0سبد خرید
ابعاد کولر آبی آبسال

ابعاد کولر آبی یکی از پارامتر هایی است که در هنگام خرید باید به آن دقت نمود. در جواب به این سوال که ابعاد یک کولر آبی با ظرفیت مشخص چقدر است نمی توان عدد مشخصی را بیان کرد. زیرا اندازه طول، عرض و ارتفاع هر کولر بسته به برند آن متفاوت است. آبسال به عنوان یکی از برند های مطرح در زمینه ساخت کولر های آبی شناخته می شود. کولر هایی که توسط این شرکت طراحی و تولید می شوند دارای ابعاد مشخصی هستند. فروشندگان معتبر مانند فروشگاه های اینترنتی که از این برند نمایندگی دارند محصولات این شرکت را با ذکر ابعاد و مشخصات در سایت خود درج می کنند.

برخی از پر فروش ترین انواع کولر آبی آبسال با ذکر ابعاد در جدول زیر درج شده است:

ظرفیت کولر آبی آبسال طولcm عرضcm ارتفاع
کولر آبی آبسال 3800 85 73 73
کولر آبی آبسال 3900 85 73 73
کولر آبی آبسال 4800 100 87 87
کولر آبی آبسال 5500 87 87 100
کولر آبی آبسال 5800 100 87 87
کولر آبی آبسال 6000 100 87 87
کولر آبی آبسال 6800 100 87 87
کولر آبی آبسال 7000 115 87 87
کولر آبی آبسال 8000 115 87 87

انواع دیگری از کولر های آبسال با سایز بندی های متفاوتی در بازار موجود هستند. در این جدول به نمونه های پر فروش و پر تقاضای کولر آبی آبسال اشاره شد. با انتخاب هر نوع از کولر های آبی آبسال می تواند ابعاد و مشخصات دقیق آن را از طریق فروشگاه های اینترنتی فروشنده به دست آورد. فروشگاه اینترنتی نیکاسان از تخصصی ترین فروشگاه های ارائه دهنده کولر های آبی از برند های مطرح است. کولر های آبی آبسال از محصولات پر فروش این فروشگاه محسوب می شوند. خریدارن می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این فروشگاه مراجعه نمایند و محصولات مورد نظر خود را ارزیابی کنند. نحوه سفارش در این فروشگاه به صورت آنلاین است و محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسد.

ابعاد کولر آبی آبسال

ابعاد کولر 4500 آبسال

یکی از پر فروش ترین کولر های آبی برند آبسال، ظرفیت 4500 آن است. این نوع کولر برای استفاده در فضاهایی به اندازه 100 متر مناسب است . میزان آب مصرفی آن حدود 40 لیتر در دمای 35 درجه سانتی گراد است.
ابعاد کولر آبی 4500 آبسال به صورت 1000*870*870 است. ظرفیت و ابعاد کولر دو پارامتری هستند که به طور مستقیم با هم در ارتباط هستند. آگاهی از ابعاد دقیق کولر می تواند کمک کند تا خریدارن محصول با کیفیت تری را خریداری کنند. فضایی که کولر در آن نصب می شود می تواند بر پشت بام، در چارچوب پنجره ها و یا درون فضا باشد. ابعاد کولر باید با توجه به مکانی که برای کولر در نظر گرفته می شود خریداری شود. کولر ها آبی دارای اندازه هایی متفاوتی هستند. در واقع هر کدام از این ابعاد به صورت تقریبی است و هر برند ممکن است با اندکی تغییر در اندازه های استاندارد به تولید این محصول بپردازد. اگر اندازه و ابعاد کولر بزرگ تر از فضای مورد نظر باشد، میزان خنک کردن و سرما دهی آن بیش از حد معمول می شود و هم چنین هزینه هایی که برای مصرف انرژی یک فضای کوچک باید پرداخت شود بیشتر خواهد بود هم چنین استفاده از یک کولر کوچک برای یک فضای بزرگ نیز نمی تواند جوابگو باشد به همین دلیل انتخاب ابعاد و ظرفیت کولر متناسب با فضا و متراژ آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ابعاد کولر 4500 آبسال

ابعاد کولر آبی 5000 آبسال

ابعاد کولرهای آبی و ظرفیت آن ها به خریدار کمک می کند تا بتواند نسبت به فضایی مورد نظر انتخاب بهتری را داشته باشد. کولر آبی 5000- آبسال یکی از پرفروش ترین انواع کولر محسوب می شود. در انتخاب کولر های آبسال علاوه بر ابعاد باید موارد دیگری را در نظر گرفت تا کولر نهایت بازده را داشته باشد.

  • آفتاب گیر بودن مکان قرار گرفتن کولر
  • تعداد خروجی هوا
  • تعداد دریچه ها
  • ضخامت دیوار ها
  • محل قرارگیری کولر
  • و ...

اگر ابعاد کولر های آبی به درستی انتخاب نشوند می تواند تاثیرات نامطلوبی داشته باشد. برای اطلاع دقیق از ابعاد کولر های آبی آبسال می توانید به وبسایت نیکاسان مراجعه نمایید. فروشگاه های اینترنتی همچون نیکاسان که از شرکت های سازنده کولر های آبی نمایندگی دارند نیز مشخصات کولر های آبی را به همراه ابعاد دقیق درج می کنند. شما می توانید با کارشناسان سایت نیکاسان در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن