازسوز رویال مروارید سوز مدل ۲۵۰۰۰

اگر به دنبال خرید بهترین بخاری برای فضاهای تا اندازه ۷۰ متر مکعب هستید، توصیه ما به شما بررسی شومینه گازسوز رویال مروارید سوز مدل ۲۵۰۰۰ است. این بخاری طرح شومینه به واسطه بهره مندی از گاورنر و سیستم کنترل انرژی می تواند انتخابی مناسب باشد. قیمت شومینه گازسوز رویال مروارید سوز مدل ۲۵۰۰۰ نیز بسیار مناسب است.

  • شومینه دولوکس ایران شرق ۱۵۰۰۰ مدل آذران کد CH150

اگر قصد خرید یک بخاری در اندازه مناسب و با طراحی خارق العاده را دارید، توصیه می کنیم شومینه دولوکس ایران شرق ۱۵۰۰۰ مدل آذران کد CH150 را بررسی نمایید. این بخاری گازسوز با راندمان فوق العاده و طراحی خاصی که دارد می‌تواند انتخابی مناسب برای منازل شما باشد.

شومینه های پرفروش و محبوب در سال ۱۴۰۱ 

  • شومینه گازی مشهد دوام مدل MD900

برند مشهد دوام از جمله گزینه‌ هایی به شمار می‌رود که هنگام بررسی پرفروش ترین بخاری های گازی سال ۱۴۰۱ می توانیم چند محصول از آن را بررسی کنیم. یکی دیگر از پرفروش ترین گزینه های موجود در بازار، شومینه گازی مشهد دوام مدل MD900 است. این بخاری گازسوز نیز با راندمان فوق العاده و طراحی خاصی که دارد می تواند به خوبی گرما بخش محیط باشد.

  • شومینه گازی مشهد دوام مدل MD750

شومینه گازی مشهد دوام مدل MD750 یک محصول با کیفیت ظاهری خاص است. فروش این بخاری گازی به واسطه رنگ زیبای آن افزایش یافته است. برای خرید بهترین بخاری طرح شومینه می توانید روی این محصول ارائه شده توسط مشهد دوام حساب ویژه‌ ای باز کنید.

برای خرید بهترین بخاری گازی می توانید از محصولات موجود در فروشگاه نیکاسان دیدن کنید. مجموعه نیکاسان به عنوان مرکز فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تلاش کرده است که نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کند.

 

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن