0سبد خرید
کولر ابی از چند هزار شروع می شود

از پر کاردبرترین محصولات سرمایشی می توان به کولر های آبی اشاره کرد که در انواع متفاوتی توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شوند. برای خرید یک کولر آبی مناسب باید موارد زیادی را در نظر داشت تا بتوان یک خرید مناسب را تجربه کرد. برند، کیفیت، سایز و توان کولر از جمله گزینه هایی است که در هنگام خرید باید به آن دقت داشت. معمولا کوچک ترین کولر های آبی با ظرفیت 2300 شروع می شوند و در دو نوع پوشالی و سلولزی در بازار پیدا می شوند. کولر های کوچک آبی به صورت پرتابل وجود دارند که دارای کارآیی بالایی هستند. این نوع کولر با وجود کوچک بودن دارای بازده بسیار بالایی هستند. یکی از مشکلاتی که در هنگام انتخاب کولر آبی برای خریدارن وجود دارد این است که این محصول را با چه ظرفیتی انتخاب کنند. خوشبختانه امروزه خریدارن مجبور نیستند که محاسبات پیچیده ای را به این منظور انجام دهند، بلکه به راحتی و با مراجعه به یک فروشگاه معتبر می توان از فروشندگان مشاوره گرفت. فروشگاه اینترنتی نیکاسان یکی از برترین ارائه دهندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از جمله کولر آبی محسوب می شود. در سایت این فروشگاه مقالات بسیاری در رابطه با کولر آبی وجود دارد که به هر سوالی درباره این محصول پاسخ می دهند. مجموعه نیکاسان امکان ارتباط با کارشناسان و مشاوران فروش را برای خریدارن فرهم نموده است. انواع کولر آبی در ظرفیت های متنوع و با سایز های متفاوت در این فروشگاه موجود است و خریدارن می توانند با توجه به نوع نیاز و میزان بودجه به خرید این محصول اقدام نمایند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت کولر آبی با کارشناسان نیکاسان تماس بگیرید.

کولر ابی از چند هزار شروع می شود

انواع ظرفیت های کولر آبی

ظرفیت کولر های آبی با پسوند هزار مشخص می شوند. دقت داشته باشید که سایز یک کولر با ظرفیت آن کاملا متفاوت است، اما این دو پارامتر ارتباط مستقیمی با هم دارند، یعنی هرچه ظرفیت کولر بیشتر باشد اندازه آن نیز بزرگ تر است. ظرفیت کولر مشخص کننده قدرت مکش آن است. مکندگی کولر ها یا ظرفیت آن ها در چند اندازه متفاوت در بازار وجود دارد که عبارتند از:

  • کولر آبی 2800
  • کولر آبی 3000
  • کولر آبی 3500
  • کولر آبی 3800
  • کولر آبی 5500
  • کولر آبی 7500

دقت داشته باشید که ظرفیت و ابعاد کولر برای استفاده از آن ها در یک فضای دست است، به طور مثال شما اگر یک فضای 200 متری در اختیار داشته باشید، باید بدانید که یک کولر با چه ظرفیتی را باید خریداری کنید. اگر برای خنک سازی محیط های کوچک مانند یک اتاق و یا یک مغازه به دنبال کولر هستید، باید کوچکترین و کم ظرفیت ترین نوع آن را انتخاب کنید. کولر های 2300 پرتابل می تواند انتخاب مناسبی برای این فضاها باشد. ظرفیت کولرهای آبی براساس واحد CFM بیان می شوند که بر حسب فوت بر متر مکعب است. از آن جایی که فرمول و نحوه محاسبه ظرفیت کولر متناسب با متراژ پیچیده است، جداولی آماده وجود دارند که به طور حدودی بیان می کنند که تا چه متراژی چه ظرفیتی از کولر متناسب است. همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خرید کولر پلیمری با کارشناسان مجرب نیکاسان تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود درباره این محصول را از مشاورین ما جویا شوید.

انواع ظرفیت های کولر آبی

عوامل موثر در ظرفیت کولر آبی

میزان خنک سازی و عملکرد درست یک کولر آبی به عوامل متفاوتی وابسته است. این موارد باید توسط شرکت های تولید کننده رعایت شوند، به همین دلیل در خرید یک کولر آبی با کیفیت باید دقت داشت که حتما از برند های مطرح که محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه می دهند، خرید کرد، به طور مثال در نظر بگیرد که یک کولر آبی بزرگ دارای یک فن کوچک باشد، همین موضوع باعث می شود که راندمان کولر به شدت پایین آید. فن های کوچک باعث می شوند که هوا در یک نقطه کوچک متمرکز شود، در صورتی که استفاده از یک فن متناسب با ظرفیت کولر می تواند هوا را در مساحت بیشتری از محیط پرتاپ کند. شرکت های سازنده کولر های آبی با داشتن طراحان و متخصصین ماهر تمامی اجزا و قطعات این محصول را متناسب با ابعاد و ظرفیت کولر مونتاژ می کنند تا کولر آبی بتواند در بهترین حالت ممکن عملیات خنک سازی را انجام دهد. با پیشرفت تکنولوژی قطعاتی که برای ساخت کولر آبی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای اندازه ای کوچک تری می شوند. هر چه اندازه قطعات آن کوچک تر باشد می توان کولر در ابعاد کوچک تر طراحی و به بازار ارائه داد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن