0سبد خرید
مشخصات فنی کولر آبی لورچ

کولرهای آبی لورچ در انواع مختلف وجود دارند که در زیر تعدادی از آن ها را با هم مرور می کنیم:

  • کولر آبی پوشالی لورچ: کولرهای پوشالی انواعی از کولرهای آبی هستند که معمولا بر روی پشت بام ها یا در چارچوب پنجره ها نصب می شوند. نحوه عملکرد این نوع کولر به این گونه است که پوشال ها باعث می شوند هوای کشیده شده به درون دستگاه، خنک شود. آبی که از طریق پمپ به درون پوشال ها فرستاده می شود، تبخیر می شود و باعث می شود که هوای خنک وارد فضا شود. جنس و نوع پوشال تاثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد کولر دارد. انواعی از پوشال ها در بازار وجود دارند که معمولی ترین نوع آن ها از الیاف چوبی ساخته شده است.
  • کولر آبی سلولزی لورچ: کولر های سلولزی لورچ از جمله جدیدترین محصولات این شرکت محسوب می شوند. کولر های آبی سلولزی از نظر عملکرد با نوع پوشالی یکسان هستند. در این نوع کولر ها از پد های سلولزی به جای پوشال استفاده می شود. نحوه عملکرد این پد ها به گونه ای ست که میزان خنک کردن آن ها بسیار بیشتر است. از سوی دیگر به دلیل بافت و تراکمی که دارند باعث می شوند که به مدت بیشتری آب را در خود نگه دارند که این موضوع باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.
  • کولر آبی پرتابل لورچ: کولر های آبی پرتابل لورچ با نام کولر متحرک نیز شناخته می شوند. از این نوع کولر برای استفاده در فضاهای کوچک مانند مغازه یا اتاق استفاده می شود. کولر های پرتابل برند لورچ به سیستم تنظیم میزان جریان هوا مجهز هستند. از مزیت های کولر آبی پرتابل لورچ به کوچک و سبک بودن، حمل آسان و مصرف بهینه آن می توان اشاره کرد.
  • مشخصات فنی کولر آبی لورچ

اطلاعات کامل کولر آبی لورچ

نحوه و چگونگی عملکرد کولر آبی لورچ می تواند اطلاعات دقیق تری را برای خرید در اختیار مشتریان قرار دهد. کولر های آبی لورچ دارای قطعات الکتریکی و مکانیکی هستند که روی هم باعث عملکرد این محصول می شوند. جدا بودن خروجی و ورودی این نوع کولر باعث می شود که فضای مورد نظر به سرعت خنک شود. با روشن شدن موتور کولر، پروانه کولر با ایجاد مکش، باعث می شود که هوای بیرون به درون کولر کشانده شود. از سوی دیگر پمپ نیز وظیفه دارد که آب مورد نیاز را به پوشال یا پد سلولزی برساند. برند لورچ یکی از برند های قدیمی و معروف از ساخت محصولات خانگی و سیستم های تهویه است. کولر های آبی لورچ یکی از بهترین محصولات این شرکت محسوب می شوند. لورچ به عنوان یکی از قدیمی ترین برند های ایرانی شناختع می شود. کولر های آبی که محصول این شرکت هستند دارای سیستم های تهویه مناسبی هستند که قدرت بالایی دارند. کولر های آبی برند لورچ دارای انواع متفاوتی هستند و در ظرفیت های مختلفی به تولید می رسند. ظرفیت این محصول معمولا از 1650 تا 9500 وجود دارد. ظرفیت کولر آبی بر اساس میزان بزرگ و کوچک بودن فضا انتخاب می شود. به طور مثال برای فضاهای کوچک می توان از کولر های پرتابل استفاده کرد. برای هر نوعی فضایی اعم از خانگی، تجاری، اداری و ... می توان نوعی از از کولر های آبی لورچ را انتخاب کرد. هر نوع کولر آبی دارای ویژگی های منحصر به فردی است. کولر های آبی لورچ در سه نوع پوشالی، سلولزی و پرتابل در بازار وجود دارند.

اطلاعات کامل کولر آبی لورچ

فاکتور های مهم در خرید کولر آبی لورچ

هنگام خرید کولر های آبی باید به نکاتی دقت داشت. نکاتی که در رابطه با خرید کولر آبی لورچ وجود دارد باعث می شود که مشتری با آگاهی بیشتری نسبت به خرید اقدام کند. اولین و مهم ترین نکته در خرید کولر آبی لورچ این است که حتما این محصول را از طریق نمایندگی های مجاز تهیه کنید. کولر آبی لورچ دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است و همین موضع باعث شده است که با استقبال بالایی در میان خریدارن مواجه شود. در هنگام خرید حتما به ویژگی ها و مشخصات دستگاه دقت کنید و ظرفیت آن را بر اساس میزان فضای مورد نظر انتخاب کنید. این موضوع باعث می شود تا علاوه بر اینکه محصول خریداری شده با بازده بیشتری داشته باشد در هزینه ها و انرژی نیز صرفه جویی شود. فروشگاه اینترنتی نیکاسان به عنوان نمایندگی معتبر محصولات لورچ آماده عرضه انواع کولر های آبی به خریدارن است. خریدارن با مراجعه به این فروشگاه می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ارسال سریع و تحویل فوری
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن