0سبد خرید
تعمیر بخاری کارگاهی [مشکلات رایج در تعمیر بخاری کارگاهی]

بخاری‌های کارگاهی از جمله تجهیزات گرمایشی است که این روزها از انبارها خارج می‌شوند. در این مقاله نیکاسان قصد داریم شما را با مشکلات راج در تعمیر بخاری کارگاهی و دیگر تجهیزات گرمایشی آشنا کنیم. شما عزیزان می‌توانید قطعات موردنیاز این بخاری‌ها را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از نیکاسان تهیه کنید؛ کافی است با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. ترموستات یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر بخاری، چه بخاری‌های خانگی و چه بخاری‌های کارگاهی به شمار می‌رود. خرابی ترموستات یکی از شایع‌ترین مشکلات بخاری‌های کارگاهی و غیر کارگاهی است. وظیفه اصلی این قسمت، مشخص کردن دمای موردنیاز شما و خاموش کردن بخاری پس از آن است. به طور معمول نگهداری درست هیتر و دیگر دستگاه‌های گرمایشی موجب عملکرد درست این قطعه می‌شود.
اما زمانی که ترموستات خراب می‌شود، باید به یک کارشناس تعمیر دستگاه‌های سرمایشی گرمایشی مراجعه کنید. همچنین توصیه می‌شود همیشه ترموستات یک درجه بیشتر از دمای موردنیاز شما باشد. سیستم کنترل جرقه یا پیلوت از دیگر قسمت‌های سیستم‌های سرمایشی گرمایشی است که باید کار خود را به خوبی انجام دهد. در بسیاری از سیستم‌های گرمایشی همچون هیترها، این قسمت مسئول تعمین گرمای موردنیاز شماست. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در صورت سالم بودن سیستم کنترل جرقه ایجاد شود، عدم دریافت گرما از دستگاه‌هایی همچون هیتر است. در این صورت باید به دنبال مشکل در ترموستات، انشعاب گاز یا منبع انرژی که در اختیار دارید بگردید.

 آشنایی با مشکلات رایج بخاری‌های کارگاهی

آشنایی با مشکلات رایج بخاری‌های کارگاهی

رسوب گرفتن فیلترها دلیل بسیاری از مشکلات بخاری‌های کارگاهی به شمار می‌رود. اگر بخاری شما به خوبی گرما نمی‌دهد، هنگام کار خاموش می‌شود، یا روشن کردن آن سخت است؛ ممکن است مشکل مربوط به فیلتر‌ها باشد. از این رو توصیه کلی ما این است که پیش از شروع زمستان، تمام قسمت‌های داخلی بخاری را خوب بشویید. البته تمام این مشکلات ممکن است دلایل دیگری هم داشته باشند. برای مثال در صورتی که گرمای کافی از دستگاه گرمایشی خود دریافت نمی‌کنید، می‌تواند مشکل از توان حرارتی دستگاه باشد. در مقالات دیگری نیکاسان درباره نکات خرید بخاری کارگاهی مفصل صحبت کردیم. اما در صورتی که توان حرارتی دستگاه کمتر از مساحت اتاق باشد، ممکن است دستگاه نتواند گرمای کافی در اختیار شما بگذارد.
به طور کلی بهتر است تمام تنظیمات بخاری را پیش از شروع زمستان برسی کنید. تنظیم بودن ترموستات و دیگر قسمت‌ها نه تنها از بروز مشکلات جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند مشکلات ناشی از فرسودگی را نیز کاهش دهد. صداها نشان دهنده عملکرد نادرست یکی از قسمت‌های بخاری کارگاهی شماست. البته این دستگاه‌ها به طور معمول نیز صداهایی از خود تولید می‌کنند. اما اگر این صداها تازه و یا غیر معمول باشند، باید کمی نگران شوید. چراکه نشان دهنده خرابی یکی از قسمت‌های درون بخاری کارگاهی است. سیم‌ها و قطع کننده‌ها از جمله قطعاتی هستند که نباید بیش از اندازه گرم شوند. درباره این مشکل نباید چندان نگران باشید. چرا که درباره سیم‌ها ممکن است مشکل از فرسوده شدن سیم باشد. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره مرکز فروش بخاری کارگاهی را بخوانید.
مشکلات رایج بخاری‌های کارگاهی

مشکلات رایج بخاری‌های کارگاهی

همچنین ممکن است اتصال بین سه شاخه و پریز شل شده باشد. درباره قطع کننده‌ها نیز ممکن است مشکل تنها مربوط به خروج بیش از اندازه بار از دستگاه باشد. در این صورت تنها لازم است فیوز را تعویض کنید. یکی دیگر از مشکلات رایج، روشن نشدن این دستگاه هاست. بسته به اینکه از بخاری، گرماتاب یا دیگر دستگاه‌های گرمایشی استفاده می‌کنید، این مشکل دلایل متفاوتی خواهد داشت. با این حال به طور کلی اگر دستگاه شما برقی است، باید اتصالات برقی آن را برسی کنید. گام بعدی برسی سیم هاست.
خرید قطعات تعمیر دستگاه‌های گرمایشی شاید از خرید خود این دستگاه‌ها مهم‌تر باشد. چراکه اگر به قطعات اصل و با کیفیت دسترسی داشته باشید، می‌توانید نگران خراب شدن دوباره آن قطعه و به طبع قطعات دیگر نباشید. خرید قطعات بی‌کیفیت مشکلات بسیاری برای دستگاه و کارگاه شما به همراه خواهد داشت. حتی درباره دستگاه‌های گرمایشی ممکن است امنیت شما به خطر بیفتد. در این راستا توصیه ما این است که از مکان‌هایی خرید کنید که امتحان خود را پس داده اند. نیکاسان یکی از شرکت‌هایی است که امتحان خود را طی ۱۹ سال سابقه‌‌ای که دارد، پس داده است. از این رو این قطعات را با بهترین کیفیت می‌توانید از نیکاسان تهیه کنید. کافی است سری به سایت و کارشناسان این مجموعه بزنید. پیشنهاد می شود جهت خرید و مشاهده قیمت بخاری کارگاهی کلیک کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن