0سبد خرید
بخاری صنعتی سقفی

در بعضی از کارگاه های تولیدی و موارد صنعتی دیگر فضای مورد استفاده کوچک است و به همین دلیل امکان استفاده از بخاری صنعتی ایستاده وجود ندارد در اینگونه موارد بخاری صنعتی سقفی بهترین گزینه برای استفاده است. بخاری صنعتی سقفی همانطور که از نامش پیداست روی سقف نصب می شود و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در توان های مختلف در بازار وجود دارد و افراد مختلف می توانند با توجه به بزرگی و کوچکی محل استفاده توان های کم و یا زیاد این محصول را خریداری نمایند. در این مقاله قصد داریم به بخاری صنعتی سقفی و موضوعاتی درباره آن بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در این مقاله با نیکاسان همراه باشید.

هیتر صنعتی سقفی برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟

امروزه استفاده از هیتر صنعتی سقفی برای موارد مختلف کاربرد دارد که برخی از آنها از موارد زیر هستند:
مساجد: یکی از مهمترین مکان هایی که در آن از هیتر صنعتی سقفی استفاده می شود مساجد هستند. شاید تا به حال دقت کرده باشید که سقف مساجد بسیار بلند است و در صورت استفاده از بخاری در داخل مسجد تنها نقطه کمی از مسجد گرم می شود به همین دلیل استفاده از هیتر سقفی صنعتی در مساجد بهترین گزینه است.

هیتر صنعتی سقفی برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟

گلخانه ها: در گلخانه ها باید دمای هوا در تمامی نقاط یکسان باشد در فصولی مانند فصل زمستان که هوا بسیار سرد است گلهایی که در برابر سرما مقاومت چندان زیادی ندارند و به راحتی مقاومت خود را از دست می‌دهند و خشک می شوند به همین دلیل استفاده از هیتر سقفی صنعتی یکی از گزینه‌های مناسب برای گلخانه ها است که می‌تواند گلخانه را در تمامی نقاط با یک دما نگه دارد و از رسیدن حرارت مستقیم به گل ها جلوگیری می کند.
ورزشگاه ها و باشگاه ها: در مکان‌هایی مانند ورزشگاه ها اگر هیتر ایستاده استفاده شود ممکن است کودکان به اینکه نزدیک بشوند و تنظیمات آن را تغییر بدهند و مشکلاتی برای این محصول به وجود بیاورند به همین دلیل برای این گونه مکان ها باید از گرم کننده هایی استفاده شود که در دسترس عموم قرار نگرفته باشند در این گونه موارد استفاده از هیتر صنعتی سقفی بهترین گزینه است.
بانک ها و ادارات: در مکان‌هایی مانند بانک ها و ادارات خصوصی و دولتی با توجه به اینکه کم بودن میزان مصرف انرژی محصولی که از آن برای گرم کردن محیط استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده از هیتر صنعتی یکی از گزینه‌های مناسب برای این مکان هاست.

انواع بخاری صنعتی سقفی

انواع بخاری صنعتی سقفی

بخاری صنعتی سقفی دارای دو نوع کلی است:
۱.‌ نوع گازی: این محصول همانطور که از نامش پیداست برای گرم کردن محیط از گاز استفاده می کند. با توجه به اینکه گاز یکی از سوخت های نسبتاً کم خرج و ارزان قیمت است، انواع بخاری صنعتی سقفی گازی مشتریان زیادی را در بازار به خود اختصاص می‌دهند.
۲. نوع برقی: یکی دیگر از انواع بخاری صنعتی سقفی را می توان نوع برقی آن دانست. برای انواع بخاری برقی به هیچ عنوان نیازی به استفاده از برق سه فاز نیست و می‌توان آن را با برق تک فاز مجهز نمود. یکی از مشکلاتی که در مورد این نوع بخاری ها با آن روبرو هستیم مصرف نسبتاً بالای برق است که می‌تواند هزینه‌های جانبی مختلفی برای مکانی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، به وجود بیاورد.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن