0سبد خرید
بهترین مارک کولر سلولزی

با فرا رسیدن فصل گرما باز هم توجه ها به سمت کولر آبی معطوف شده و اغلب افراد به دنبال نمونه های باکیفیت و کارآمد هستند. کولرهای آبی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می‌شوند که اخیرا یک مدل منحصر به فرد سر و صدای زیادی به پا کرده است، کولرهای آبی سلولزی مدل هایی هستند که به جای پوشال طبیعی از پد سلولزی کولر بهره می‌برند. این پدها موجب شده‌اند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و راندمان کولر به طور قابل ملاحظه‌ای بالا برود. اما، هنگام خرید کولرهای آبی سلولزی باید نهایت دقت را به خرج داد زیرا برندهایی در بازار وجود دارند که کاملا بی نام و نشان بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. در فروشگاه اینترنتی نیکاسان می توانید برای خرید پد سلولزی و کولر سلولزی اقدام نمایید

راهنمای خرید بهترین مارک کولر سلولزی

موارد مهم در خرید کولرهای سلولزی که باید به آن ها توجه کرد به شرح زیر است:

  • میزان کیفیت پد سلولزی: توجه به کیفیت و منظم بودن ساختار پدهای سلولزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پدهای سلولزی قابلیت دفع باکتری را داشته و قادرند مقدار زیادی رطوبت را جذب کنند.
  • ظرفیت و توان کولر: بیشترین مدل کولرهای آبی در ایران کولرهایی با توان 5، 7 و 12 هزار هستند. بهتر است توان کولر را با توجه به مساحت خانه خود انتخاب کنید.
  • توجه به جنس و ضخامت بدنه: خرید کولرهایی با ضخامت بالا می‌تواند طول عمر آن را افزایش دهد. بدنه کولرهای آبی به دلیل این که در معرض هوای آزاد و تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند خیلی زود پوسیده می‌شوند.
  • توجه به برند: یکی از مهمترین فاکتورها در خرید کولر آبی سلولزی توجه به برند آن است. شرکت های مختلفی در حال تولید کولر آبی سلولزی هستند که تنها چند مورد از آنها محصولاتی باکیفیت به بازار عرضه می‌کنند.

راهنمای خرید بهترین مارک کولر سلولزی

آشنایی با چند برند معتبر کولر سلولزی

در ادامه چند برند محبوب و قابل اعتماد را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • کولر آبی سلولزی انرژی: شرکت انرژی با سال‌ها تجربه در حال تولید کولرهای آبی با کیفیت است. این شرکت محصولات کولر سلولزی قیمت مناسبی عرضه می کند. پدهای سلولزی به کار رفته در کولرهای انرژی از کیفیت بالایی برخوردار بود و تا 5 سال بدون تعویض قادر به خدمات رسانی هستند.
  • کولر آبی لورچ: یکی از برندهایی که جزو 10 برند برتر ایرانی است، برند لورچ می‌باشد. کولرهای سلولزی لورچ مجهز به موتورهای با کیفیت بوده و از قدرت بالایی برخوردارند. صدای کم این کولرها در حین کارکرد موجب شده است تا توجه ها به سمت این محصول جلب شود.
  • کولر آبی سلولزی سپهرالکتریک: کولرهای سلولزی سپهرالکتریک را باید جزو انتخاب های ایده‌آل دانست. این کولرها با فناوری نوینی که ارائه داده‌اند باعث تحولی شگرف در زمینه صنعت کولرسازی شده‌اند. بدنه این کولرها آغشته به رنگ هایی از جنس الکترواستاتیک بوده که در برابر اشعه UV مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

با توجه به موارد ذکر شده نمی‌توان تنها یک برند را به عنوان بهترین تلقی کرد. هر کدام از شرکت ها محصولاتی باکیفیت ارائه می‌کنند که هر کدام از مزایا و معایب مختلفی برخوردار هستند. از این رو، بهتر است قبل از خرید با توجه به بودجه و انتظارات خود از عملکرد دستگاه، بهترین مدل را انتخاب کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن