0سبد خرید
بخاری شومینه ای بهتر است یا معمولی

با نزدیک شدن به فصل سرما از جمله مهمترین اقدامات برای هر خانه، انتخاب سیستم های گرمایشی مناسب است؛ در این مقاله سعی داریم ویژگی های بخاری شومینه ای و معمولی را برشماریم و در انتخاب گزینه بهتر به شما کمک کنیم. در میان انواع بخاری ها، امروزه بخاری های معمولی به علت قیمت نسبتا مناسبشان مورد اقبال بیشتری قرار گرفته اند اما از جمله معضلات این نوع بخاری ها سیاه کردن دیوار و وسایلی است که اطراف آن قرار می گیرد؛ از این رو برخی به استفاده از بخاری های شومینه ای روی آورده اند.

انواع مختلف بخاری های شومینه ای در بازار

بخاری های شومینه ای انواع مختلفی دارند؛ از جمله:

  • بخاری برقی شومینه ای
  • بخاری گازی شومینه ای

انواع مختلف بخاری های شومینه ای در بازار

بررسی ویژگی های بخاری برقی شومینه ای

بخاری برقی شومینه ای در مقایسه با بخاری های معمولی مقرون به صرفه تر در زمینه هزینه‌ ها و همینطور مصرف انرژی است. همچنین استفاده از بخاری های برقی شومینه ای، نمای زیبایی در خانه ها به ارمغان می آورد. از دیگر مزایای بخاری برقی شومینه ای در مقایسه با شومینه های گازسوز یا بخاری های معمولی این است که شما با استفاده از این نوع شومینه ها از سوزانده شدن منابع طبیعی و انتشار گازهای سمی در جو جلوگیری کرده و به محیط زیست خود کمک می کنید. محلول های گرمایش شومینه برقی نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه یک بخاری برقی شومینه ای تضمین می کند که انرژی بسیار کمی از بین می رود، زیرا مستقیماً به یک منبع گرمایی کارآمد تبدیل می شود و در نتیجه‌ بیشترین میزان بهره وری را در مقایسه با سایر بخاری ها دارد. بخاری برقی شومینه ای با استفاده از دستگاه تهویه مناسب، گرما را در سرتاسر خانه پخش می‌ کند و برخلاف سایر بخاری ها نیازی به نصب دودکش ندارد. یک شومینه معمولی به برنامه ریزی و ساخت فوق العاده ای نیاز دارد تا به ظاهر دلخواه برسید اما در مقابل، شومینه ی برقی یک راه حل بدون دردسر و با مراحل نصب آسان و بی خطر است.
بخاری برقی شومینه ای دیواری یکی از انواع بخاری شومینه ای است؛ این بخاری راهی ارزان برای تأمین گرمای محیط است و همچنین، بخاری های برقی شومینه ای دیواری جذابیت بصری بیشتری را ایجاد می کنند و بدون اینکه خطر واژگونی، آتش سوزی ناخواسته و سوختگی وجود داشته باشد به هر اتاق ظرافت می بخشد.
شومینه های برقی امروزی نه تنها در اندازه ها و طرح های متنوعی وجود دارند، بلکه در قابلیت های مختلف گرمایش نیز موجود هستند. شومینه های برقی همچنین می توانند اتاق را سریع تر و کارآمدتر از شومینه های چوبی گرم کنند و استفاده از آنها بی خطر است. این بخاری های مقرون به صرفه یکی از کارآمدترین روش های گرمایش اتاق نیز هستند که باعث کاهش هزینه های انرژی می شوند.
نتیجه نهایی اینکه اگرچه بخاری های معمولی امروزه رواج بیشتری دارند اما در تمامی فاکتورها عملکرد ضعیف تری نسبت به بخاری برقی های شومینه ای داشته اند بنابراین اگر شما از جمله کسانی هستید که به دنبال یک وسیله گرمایشی مناسب برای منزل خود می گردید می توانید با خیال راحت بخاری شومینه ای را از نیکاسان بخرید. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده انواع بخاری چون بخاری صنعتی، بخاری کارگاهی،بخاری شومینه ای و... است. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن