0سبد خرید
فن گلخانه کوچک

نحوه رشد و پرورش سبزیجات و میوه‌هایی مصرفی ما، علاوه بر اینکه می‌تواند بر محیط زیست تأثیر بگذارد، می‌تواند سلامت روان و بدن ما را دستخوش تغییرات قابل‌توجهی کند. به طور کلی، غذاهای ارگانیک مملو از مواد مغذی مفید نظیر آنتی اکسیدان‌ها هستند و مصرف آن‌ها به شدت توصیه می‌شود. علاوه بر این، افرادی که به مواد نگهدارنده یا مواد شیمیایی حساسیت دارند، ممکن است مجبور به استفاده از محصولات ارگانیک شوند. اهمیت محصولات ارگانیک در سال‌های اخیر منجر به روی آوردن افراد بیشتری به ساخت گلخانه‌های بزرگ و کوچک شده است. با توجه به اینکه گلخانه نیاز به تهویه دارد و باید هوای موجود در آن به آرامی حرکت کند، تهیه فن گلخانه کوچک می‌تواند نقش مهمی در رشد محصولات گلخانه‌ای ایفا کند. هدف اصلی از تهیه فن گلخانه کوچک ایجاد دمای یکسان در سراسر گلخانه است. فروشگاه اینترنتی نیکاسان با ارائه انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی، تأسیسات ساختمانی و تجهیزات تهویه هوا توانسته است محصولات منحصر به فرد خود را در کمترین زمان به در دسترس مصرف کننده قرار دهد. از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی نیکاسان می‌توان به انواع فن‌های گلخانه‌ای اشاره کرد. برای مشاهده، خرید و اطلاع از قیمت اگزاست فن و سایر تجهیزات تهویه و سرمایشی می توانید با مشاورین فروش نیکاسان ارتباط برقرار نمایید.

فن گلخانه کوچک

آشنایی با فن گلخانه ای

فن گلخانه‌ای با گردش هوا و ایجاد هوای یکنواخت و مطلوب در گلخانه‌ها می‌تواند از نقش قابل توجهی در رشد گیاهان گلخانه‌ای ایفا کند. با توجه به اینکه گلخانه‌ها در آب‌ و هوای سرد و بسیار گرم ساخته می‌شوند، دستیابی به درجه دمای مطلوب مهمترین هدف از تهیه فن گلخانه است. فن گلخانه‌ای به گیاهان کمک می‌کند مقدار قابل توجهی هوای تازه دریافت کنند و از این طریق فتوسنتز بهتری داشته باشند. این تجهیزات کاربردی از رشد آلودگی‌های گیاهی نظیر آفت‌ها جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، در گلخانه‌ها به دلیل برخورداری از فن گلخانه‌ای گرده افشانی با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع فن گلخانه دمنده و یا دریافت مشاوره درباره این محصول با کارشناسان فروش نیکاسان تماس بگیرید.

قیمت فن گلخانه کوچک

فن‌های گلخانه‌ای موجود در فروشگاه نیکاسان در دو دسته فن اگزاست و فن سیرکوله (جت فن گلخانه) به فروش می‌رسند عوامل مختلفی نظیر سایز فن گلخانه، قدرت مکش، میزان صدای ایجاد شده، نوع منبع تغذیه و عوامل دیگر بر قیمت فن گلخانه کوچک تأثیر می‌گذارند. اگر به دنبال تهیه فن گلخانه‌ای کوچک هستید با مشاوران نیکاسان تماس بگیرید و مناسب‌ترین فن را برای گلخانه خود تهیه کنید.

قیمت فن گلخانه کوچک

سایز بندی فن گلخانه کوچک

سایز فن‌های گلخانه کوچک براساس نوع فن دسته بندی تعیین می‌شود. فن سیرکوله گلخانه با متعادل سازی هوای گلخانه و تجدید چندین و چند باره هوا می‌تواند فضا را برای رشد انواع محصولات ارگانیک مهیا کند. فن سیرکوله در سایزهای 40-50 و 60 سانتی‌متر تولید می‌شود و تعداد پره‌های این فن کاربردی 3 الی 9 پره است. به طور کلی، فن اگزاست از فن سیرکوله بزرگ‌تر است. این فن در ابعاد 100 در 100 و 140 در 140 سانتی متر به فروش می‌رسد.

مشخصات فن گلخانه کوچک

از مشخصات فن گلخانه‌ کوچک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فن گلخانه کوچک از 6 پره از جنس استیل با ضخامت 1/2 میلی‌متر ساخته شده است که کمترین میزان لرزش را دارد.
  • بلبرینگ‌های بکار رفته در فن گلخانه کوچک از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده‌اند.
  • دمپرهای فن اگزاست 0٬8 میلی‌متر ضخامت دارد و میله‌های گالوانیزه‌ای که برای باز کردن دمپرها تعبیه شده‌اند نیز دارای ضخامت 1٬5 میلی‌متر هستند.
  • فن گلخانه کوچک مجهز به اتصالاتی از جنس مس ضد زنگ است که باعث می‌شود نسبت استهلاک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار شود.
  • موتور فن گلخانه‌ کوچک دارای توان 2 اسب بخار و دور خروجی آن ‍1400 دور بر دقیقه است.
  • تور محافظ فن گلخانه از استیل درجه یک و ضد زنگ ساخته شده است.
  • فن‌های گلخانه کوچک موجود در فروشگاه نیکاسان از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فن و پد گلخانه به فروشگاه آنلاین نیکاسان مراجعه کنید و تنها با چند کلیک ساده به برترین فن‌های گلخانه‌ای موجود در بازار دسترسی پیدا کنید.

مشخصات فن گلخانه کوچک

فن گلخانه ای کوچک برای چه مکان هایی مناسب است؟

فن گلخانه‌ای کوچک برای انواع گلخانه‌های خانگی و گلخانه‌های کوچک مناسب است. علاوه بر این، امکان تنظیم رطوبت هوا از طریق فن گلخانه‌ای کوچک کاربرد این فن‌ها را افزایش می‌دهد . به عنوان مثال اگر در زمینه رشد و پرورش کاکتوس فعال هستید می‌تواند از فن گلخانه کوچک استفاده کنید. مهمترین عاملی که به هنگام نصب انواع فن گلخانه باید مورد توجه قرار گیرد محل نصب این تجهیزات کاربردی است. این نوع فن باید در ضعلی نصب شود که در آن هوا در جریان است. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه نصب انواع فن گلخانه کوچک و استعلام قیمت با نیکاسان تماس حاصل فرمایید. 

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن