0سبد خرید

انواع بخاری های نفتی کارگاهی یکی از محبوب ترین انواع بخاری ها هستند که برای استفاده در محیط های بزرگ و وسیع مناسب اند. این بخاری ها می توانند فضای بزرگی را با کمترین میزان مصرف سوخت گرم نگه دارند و به همین دلیل صاحبان بسیاری از کارخانه ها، تولیدی ها، سالن ها، گلخانه ها، مجموعه های ورزشی و ... برای گرم نگه داشتن محیط فعالیت شان از این بخاری ها استفاده می کنند. برندهای مختلفی بخاری های نفتی کارگاهی را تولید می کنند، چند برند خاص و منحصر به فرد هستند که از محبوبیت بیشتری نزد مشتریان برخوردارند. این برندها با تولید بخاری هایی با مشعل مناسب، بدنه مقاوم و کیفیت عالی که از انرژی بسیاری کمی استفاده می کنند، نام خود را بر سر زبان ها جاری کردند. با خرید بخاری از این برندها مطمئن باشید که تا مدت ها بدون هیچ مشکلی می توانید گرمایش یک محیط و محوطه وسیع را گرم نگه دارید. بخاری های نفتی در مقایسه با سایر بخاری ها از کیفیت خوبی برخوردارند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری تولیدکنندگان و برندهای داخلی قرار گرفتند.

 بخاری نفتی کارگاهی انرژی

بخاری نفتی کارگاهی انرژی

اولین برندی که می خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، برند انرژی است که بخاری نفتی های از آن کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. این برند از سال 1348 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی آغاز کرد و حالا به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های تولید بخاری کارگاهی در سطح کشور فعالیت می کند. مجموعه انرژی با تلاش و پشتکار فراوان موفق شدند تا بخاریی هایی تولید کنندگان که مطابق با استانداردهای جهانی هستند. این بخاری ها مشعلی دانرد که تمام انرژی را تبدیل به گرما می کنند. ساختار بخاری های انرژی به گونه ای است که که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.
بدنه مقاوم بخاری های انرژی باعث می شود که تا مدت ها پوسیده نشوند و مشکلات این چنینی برایشان پیش نیاید. طول عمر بالا، کیفیت عالی و گرما دهی مناسب از دیگر ویژگی های بخاری نفتی کارگاهی برند انرژی است.

بخاری نفتی کارگاهی مهیاسان

بخاری نفتی کارگاهی مهیاسان

مهیاسان را نیز می توان به عنوان برند پیشتاز دیگری در زمینه تولید بخاری نفتی کارگاهی به شمار آورد که از نسبت به برند انرژی جوان تر است اما محصولاتی با کیفیت عالی تولید می کند. این مجموعه از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان به بعد انواع سیستم های حرارتی پیشرفته را تولید و روانه بازار کرد. این مجموعه در استان اصفهان فعالیت می کند و محصولات آن با ارتقا سطح کیفی، هم ردیف با بسیاری از محصولات برندهای با کیفیت هستند.
مهیاسان در تلاش است تا تمام سیستم های گرمایشی خود را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید کند تا بتواند رضایت مشتریان خود را به همراه بیاورد. این شرکت در جهت تولید بهترین بخاری های نفتی کارگاهی سعی می کند از با کیفیت ترین مواد و متریال نیز استفاده کند. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره مرکز فروش بخاری کارگاهی را بخوانید.

بخاری نفتی کارگاهی پلار

بخاری نفتی کارگاهی پلار

در بین برندهایی که معرفی کردیم، برند پلار قدیمی ترین برند است که از سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این برند نیز جزو با کیفیت ترین محصولات در کشور ایران هستند. برند پلار برند محبوب و مردمی است و بیشتر تولیدکنندگان و صاحبان محوطه های بزرگ که نیاز به بخاری کارگاهی دارند، از محصولات این برند برای گرمایش محیط شان استفاده می کنند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می دهند. برند پلار با استفاده از فناوری های جدید و عملکردی مبتنی بر استانداردهای تولیدی، سعی می کند همواره محصولاتی با کیفیت عالی و دوام و ماندگاری بالا تولید کند. این برند بیشتر از نیم قرن در زمینه تولید انواع وسایل گرمایشی فعالیت می کند و حالا با استفاده از تجربیات خود بخاری هایی با کیفیت فوق العاده مناسب و عالی تولید می کنید.
نیکاسان مجموعه ای است که در زمینه عرضه و فروش انواع بخاری های نفتی کارگاهی انرژی، مهیاسان و پلار فعالیت می کند. شما می توانید محصولات دیگر برندهای محبوب را در وب سایت این مجموعه مشاهده کنید. مجموعه نیکاسان در تلاش است تا با عرضه بخاری های کارگاهی با کیفیت بتواند مردم از مشکلات خرید حضوری راحت کند و در سریع ترین زمان محصولاتی فوق العاده عالی و باکیفیت را به دست آن ها برساند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید بخاری نفتی کارگاهی از برندهای محبوب می توانید با کارشناسان مجموعه نیکاسان تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن