0سبد خرید
بخاری کارگاهی چی بخریم

بخاری کارگاهی یکی از محصولاتی است که در سالهای اخیر استفاده از آن رونق و رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و انواع متنوع آن به بازار وارد شده‌اند. با توجه به گستردگی بسیار بالای بخاری های کارگاهی یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که چه بخاری کارگاهی برای من مناسب تر است؟ در این مقاله قصد داریم به بخاری کارگاهی و مناسب ترین بخاری کارگاهی با توجه به نیاز شما بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با ما همراه باشید. 

تصمیم در مورد بخاری کارگاهی مناسب فضای شما

برای تصمیم گیری در مورد بخاری کارگاهی مناسب فضای شما باید موارد زیر در نظر گرفته شود: 

۱. ابعاد محیط: یکی از مهمترین مسائلی که برای استفاده از بخاری کارگاهی باید به آن پرداخته شود ابعاد محیط مورد نظر است. بدیهی است که هرچه ابعاد محیط بزرگتر باشد به بخاری هایی با توان بیشتر برای گرم کردن محیط نیاز است در برخی از موارد حتی با توجه به بزرگ بودن ابعاد محیط یک بخاری نمی تواند پاسخگو باشد و باید از دو یا سه بخاری برای محل مورد نظر استفاده کرد. 

۲. مسیرهای خروج گرما: اگر در محیط و فضای شما درز ها و مسیرهای خروج گرما زیاد باشد، به بخاری هایی با توان بالاتر و بیشتر برای کار نیاز است. اگر در کارگاه رفتار آمد زیاد است و در کارگاه همیشه باز است، گرمای زیادی از طریق در ها از بین می رود که باید با انتخاب بخاری صنعتی بزرگتر آن را جبران نمود. 

تصمیم در مورد بخاری کارگاهی مناسب فضای شما

۳. مورد مصرف: یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که باید در مورد بخاری کارگاهی به آن اشاره شود، موارد مصرف محصول است. برای مثال اگر برای محیط های کوچک از بخاری صنعتی استفاده می شود بخاری های گازی و گازوئیلی می تواند بهترین گزینه باشد اما برای مکان های بزرگ مانند مرغداری ها و غیره استفاده از بخاری تابشی مناسب تر است. 

۴. توان بخاری: اگر قرار است برای یک محیط کوچک از بخاری صنعتی استفاده شود حتماً باید توان بخاری متناسب با فضا باشد زیرا در صورتی که بخاری با توان بالاتری خریداری کنید مشکلات متعددی برای شما پیش می آید و به دلیل گرمای بیش از اندازه دائماً مجبور هستید بخاری را خاموش و روشن کنید که همین موضوع باعث پایین آمدن طول عمر بخاری می شود. 

تنوع انتخاب بخاری کارگاهی گازی، نفتی

علاوه بر موارد بالا یکی دیگر از مهمترین مسائلی که در مورد خرید بخاری کارگاهی باید به آن توجه فراوانی کرد سوخت مورد نیاز برای بخاری است. انواع مختلف بخاری کارگاهی ممکن است نیاز به سوخت گاز، نفت، برق، گازوئیل و غیره داشته باشد، بنابراین در مرحله اول باید دقت کنید که چه سوختی در منطقه شما در دسترس است. 

بخاری کارگاهی که از برق استفاده می کند معمولاً هزینه های جانبی زیادی در بر دارد برای مثال یکی از مهم‌ترین هزینه‌های آن این است که برای کار کردن با بخاری برقی به میزان بسیار زیادی برق نیاز است که باعث می‌شود قبض برق زیادی برای شما بیاید.‌ دومین مشکلی که در مورد بخاری برقی با آن روبرو هستیم این است که در صورت سوختن المنت های آن هزینه بسیار زیادی برای بازسازی و تعمیر المنت ها نیاز است.

تنوع انتخاب بخاری کارگاهی گازی، نفتی

بصورت کلی از بین تمامی بخاری هایی که با سوخت های مختلف کار میکنند بخاری گازی و بخاری گازوئیلی در رده‌های بالاتری قرار دارند و جزو پرفروش ترین انواع بخاری کارگاهی به شمار می روند. از جمله در اوایل پرفروش بودن بخاری گازی و گازوئیلی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • کم قیمت بودن سوخت ها: همانطور که می‌دانید قیمت سوخت هایی مانند گاز و گازوئیل پایین تر از سوخت نفت است. با توجه به این مورد استفاده از گاز و گازوئیل می تواند بهترین گزینه برای بخاری کارگاهی باشد.
  • کم مصرف بودن: یکی دیگر از دلایل استفاده از بخاری صنعتی گاز و گازوئیلی این است که این محصولات مقدار زیادی سوخت مصرف نمی کنند. به صورت کلی مصرف سوخت آنها به اندازه پایین است که استفاده از آنها از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است. 
  • ایجاد گرمای مناسب: بخاری گازی و گازوئیلی اگر در ابعاد و اندازه های متفاوت انتخاب شود می تواند ایجاد گرمای بسیار مناسبی داشته باشد و حتی یکی از آنها برای گرم کردن فضای بزرگ کاملاً مناسب است. برای خرید و مشاهده قیمت بخاری کارگاهی بصورت آنلاین یا حضوری، می‌ توانید از طریق مجموعه نیکاسان ، بهترین و بزرگترین مرکز فروش بخاری کارگاهی اقدام کنید.
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن