0سبد خرید
خریدار چیلر

چیلر محصولی است که برای خنک کردن و مطبوع کردن هوا و دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در برندهای مختلفی در بازار موجود است. خریدار چیلر در واقع فردی است که این محصول را برای موارد صنعتی خریداری می‌کند و در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی قرار می‌دهد. به صورت کلی علاوه بر موارد صنعتی چیلر می‌تواند برای موارد خانگی نیز کاربردهای زیادی داشته باشد و مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم به خریدار چیلر و افرادی که چیلر را خریداری می‌کنند بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

خریداران چیلر چه کسانی هستند؟

به صورت کلی افراد مختلفی می‌توانند نسبت به خرید چیلر در انواع متفاوت اقدام نمایند. برخی از خریداران چیلر موارد زیر هستند:
کارخانه داران: یکی از مهم ترین گروه هایی که نسبت به خرید چیلر در انواع متنوع اقدام می کنند صاحبان کارخانه هستند. کارخانه‌داران در اکثر موارد برای خنک کردن دستگاه های موجود در کارخانه از چیلر استفاده می کنند. با این روش هم گرمای ناشی از دستگاه تا حدود زیادی خنثی می شود و هم دستگاه طول عمر بالا تر و بیشتری پیدا می کند.

خریداران چیلر چه کسانی هستند؟
صاحبان کارگاه ها: یکی دیگر از عمده خریداران چیلر صاحبان کارگاه ها هستند. در کارگاه های تولیدی نیروی تولیدی بسیار زیادی فعالیت و کار می کند. کار و فعالیت نیروهای تولیدی باعث بروز گرما در کارخانه و کارگاه و از بین رفتن دمای مطبوع هوا می شود. صاحبان کارگاه برای جلوگیری از این موضوع از انواع مختلف چیلر برای خنک کردن هوا استفاده می کنند.
مدیران ساختمان: در ساختمان های بلند تجاری و مسکونی استفاده از چیلرهای مختلف رونق و رواج بسیار زیادی دارد. در برخی از موارد به دلیل هزینه‌های کمتر استفاده از چیلر نسبت به سایر انواع خنک کننده های هوا، مدیران ساختمان انواع مختلف چیلر را برای ساختمان ها خریداری می‌کنند و به وسیله آن هوا را خنک و مطبوع می کنند. امروزه استفاده از چیلر برای منزل مسکونی رواج یافته است.
دولت: دولت را می توان یکی دیگر از خریداران چیلر صنعتی دانست. در بسیاری از موارد برای موارد دولتی و مکان های عمومی استفاده از انواع مختلف چیلر رونق و رواج بسیار زیادی دارد. برای مثال مساجد، مدارس و غیره را می توان از جمله استفاده کننده های چیلر دانست.
واسطه ها: واسطه ها را می توان یکی دیگر از خریداران چیلر دانست. واسطه ها در برخی از موارد چیلر نو را خریداری می‌کنند و آن را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند اما در اکثر موارد واسطه‌ها خریداران چیلر دست دوم و یا چیلر استوک هستند و این محصولات را خرید و فروش می کنند.

خرید و فروش چیلر

خرید و فروش چیلر

با توجه به خریدارانی که در بالا به آن اشاره شد حتما تا کنون متوجه شده‌اید که بازار خرید چیلر رونق و رواج بسیار زیادی دارد و خریداران مختلفی در این بازار اقدام به خرید محصولات می نمایند. به صورت کلی خرید و فروش چیلر در سه نوع انجام می شود:
خرید و فروش چیلر نو: در این روش کارخانه ها کارگاه های تولیدی و ساختمان های مسکونی و تجاری چیلر نو را خرید و فروش می‌کنند. چیلر همانطور که از نامش پیداست به محصول گفته می شود که قبلاً به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نگرفته است و خریداران می توانند آن را با ضمانت نامه و گارانتی خریداری نمایند.
خرید و فروش چیلر استوک: چیلر استوک به نوعی از چیلر گفته می شود که در بازارهای خارجی و داخل کشور ایران فرستاده می شود. چیلر ممکن است برای مدت زمان کوتاهی در کشورهای خارجی مورد استفاده قرار گرفته باشد، اما کیفیت آن و قطعات آن تا حدود زیادی بالاست. به دلیل قیمت پایین تر چیلر استوک و کیفیت مناسب آن این محصول در بازار خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. در هنگام خرید چیلر استوپ دقت به نکاتی ضروری است تا محصول با کیفیت بالا و بدون مشکل خریداری شود، به علاوه این محصول دارای ضمانت نامه و گارانتی نیست.
خرید و فروش چیلر دست دوم: به دلیل قیمت مناسب انواع مختلف چیلر دست دوم خرید و فروش انواع دست دوم این محصول مشتریان زیادی را در بازار به خود اختصاص می دهد. افرادی که به دنبال خرید چیلر با قیمت مناسب هستند در اکثر موارد چیلر دست دوم را خریداری می کنند. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد خرید و فروش چیلر دست دوم باید به آن اشاره کرد این است که خرید این محصول هیچگونه ضمانت نامه و گارانتی ندارد به همین دلیل در صورت خرابی محصول امکان مرجوع نمودن آن یا تعمیر آن به صورت کامل وجود نخواهد داشت.

خرید و فروش چیلر
در برخی از موارد چیلر به گونه ای است که امکان استفاده از آن در کارگاه های تولیدی بزرگ وجود ندارد به همین دلیل کارگاه های تولیدی با توجه به بالا بودن استهلاک محصول آن را به کارگاه های تولیدی کوچک تر که می توانند از این محصول استفاده کنند می فروشند. در برخی از موارد حتی چیلر دست دوم دیگر قابلیت استفاده ندارد و خرید و فروش آن تنها به منظور فروش قطعات موجود در آن و قطعات سالم است.
با توجه به مواردی که در بالا به آنها پرداختیم متوجه شدیم که خرید و فروش چیلر در انواع متنوعی انجام می پذیرد، اما بهترین نوع خرید و فروش چیلر کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خرید و فروش چیلر نو و چیلر استوک بسیار مناسب تر از خرید و فروش انواع مختلف چیلر دست دوم است، زیرا کیفیت چیلر نو و چیلر استوک تا حدود زیادی بالاتر است.
سایت اینترنتی نیکاسان به عنوان یکی از مراجع خرید و فروش انواع مختلف چیلر چون چیلر رومیزی در برندهای متفاوت آماده خدمت رسانی به مشتریان است و محصولات مختلفی را به دست مصرف کنندگان می رساند و در صورت نیاز افراد می‌توانند چیلرهای دست دوم خود را به ما بفروشند. بهترین چیلر صنعتی را از فروشگاه نیکاسان بخرید. نیکاسان بهترین فروشنده چیلر در ایران است. برای ثبت سفارش و خرید چیلر می توانید هم اکنون از طریق سایت اینترنتی ما مدل های مختلف این محصول را مشاهده نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول کنید. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن