0سبد خرید
پد سلولزی کولان سل در اصفهان

پدسلولزی در حقیقت از واسطه های سرمایش از طریق تبخیر به شمار می آیند. این پدها از لایه های زیادی از ورق های کاغذ کرافت سلولزی تشکیل می شوند. پد خنک‌کننده سلولزی، نوعی پد خنک کننده است که برای استفاده در زمینه‌های مرغداری، باغبانیو کاربردهای صنعتی یک گزینه عالی به حساب می آید . پد سلولزی خنک کننده تبخیری (ECP)، از ورق های سلولزی با سطح مقطع شبکه ای ساخته شده و به طور خاص طراحی شده است تا قادر به جذب و حفظ آب برای ارائه حداکثر بازده خنک کننده است، باشد.
لایه های مورد استفاده در تولید پدهای سلولزی دارای قدرت جذب بسیار بالای آب و رطوبت می باشد . پدهای سلولزی برای آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری طراحی شده اند و بهترین عملکرد را در ماه های فصل تابستان تضمین می کنند. در صورتی که به دنبال بهترین انواع پد سلولزی کولان سل در اصفهان می باشید؛ پیشنهاد ما به شما این است که به شرکت نیکاسان که یکی از ارائه دهنده های برتر این نوع پدهای سلولزی در اصفهان می باشد مراجعه نمایید.

پد سلولزی کولان سل در اصفهان

ساختار پد سلولزی کولان سل به چه صورت می باشد؟

ساختار پدهای سلولزی کولان سل به طور نظام مند می باشد. این پدها به طور معمول شکل هندسی و بافتی منظم و از پیش تعیین شده دارند. این بافت جالب و نظام مند پدهای سلولزی کولان سل موجب می شود تا آب بتواند به نحوی یکسان و یکنواخت در تمام بخش های هر یک از این پدها پخش شود.
پخش شدن آب در تمام بخش های پدهای سلولزی، امکان ایجاد سطح تماس حداکثری با جریان هوا را ایجاد می کند. وقتی هوا در لایه های سلولزی این پدها که از آب اشباع هستند حرکت می کند؛ باعث می شود تا فرآیند سرمایش تبخیری از طریق تبخیرِ حداکثری آب به بهترین نحو انجام شود. برای به حداکثر رساندن اختلاط هوا و آب، پدهای سلولزی کولان سل به صورت موج دار طراحی و ساخته شده است. با استفاده از همین روش می توان تضمین کرد که بازده اشباع از 50 تا 98 درصد بسته به سرعت هوا و عمق پد خنک کننده سلولزی قابل دستیابی می باشد.
فایده دیگر این ساختار منظم پدهای سلولزی کولان سل این است که می توانند به صورت زاویه دار در کنار هم چفت شوند یا روی هم قرار بگیرند. در واقع، این بافت خاص پدهای سلولزی کولان سل به خاطر روی هم قرار گرفتن دقیق ورق های کرافت سلولزی ایجاد می شود.

ساختار پد سلولزی کولان سل به چه صورت می باشد؟ 


دلیل استفاده از رزین در ساخت پدهای سلولزی کولان سل چیست؟


به طور معمول، کاغذهای کرافت سلولزی مورد استفاده برای تولید پدهای سلولزی با رزین یا ماده مشابهی بهینه سازی می شوند. این کار به این دلیل است که رزین می تواند از فاسد شدن ورقه های کاغذ کرافت جلوگیری نموده و عمر مفید پدهای سلولزی را افزایش دهد.
علاوه بر آن، رزین با ویژگی های خاصی که دارد از تجزیه شدن و یا فاسد شدن کاغذ کرافت در هنگام مواجهه با آب در دراز مدت به طرز چشم گیری جلوگیری می کند. به عبارت دیگر، بهینه سازی پدهای سلولزی با رزین باعث افزایش مقاومت و مقاوم سازی پدهای سلولزی کولان سل خواهد شد.


مهم ترین ویژگی های پد سلولزی کولان سل

در این بخش به مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیات پدهای سلولزی کولان سل در اصفهان اشاره می کنیم:

جذب بالا


اولین و مهم ترین ویژگی پدهای سلولزی کولان سل جذب حداکثری آب است که به واسطه استفاده از ورق های کرافت سلولزی برای تولید آن، این امکان به بهترین فراهم شده است. کاغذهای کرافت دارای خاصیت مویینگی می باشند که به همین دلیل آب به صورت یکنواخت در همه جای پدهای سلولزی پخش شده و سطح ارتباط آب و هوا را به حداکثر می رساند.

 

خودشویی

 

از جمله دیگر خصوصیات جذاب و مهم پد سلولزی کولان سل می توان به این اشاره کرد که پدهای سلولزی ما خاصیت خودشویی دارند و به همین دلیل نیازی نیست که بابت ایجاد رسوب در پدهای سلولزی نگران باشید. نحوه طراحی و ساخت پدهای سلولزی به طوری است که از ورود هرگونه حشرات موذی به آن جلوگیری به عمل آمده است.

خودشویی 

طول عمر بالا


استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و بهینه سازی آن با رزین باعث افزایش طول عمر مفید پد سلولزی کولان سل می شود. این پدهای سلولزی جذاب دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی بوده و حداقل سه سال عمر مفید دارند. پدهای سلولزی کولان سل در اصفهان دارای روکش موج دار متقاطع با رزین های ضد پوسیدگی، سفت کننده و خیس کننده می باشند. پدهای سلولزی ما برای حداکثر کارایی، در حداقل افت فشار ساخته شده است. سطح پدهای سلولزی خنک کننده با رزین های ضد پوسیدگی و سفت کننده بهینه سازی می شوند.


کاربرد پدهای سلولزی در صنعت


پدهای سلولزی بسیار پر کاربرد می باشند. در واقع، هر صنعتی که از سیستم سرمایش تبخیری برای فرآیند تولید محصولات استفاده می کند؛ می تواند یک مورد مناسب برای کاربرد پدهای سلولزی محسوب شوند. در چنین صنایعی در فصل های گرم مانند تابستان و یا آخر بهار، از پدهای سلولزی برای کاهش دادن دمای محیط استفاده می شود. جالب است بدانید که پدهای سلولزی در در انجام فرآیند خنک سازی بسیار موفق تر از همتایان خود از قبیل پوشال ها عمل می کنند.

کاربرد پدهای سلولزی در صنعت


کدام صنایع از پد سلولزی استفاده می کنند؟


همان طور که اشاره کردیم صنایع متنوعی از پدهای سلولزی برای خنک سازی استفاده می کنند. از پدهای خنک کننده سلولزی در مرغداری ها و صنایع دام و طیور، گلخانه های صنعتی و به طور کلی صنعت کشاورزی مدرن، صنعت تولید لوازم خانگی و لوازم تبریدی، صنایع پارچه سازی و نساجی، تاسیسات و صنایع تولید انواع هواساز، صنعت تولید برق و بسیاری صناعی متنوع و مختلف دیگر استفاده می شود.


سخن آخر


امروز در مورد پدهای سلولزی کولان سل در اصفهان صحبت کردیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پد سلولزی کولان سل در اصفهان که یکی از بهترین انواع پدهای سلولزی در ایران محسوب می شود؛ می توانید به کارشناسان خبره ی ما در شرکت نیکاسان مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان ما در نیکاسان، نماینده فروش پد سلولزی ارزان برند کولان سل در اصفهان، می توانند شما مشتریان عزیز و گرامی را در زمینه انتخاب و خرید پدهای سلولزی برای صنایع و کاربرد مدنظرتان به بهترین نحو یاری نمایند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن