0سبد خرید
کیفیت کولر لورچ

اگر به دنبال خرید یک کولر آبی با کیفیت و با قیمت مناسب باشید حتما در میان گزینه های موجود با برند لورچ مواجه می شوید. شرکت لورچ یکی از قدیمی ترین برند های ساخت وسایل خانگی و سیستم های تهویه در ایران است که توانسته در طی سالیان رضایت مشتریان را جذب و جایگاه خود به عنوان یک تولید کننده برتر را حفظ کند. یکی از با کیفیت ترین و بهترین انواع کولری که می توانید در بازار پیدا کنید مربوط به برند لورچ است. کیفیت این محصولات به گونه ای است که در آزمایش های کنترل کیفی، بازده بیش از 90 درصد را برای این محصول در نظر می گیرند. قطعات مکانیکی و الکتریکی که در این محصولات به کار برده می شود اغلب از بهترین نمونه های موجود در بازاراست. در بدنه این کولر نیز از بهترین متریال موجود، که ورق های گالوانیزه با پوشش 200 گرم بر متر مربع و رنگ الکترواستاتیک پلی استری است، استفاده می شود که سبب بالا رفتن مقاومت این محصول در برابر ضربه، فشار و شرایط آب و هوایی می شود و عمر این محصول را افزایش می دهد. شرکت هایی که محصولات با کیفیت را به بازار ارائه می دهند با ارائه ضمانت نامه در واقع سالم و با کیفیت بودن محصولات خود را تضمین می کنند. کولر های لورچ معمولا ضمانت نامه یک یا دو ساله دارند.

کیفیت کولر لورچ

مزایای استفاده از کولر لورچ

کولر های برند لورچ در مدل ها و اندازه های مختلفی به تولید می رسند. نکته مهم در استفاده از کولر های لورچ این است که این محصولات قابلیت سازگاری با محیط های مختلف را دارند. کولر های تولید شده در این شرکت از محبوب ترین گزینه ها برای خریدارن محسوب می شوند. شرکت لورچ با تلاش روز افزون و به روز کردن تجهیزات و تکنولوژی ساخت محصولات خود، سعی بر این دارد تا روز به روز مزایای استفاده از محصولات خود را ارتقا دهد و خدمات بهتر و بیشتری را به مشتریان ارائه دهد. از مزیت های استفاده از کولر های لورچ می توان به موادر زیر اشاره کرد:

  • کولر های لورچ علاوه بر دارا بودن کیفیت مطلوب از قیمت مناسبی برخوردار هستند. محصولات این شرکت در رقابت با نمونه های خارجی هستند اما قیمت کم تری دارند به همین دلیل یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای خرید محسوب می شوند.
  • انواع جدید کولر های طراحی شده این برند دارای امکاناتی مانند تایمر، سیستم حفاظت از جان، خاموش کن اتوماتیک، نشانگر تعویض پوشال و ... هستند که می تواند برای خریدارن بسیار مطلوب باشد.
  • انواع جدید کولر های برند لورچ دارای سرعت های مختلفی هستند به این معنی که می توان بر اساس میزان گرم بودن هوا، دور موتور را تنظیم نمود.
  • گرید اغلب محصولات این شرکت به گونه ای است که می توان آن ها به عنوان محصولاتی کم مصرف در نظر گرفت. کولر های آبی این برند دارای گرید E هستند.
  • رضایت مشتریان تا کنون سبب شده است که این برند به عنوان یکی از بهترین محصولات ایرانی معرفی شود. نام لورچ به عنوان یک برند با کیفیت و معتبر در میان عموم شناخته شده است.

 مزایای استفاده از کولر لورچ

ویژگی های کولر لورچ

کولر های لورچ به عنوان دستگاه هایی برای خنک کردن هوا در فصل های گرم، تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به کیفیت و جایگاه هایی که کولر های لورچ در میان رقبای داخلی و خارجی دارند، می توان این محصول را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمود. کولر های لورچ دارای سیستم های پر قدرتی برای تهویه مطبوع هوا محسوب می شوند. با کیفیت بودن قطعات و متریال مورد استفاده در ساخت این محصولات باعث شده است که درجه کیفی این محصول بسیار بالا باشد. کولر های آبی لورچ از اقتصادی ترین و بهترین نمونه های موجود در بازار به حساب می آیند. دو نوع سلولزی و پوشالی از پرفروش ترین کولر های آبی شناخته می شوند. کولر های سلولزی نسبت به پوشالی دارای قیمت بیشتری هستند اما با توجه به کیفیت هوای خنک تولیدی و سایر مزایایی که دارند این اختلاف قیمت قابل توجیه است. نکته مهم درباره استفاده از کولر های آبی این است که از این محصول نباید در محیط هایی که دارای رطوبت بالایی هستند استفاده کرد درمقابل استفاده از کولر های گازی به دلیل کاهش رطوبت هوا مناسب برای استفاده در مناطق مرطوب است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن