0سبد خرید
بهترین چیلر صنعتی

چیلر صنعتی یکی از محصولات مورد استفاده در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی است که به منظور مطبوع سازی هوا مورد استفاده قرار می گیرد. چیلر صنعتی در انواع مختلف جذبی و تراکمی تولید و روانه بازار می شود و انواع متفاوت آن دارای مصارف مربوط به خود هستند. با توجه به گسترده بودن انواع مختلف چیلر صنعتی در هنگام خرید این محصول یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن مشتریان را به خود مشغول می کند این است که بهترین چیلر صنعتی کدام است؟ در این مقاله قصد داریم به بهترین چیلر صنعتی بپردازیم به همین دلیل برای معرفی بهترین چیلر صنعتی در ابتدا انواع مختلف چیلر را به شما معرفی می کنیم و سپس بهترین نوع را معرفی می کنیم.

 

بهترین چیلر صنعتی کدام است؟

برای پاسخ به سوال بالا در ابتدا به انواع مختلف چیلر می پردازیم:

  • چیلر صنعتی با کمپرسور اسکرو: چیلر صنعتی با کمپرسور اسکرو یکی از انواع چیلر های صنعتی هوا خنک است که همانطور که از نامش پیداست با استفاده از نیروی هوا کار می کند و برای خنک کردن دستگاه ها به هیچ عنوان به آب نیاز ندارد. از این محصول در اکثر موارد برای ساختمان های بلند مسکونی و یا تجاری استفاده می شود. این محصول حتما باید در مکان های آزاد مانند کف حیاط و یا بالای پشت بام نصب شود و به هیچ عنوان نمی توان آن را در فضاهای دیگر قرار داد. یکی از مهمترین مزایای انواع مختلف این محصول این است که این محصولات به صورت کلی جای زیادی اشغال نمی کنند و به همین دلیل برای استفاده در موارد مسکونی نیز مناسب اند.

بهترین چیلر صنعتی کدام است؟

  • چیلر صنعتی با کمپرسور اسکرال: این محصول یکی دیگر از انواع چیلرهای هواخنک است که برای استفاده از آن به هیچ عنوان به آب و فشار مستقیم آب نیازی نداریم. تنها تفاوت این محصول با انواع مختلف چیلر صنعتی با کمپرسور اسکرو این است که در اکثر موارد کمپرسور اسکرال برای مکان هایی که نیاز به خنکی بیش از اندازه نیست مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا این محصول قدرت خنک کنندگی زیادی ندارد.
  • چیلر صنعتی با کمپرسور سانتریفیوژ: این محصول همانطور که از نامش پیداست به صورت سانتریفیوژ و یا با استفاده از نیروی گریز از مرکز کار می کند. برخلاف دو موردی که در بالا به آنها اشاره شد چیلر صنعتی با کمپرسور سانتریفیوژ نیازمند به آب است و با استفاده از نیروی آب دما را خنک می کند. یکی از مهمترین مزایای که در مورد انواع مختلف چیلر با کمپرسور سانتریفیوژ با آن روبرو هستیم، راندمان بسیار بالای این محصول است، اما در برخی از موارد این مزیت می‌تواند به عنوان یک عیب نیز در نظر گرفته شود، زیرا باعث می‌شود این محصول برای مکان هایی که نیاز به میزان خنکی کم است، مناسب نباشد.
  • چیلر صنعتی با کمپرسور رفت و برگشتی یا سیلندر پیستونی: این محصول در دو نوع هوا خنک و آب خنک تولید و روانه بازار شده است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این محصول این است که چیلر صنعتی با کمپرسور رفت و برگشتی میزان نیروی زیادی نمی خواهد و به همین دلیل برای صرفه جویی در مصرف برق بسیار مناسب است. مهمترین عیبی که در انواع مختلف این محصولات با آن روبرو هستیم این است که این محصولات ارتعاشات زیادی دارند و در نتیجه صدای زیادی تولید می کنند.

بهترین چیلر صنعتی کدام است؟

بهترین نوع چیلر صنعتی کدام است؟

بعد از پرداختن به انواع مختلف چیلر صنعتی نوبت به پاسخ به این سوال می رسد که بهترین نوع چیلر صنعتی کدام است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت در ابتدا باید توجه داشته باشید که چیلر صنعتی هوا خنک به عنوان بهترین نوع چیلر صنعتی شناخته می شود، زیرا:

  • این نوع چیلر میزان مصرف انرژی بسیار کمی دارد.
  • این محصول به هیچ عنوان نیازی به آب ندارد و با توجه به کم آبی در کشور ایران استفاده از آن کاملا معقول و منطقی است.
  • این محصول می‌تواند در تمامی مناطق با آب و هوا های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
  • این محصول وزن بسیار کمی دارد و به علاوه فضای زیادی را اشغال نمی کند.
  • لوله کشی این محصول کاملاً سبک و کاربردی است.
  • هزینه های نگهداری و سرویس این محصول تا حدود زیادی پایین تر است.

بهترین نوع چیلر صنعتی کدام است؟

بعد از پرداختن به موارد بالا نکته ای که باید به آن توجه شود این است که برای چه مواردی قرار است از چیلر صنعتی استفاده شود؟ برای مثال:

  • اگر قرار است برای خنک کردن ساختمان های بلند تجاری و مسکونی از چیلر صنعتی استفاده شود، انواع چیلر صنعتی با کمپرسور اسکرو بهترین گزینه هستند.
  • اگر مکانی نیاز به خنک کنندگی بسیار بالا داشته باشد چیلر صنعتی با کمپرسور سانتریفیوژی بهترین گزینه است.
  • اگر مکانی نیاز به خنک کنندگی کم داشته باشد چیلر صنعتی با کمپرسور اسکرال بهترین گزینه است.

با توجه به موارد بالا فهمیدیم که بهترین چیلر صنعتی تنها با توجه به نوع مصرف و موارد مصرف تعیین می شود به همین دلیل بهترین راهکار برای تعیین بهترین چیلر صنعتی این است که موارد استفاده خود را در نظر بگیرید و سپس بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.
سایت اینترنتی نیکاسان به عنوان مرجع فروش چیلر صنعتی و چیلر برای منزل مسکونی است. نیکاسان با ارائه محصولات با کیفیت بسیار بالا، بهترین فروشنده چیلر در ایران است. در این سایت اینترنتی محصولات در برندهای مختلف و با توان های گرمایی و سرمایی متفاوت قرار داده شده اند، به همین دلیل مشتریان مختلفی که برای خرید محصول مورد نظر خود به این سایت اینترنتی مراجعه می‌کنند، می‌توانند با توجه به سلیقه و نظر خود انواع مختلف چیلرها را خریداری کنند.

 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول بهترین چیلر صنعتی

برای خرید بهترین چیلر صنعتی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
برای خرید چیلر صنعتی باید بار گرمایی فرآیند تعیین شود و سپس چیلر انتخاب شود تا بتواند در فرآیند بهترین کارایی را داشه باشد. علاوه بر این باید نوع کاربری چیلر نیز باید تعیین شود.
بهترین چیلر صنعتی را از کجا می توان خرید؟
بهترین چیلر صنعتی را از فروشگاه نیکاسان می توان خرید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده بهترین چیلر صنعتی با قیمتی مناسب است.
ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن