0سبد خرید
گرمایش موضعی

همانطور که می دانید، امروزه جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها دو مقوله مهم در تامین گرمایش هستند. با سیستم های گرمایش سنتی، تمام فضای یک سالن گرم می شود، که از این طریق انرژی زیادی هدر خواهد رفت، اما در سیستم های گرمایش موضعی بجای گرم کردن تمام فضا، فقط محل های مورد نیاز گرم می شود. در ادامه همراه شرکت نیکاسان باشید تا سیستم های گرمایش موضعی را بطور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

سیستم گرمایش موضعی چه کاربردی دارد؟

مدیریت مصرف انرژی از نیازهای امروز جامعه است. حتما شما هم برای کاهش هزینه های خود و همچنین به علت مسائل زیست محیطی به فکر کاهش مصرف انرژی خود مخصوصا در زمان تامین گرمای مورد نیاز هستید. آگاهی از نحوه عملکرد سیستم های گرمایشی مختلف و انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب، بسیار با اهمیت است و ضرورت آن در محیط های بزرگ و با پراکندگی پرسنل مشخص تر است.
بطور مثال فضاهای بزرگی مانند سالن کارخانجات، انبارها، نمایشگاه ها و غیره را در نظر بگیرید که در آنها تعداد کمی از افراد و به صورت پراکنده مشغول به کار هستند. اگر برای گرمایش این مکان ها بخواهید از سیستم های بزرگ سنتی همچون هیتر های صنعتی و یا کوره های هوای گرم استفاده کنید، واضح است که انرژی زیادی هدر خواهد رفت. در این شرایط استفاده از سیستم گرمایش موضعی بهینه ترین و کم هزینه ترین گزینه است. در این روش بجای گرم کردن کل فضا، فقط محدوده کاری پرسنل گرم خواهد شد و در کنار صرفه جویی انرژی، افراد حاضر در سالن نیز از گرمایش مطلوبی برخوردار خواهند بود.
سیستم های گرمایش موضعی را می توان به دو گروه اصلی تقسیم بندی کرد. گروه اول با ایجاد امواج الکترومغناطیسی اجسام پیرامون را گرم می کنند. در این نوع سیستم گرمایشی برای انتقال گرما نیاز به گرم شدن هوای پیرامون بخاری نیست. امواج ساطع شده از این نوع سیستم گرمایشی مستقیما توسط اجسام و بدن افراد پیرامون آن جذب و به انرژی گرمایشی تبدیل می شود. در گروه دوم، بخاری ابتدا هوای اطراف خود را گرم می کند و با جابجایی هوا، گرما نیز منتقل می شود. واضح است که هدر رفت انرژِی در روش تشعشی بسیار کمتر از روش جابجایی است.

تأمین گرمایش موضعی با بخاری مینی گازی مهیاسان
تأمین گرمایش موضعی با بخاری مینی گازی مهیاسان

گروه تولیدی نیکاسان از شرکت های معتبر ایران است، که با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه سیستم های سرمایشی و گرمایشی توانسته است در مسیر گسترش و توسعه پایدار قدم گذارد. بخاری مینی گازی از تولیدات این شرکت است. و برای گرمایش موضعی طراحی شده است. این بخاری از سوخت گاز استفاده می کند و دارای دودکش است. بخاری مینی گازی برای کاربردهای صنعتی و خانگی مناسب است.
همکاران ما در شرکت نیکاسان تلاش کرده اند تا بهترین محصولات تولیدی کشور را در مجموعه گردآوری کنند و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه نمایند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما از طریق سایت و یا تلفن های شرکت در تماس باشید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن