0سبد خرید
بهترین آبگرمکن دیواری خارجی

با توجه به اینکه در کشور ما انواع آبگرمکن های ایرانی با کیفیت های مطلوبی به تولید می رسند اما بازار فروش انواع آبگرمکن خارجی نیز بسیار پر رونق است. افرادی که قصد خرید آبگرمکن دارند معمولا بین خرید نمونه های ایرانی و یا خارجی تردید دارند. برای یک خرید مطمئن لازم است که قبل از خرید حتما درباره مزایا و ویژگی های یک آبگرمکن به خوبی تحقیق کنید تا یک محصول مناسب و با کیفیت را تهیه کنید.
آبگرمکن های خارجی که در بازار ایران وجود دارند تقریبا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند اما برخی از این آبگرمکن ها دارای قیمت بالایی هستند که ممکن است برای خریدار سنگین باشند. آبگرمکن خارجی به دلیل اینکه با ارز خریداری می شوند دارای قیمت بالاتری هستند. خارجی بودن یک آبگرمکن نمی تواند دلیل بر کیفیت بالا و مرغوبیت این محصول باشد زیرا نمونه های بی کیفیت آبگرمکن های خارجی نیز وجود دارند به همین دلیل باید قبل از خریدن آبگرمکن خارجی حتما نمونه های موجود در بازار را از نظر کارآیی و ویژگی هایی که دارند با یکدیگر مقایسه کرد و این محصولات را از نمایندگی های معتبر خریداری کرد.

آبگرمکن برقی دیواری خارجی چی پیشنهاد می کنید؟

آبگرمکن برقی دیواری خارجی چی پیشنهاد می کنید؟

در انتخاب نوع آبگرمکن خارجی باید به چند نکته دقت داشته داشته باشید:

  • در انتخاب آبگرمکن های خارجی حتما به برند مورد نظر توجه داشت باشید. برند های متفرقه ممکن است دارای قطعات فیک و بی کیفیت باشند.
  • حجم مخزن آبگرمکن را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید تا در مصرف آب و انرژی صرفه جویی شود.
  • هر نوع آبگرمکن خارجی حتما باید دارای ضمانت نامه اصل کالا باشد. از خرید هر نوع آبگرمکن خارجی بدون ضمانت نامه خودداری کنید.
  • آبگرمکن های خارجی دیواری معمولا به صورت برقی تولید می شوند. به نوع سوخت و برچسب انرژی این محصول دقت نمایید.
  • بسیاری از آبگرمکن های خارجی دارای حسگر های دود و حرارت هستند و به این صورت از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کنند.
  • حتما باید آبگرمکن های خارجی را از نمایندگی های فروش معتبر تهیه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی به آن ها مراجعه کنید.

اگر برای خرید آبگرمکن های خارجی با کیفیت دچار تردید هستید می توانید یک فروشگاه عرضه کننده این محصول را پیدا کنید و در آن فروشگاه محصولات مورد نظر خود را جست و جو کنید. فروشگاه های معتبر می توانند تضمین کننده محصولات ارائه دهنده خود باشند.

معرفی انواع مدل های آبگرمکن خارجی

معرفی انواع مدل های آبگرمکن خارجی

نوع آبگرمکن های دیواری معمولا بر حسب منطقه آب و هوایی انتخاب می شود به همین دلیل انتخاب آبگرمکن های خارجی نسبت به انتخاب آبگرمکن ایرانی دشوار تر است. از جمله آبگرمکن های مطرح خارجی که در بازار ایران وجود دارند می توان به آبگرمکن بوش و آریسنون اشاره نمود. آبگرمکن هایی که به تازگی از ترکیه به کشور ما وارد می شوند نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. از جمله این آبگرمکن ها می توان به برند فاکیر اشاره نمود.
هر کدام از نمونه های معرفی شده خارجی دارای مدل های متفاوتی هستند. این مدل ها بسته به ظرفیت و سایر ویژگی هایی که یک آبگرمکن دارد طبقه بندی می شوند. در خرید آبگرمکن های ساخت خارج باید به برند سازنده و سایر ویژگی ها مانند سوخت در دسترس آن اشاره نمود. فضایی که برای نصب آبگرمکن در نظر دارید اندازه و سایز آبگرمکن دیواری را تعیین می کند. ظرفیت آبگرمکن های دیواری باید بر اساس میزان آب گرمی که تعداد نفرات در طول روز به آن نیاز دارند انتخاب شود. علاوه بر آبگرمکن هایی با برند خارجی نمونه های بسیار با کیفیتی از آبگرمکن ایرانی نیز در بازار وجود دارند که می توان با آسودگی خاطر، آن ها را تهیه نمود.
فروشگاه اینترنتی نیکاسان از برترین و معتبر ترین انواع آبگرمکن های دیواری ایرانی و خارجی با کیفیت است. انواع آبگرمکن خورشیدی، آبگرمکن دیواری، آبگرمکن برقی، آبگرمکن ایستاده و... از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در سایت نیکاسان مشاهده کنید. قیمت آبگرمکن ایستاده، آبگرمکن برقی، خورشیدی و ... را در سایت نیکاسان مراجعه کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن